Gå til innhold

Shit. En dama skled og falt i innkjøringen til huset vårt


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

 

Update:

Nå er hun på legevakten. Hun må visst skifte ut noen leggproteser eller noe. Mannen kjørte henne dit.

Koser meg med litt  :sjokolade: imens

 

Anonymous poster hash: 5e377...0aa

 

Hun kunne vel strengt talt gått dit? Halloen, for et bryderi for dere

 

Anonymous poster hash: dd991...191

 

Han måtte nesten det. Vi bor 40 minutter utenfor sentrum og bussene går ikke etter 15.

 

Anonymous poster hash: 5e377...0aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor mye syns dere han burde ta for bensin og skyss forresten? Er 200 litt lite? Anonymous poster hash: 5e377...0aa

Tuller du???

Her snakker vi full rens av bilen innvendig altså! Hun har jo ligget lenge ute å blitt våt og sølete, og hvis hun i tillegg har fått skrubbsår........

Nei, her snakker vi minimum tusenlappen altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest <3Barn&Engler<3

:popcorn: dele??

Hohohoho!!!! Dette var jo skikkelig underholdning! *spiser popcorn*

 

 

HI: Sier meg enig med hun over her, ang betalingen, dere bør hvertfall gå for 1000 kr.. Gjerne mer også. Ærlig talt, dere kan da ikke noe for at hun ikke har vettet i behold og beveger på seg når hun kan falle slik. Så legg på 500 kr ekstra fordi hun setter dere i den situasjonen dere er i. Jeg mener, her måtte du sitte i 2 timer å følge med på henne og være redd, og mannen måtte tross alt kjøre henne ;)

 

Samtidig, dere kunne bare bestilt drosje til henne, så kunne hun ha betalt det selv, og dere sendt mobilregningen til henne :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha.. Denne var i grunnen drøy;)

Skifte leggprotese, faktisk!

 

Jeg er mest bekymret for at det kanskje finnes folk som trollet her.

Ser for meg overskriftene:

Kvinne tiltalt for drap etter å ha etterlatt dame i hjelpeløs tilstand...

 

Anonymous poster hash: 1da2d...79c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahaha, jeg dør :) Prøver å amme dattera mi her, hun ligger bare og humper oppå magen min, så mye ler jeg! Dette bør bli en klassiker på linje med sametrusa og garasjen og runkehånkle!

 

Anonymous poster hash: d29fc...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) En liten oppdatering fra meg HI. I dag har vi sendt av gårde faktura til henne. Mannen ville ikke sende men jeg gjorde det likevel. 1299,- lyder den.

Jeg vet ikke hvem hun er men hun hadde sagt til mannen at hun ville så gjerne prate med meg om noe viktig som dreier seg om min familie. Hmm. Rart. Hun er nok litt sinnsforvirret stakkars.

 



Anonymous poster hash: 5e377...0aa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Stakkars dame, har sikkert pådratt seg en urinveisinfeksjon fordi du er så korka!

Herregud ,ler så jeg poster uten å svare noe!

 

For en gjeng gale kvinnfolk;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei :) En liten oppdatering fra meg HI. I dag har vi sendt av gårde faktura til henne. Mannen ville ikke sende men jeg gjorde det likevel. 1299,- lyder den.

Jeg vet ikke hvem hun er men hun hadde sagt til mannen at hun ville så gjerne prate med meg om noe viktig som dreier seg om min familie. Hmm. Rart. Hun er nok litt sinnsforvirret stakkars.

 

 

Anonymous poster hash: 5e377...0aa

 

Jaggu godt gjort å sende faktura til noen du ikke vet hvem er!

 

Egentlig syns jeg du kunne lagt på en tusenlapp, ikke minst mtp at du faktisk måtte spise SJOKOLADE sånn for å roe deg, tenk hvor mange ekstra kalorier du fikk i deg pga denne dama! Og rett før jul og alt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne tråden ble jo startet den 5 des..... hvis hun ligger i oppkjørselen din enda synes jeg absolutt du bør se hvordan det går med henne altså!  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei :) En liten oppdatering fra meg HI. I dag har vi sendt av gårde faktura til henne. Mannen ville ikke sende men jeg gjorde det likevel. 1299,- lyder den.

Jeg vet ikke hvem hun er men hun hadde sagt til mannen at hun ville så gjerne prate med meg om noe viktig som dreier seg om min familie. Hmm. Rart. Hun er nok litt sinnsforvirret stakkars.

 

 

Anonymous poster hash: 5e377...0aa

 

Jaggu godt gjort å sende faktura til noen du ikke vet hvem er!

 

Egentlig syns jeg du kunne lagt på en tusenlapp, ikke minst mtp at du faktisk måtte spise SJOKOLADE sånn for å roe deg, tenk hvor mange ekstra kalorier du fikk i deg pga denne dama! Og rett før jul og alt!!!

 

Jeg har jo navn og adressen hennes. Trenger ikke å vite hvem folk er selv om man har navnet deres!:)

 

Anonymous poster hash: 5e377...0aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Hahahaha!! Denne er så bra at jeg må dytte den opp, alle fortjener å le litt på en søndagskveld :D

 

Anonymous poster hash: d29fc...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, hi, jeg lurer litt på hvordan du kom frem til summen 1299?

 

Du skjønner, da jeg og jentungen gikk hjem fra butikken i går, var det en mann foran oss som snubla i en Stein, noe som gjorde at jentungen gikk rett på ham, og ble rimelig skremt. Jeg måtte jo også spørre mannen om det gikk bra, han gikk jo nesten på tryne må du skjønne, og hele prosessen forsinka oss noen minutter. Og tid er viktig i tidsklemma, så noen form for kompensasjon burde jeg jo kunne kreve. Men når jeg tenker meg om, dette forsinka jo også mannen, så vi burde vel kreve kommunen for dette? Hva mener du jeg burde gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahahaha nå ligger hunden på magen min å ser på meg med store øyner mens jeg ler og ler!!!

Ser hele historien for meg !! Hahaha

 

Anonymous poster hash: 9a1c6...ce9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...