Gå til innhold

Shit. En dama skled og falt i innkjøringen til huset vårt


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mannen er mye flinkere enn meg til å takle sånt. Han kommer snarthjem fra jobb 



Anonymous poster hash: 5e377...0aa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Det er ikke sikkert hun er norsk? 

 

Anonymous poster hash: 5e377...0aa

 

Nei, ordet "hallo" er nok helt sikkert urdu, kinesisk eller kreolsk.

 

Om hun er så dum at hun kommer fra et annet land bare for å falle i din innkjørsel kan hun egentlig bare ha det så godt! Har hun ikke egen innkjørsel å falle i eller???

 

Kanskje det er fordi jeg har sovet elendig i natt og har verdens verste humor, men jeg ler ihvertfall høyt av denne tråden. Utrolig hva man kan finne her inne - tull eller ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snik deg ut verandadøra, slik at du slipper å forklare for andre at du var hjemme og så på at noen lå skadet i oppkjørselen din. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den dama ikke har hatt vettet til å få flytta seg enda så foreslår jeg at du tar rennafart helt oppe fra inngangsdøra di med den snøskuffa altså!

Du må da ikke glemme at mannen din kommer hjem så skal han in den oppkjørselen! Her han han jobbet hele dagen så han må få slippe å slepe den damen ut i grøfta! Stakkars mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest <3Barn&Engler<3

Hvis den dama ikke har hatt vettet til å få flytta seg enda så foreslår jeg at du tar rennafart helt oppe fra inngangsdøra di med den snøskuffa altså!

Du må da ikke glemme at mannen din kommer hjem så skal han in den oppkjørselen! Her han han jobbet hele dagen så han må få slippe å slepe den damen ut i grøfta! Stakkars mann!

 

Jeg stemmer for denne! Veldig god løsning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde tråden skulle handle om penger jeg. 

 

 

Du må kjede deg hardt som gidder det her :P

 

Ikke sett griller i hodet på HI! Snart glemmer hun at hun er redd, og løper ut for å forlange erstattning, vi må jo vite at dama falt i hennes oppkjørsel, ødela vel grusen eller noe ;)

 

Anonymous poster hash: dd991...191

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Trodde tråden skulle handle om penger jeg. 

 

 

Du må kjede deg hardt som gidder det her :P

 

Ikke sett griller i hodet på HI! Snart glemmer hun at hun er redd, og løper ut for å forlange erstattning, vi må jo vite at dama falt i hennes oppkjørsel, ødela vel grusen eller noe ;)

 

Anonymous poster hash: dd991...191

 

Det ville vel vært omvendt, dama som hadde krevd penger, fordi HI ikke holder oppkjørselen sin vedlike! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Trodde tråden skulle handle om penger jeg. 

 

 

Du må kjede deg hardt som gidder det her :P

 

Ikke sett griller i hodet på HI! Snart glemmer hun at hun er redd, og løper ut for å forlange erstattning, vi må jo vite at dama falt i hennes oppkjørsel, ødela vel grusen eller noe ;)

 

Anonymous poster hash: dd991...191

 

Det ville vel vært omvendt, dama som hadde krevd penger, fordi HI ikke holder oppkjørselen sin vedlike! 

 

Du så ikke humoren, eller bare overså den?

 

 

Anonymous poster hash: dd991...191

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Trodde tråden skulle handle om penger jeg. 

 

 

Du må kjede deg hardt som gidder det her :P

 

Ikke sett griller i hodet på HI! Snart glemmer hun at hun er redd, og løper ut for å forlange erstattning, vi må jo vite at dama falt i hennes oppkjørsel, ødela vel grusen eller noe ;)

 

Anonymous poster hash: dd991...191

 

Det ville vel vært omvendt, dama som hadde krevd penger, fordi HI ikke holder oppkjørselen sin vedlike! 

 

Du så ikke humoren, eller bare overså den?

 

 

Anonymous poster hash: dd991...191

 

joda, tuller jo selv :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke hjelpe for at jeg ler høyt av denne tråden, og håper det går bra med hun som falt!

Det er kaldt å ligge på bakken nå, så håper mannen din har vett til å hjelpe henne opp og videre.

 

Håper jeg aldri faller og trenger hjelp utfor hos deg :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper det er tull det her altså.
Ingen mennesker med vett i hodet hadde latt et menneske ligge i innkjørselen sin i over 2 timer om man var klar over det.

Hva om dama har slått hodet, brukket bein, i verste fall dødd? Du er i mine øyne medskyldig om det skjer henne noe alvorlig.

Hva med naboer? er det ingen som går forbi der du bor? Kan aldri tenke meg noen andre hadde latt henne ligge.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss.. Så mannen din kan å holde styr på bilen sin? Jeg mener, han fant bilen i riktig garasje?! Qudos for den altså



Anonymous poster hash: dd991...191
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fantes ikke morsomt dette her, om det er sant så fortjener HI en real spark bak. 



Anonymous poster hash: 79a26...952
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Update:

Nå er hun på legevakten. Hun må visst skifte ut noen leggproteser eller noe. Mannen kjørte henne dit.

Koser meg med litt  :sjokolade: imens



Anonymous poster hash: 5e377...0aa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Update:

Nå er hun på legevakten. Hun må visst skifte ut noen leggproteser eller noe. Mannen kjørte henne dit.

Koser meg med litt  :sjokolade: imens

 

Anonymous poster hash: 5e377...0aa

 

Hun kunne vel strengt talt gått dit? Halloen, for et bryderi for dere

 

Anonymous poster hash: dd991...191

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Det er ikke sikkert hun er norsk?

 

Anonymous poster hash: 5e377...0aa

Dette må du sjekke hi. Er hun norsk må du hjelpe henne. Hvis ikke kan hun ligge litt til :)

 

Anonymous poster hash: a51ab...833

Ikke vær for rask med å hjelpe. Det hjelper ikke at hun er norsk hvis hun ikke har pakkekalender til ungene. Spør hvor mye hun har brukt på pakkekalender til ungene. Hvis svaret er under 5000 stemmer jeg for at du kjører over henne med bilen, slik noen andre foreslo.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...