Gå til innhold

Februarpikene! ;-)


klishe89

Anbefalte innlegg

Smart det med å ikke teste for mye hjemme :)

Jeg har tatt blodprøve idag, og sambon skal ringe inn i ettermiddag og få vite svaret. Så forteller han det til meg ikveld etter jobb. Det føles best sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Smart det med å ikke teste for mye hjemme :)

 

Jeg har tatt blodprøve idag, og sambon skal ringe inn i ettermiddag og få vite svaret. Så forteller han det til meg ikveld etter jobb. Det føles best sånn :)

MASSE LYKKE TIL !!!!!! Håper virkelig dere får svaret dere lengter etter !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid!!!! Hcg var på 97, så hun trodde det ville gå bra selv om jeg spotter litt. Jeg ba om en ny blodprøve for å sjekke stigning, så det skal gjøres på fredag. Kan ikke tro at vi virkelig har lykkes<3

 

Hvordan gikk det med deg snartmamma? Krysser alt jeg har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, mammadrøm, det er jo fantastisk :) :) Får du ta prøven igjen på Riksen, eller må du ta den hos fastlege og vente kjempelenge på svar??

 

Jeg aner ikke enda. Jeg har ikke turt å ringe, for jeg tror det er negativt. Kjærsten har ringt, så han vet.

Jeg skal rett fra jobb på korøvelse, så får ikke vite før rundt kl 22 ikveld... jeg må bare ha denne dagen med håp og godt humør, så får jeg se om jeg må drukne mine sorger i en flaske vin ikveld.

Så langt har jeg ingen spotting eller tegn til mensen, annet enn murringer som kommer og går. Puppene er litt mindre, men fortsatt digre i forholdt til hva de pleier å være, og jeg flyr på do hele tida. Så jeg føler

absolutt at det fortsatt er håp her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, mammadrøm, det er jo fantastisk :) :) Får du ta prøven igjen på Riksen, eller må du ta den hos fastlege og vente kjempelenge på svar??

 

Jeg aner ikke enda. Jeg har ikke turt å ringe, for jeg tror det er negativt. Kjærsten har ringt, så han vet.

Jeg skal rett fra jobb på korøvelse, så får ikke vite før rundt kl 22 ikveld... jeg må bare ha denne dagen med håp og godt humør, så får jeg se om jeg må drukne mine sorger i en flaske vin ikveld.

Så langt har jeg ingen spotting eller tegn til mensen, annet enn murringer som kommer og går. Puppene er litt mindre, men fortsatt digre i forholdt til hva de pleier å være, og jeg flyr på do hele tida. Så jeg føler

absolutt at det fortsatt er håp her :)

Jeg får ta blodprøven på riksen!

 

Skjønner at du ikke vil ha svaret før du er hjemme. Det høres veldig lovende ut hva symptomer angår, så krysser for at du får en hyggelig nyhet når du kommer hjem i kveld:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var negativt her 😢 hadde Hgc på mellom 10 og 12, og det har aldri vært så høyt før, så det er jo fremgang 😏

Skal ha ettersamtale med lege neste mandag, så får vi høre hva vi gjør videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var negativt her hadde Hgc på mellom 10 og 12, og det har aldri vært så høyt før, så det er jo fremgang

Skal ha ettersamtale med lege neste mandag, så får vi høre hva vi gjør videre.

Veldig leit med negativ test:-( Vet hvor vondt det er.... Håper dere får god oppfølging på ettersamtalen slik at dere vet hva dere gjør videre. Ser dere går privat. Var dette deres 3. forsøk? En god klem sendes deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var negativt her hadde Hgc på mellom 10 og 12, og det har aldri vært så høyt før, så det er jo fremgang

Skal ha ettersamtale med lege neste mandag, så får vi høre hva vi gjør videre.

Så utrolig leit!!! Sender dere mange gode tanker!! Og håper dere finner en god plan for hva dere gjør videre !

<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid!!!! Hcg var på 97, så hun trodde det ville gå bra selv om jeg spotter litt. Jeg ba om en ny blodprøve for å sjekke stigning, så det skal gjøres på fredag. Kan ikke tro at vi virkelig har lykkes<3

 

Hvordan gikk det med deg snartmamma? Krysser alt jeg har!

Gratulerer til dere mammadrøm!! :-) Artig å se at der også blir noen positive tester. Håper det sprer håp til de som enda ikke har vært så heldige.

Det blir spennende å se hvordan det går med stigninga!! :-) Masse lykke til og krysser fingrene for dere! og så "sees" vi kanskje i 1.trimestergruppa ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det var negativt her hadde Hgc på mellom 10 og 12, og det har aldri vært så høyt før, så det er jo fremgang

Skal ha ettersamtale med lege neste mandag, så får vi høre hva vi gjør videre.

Veldig leit med negativ test:-( Vet hvor vondt det er.... Håper dere får god oppfølging på ettersamtalen slik at dere vet hva dere gjør videre. Ser dere går privat. Var dette deres 3. forsøk? En god klem sendes deg

 

 

Vi har hatt to forsøk privat, når var det første av tre forsøk offentlig. Så vi har hatt totalt tre forsøk.

De to tidligere ga ingen utslag i det hele tatt på HCG, så vi er kommet mye lenger denne gangen. Føler vi ihvertfall. Man klamrer seg liksom til det som er. Det blir greit å snakke med lege på mandag, da får vi kanskje noen svar på hva som kan være årsaken til at det er litt problematisk.

 

Det er godt å se at det lykkes for dere, da er det fortsatt håp for meg også. Jeg må bare holde motet oppe :)

 

Varm klem til dere, og masse lykke til i svangerskapet! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Det var negativt her hadde Hgc på mellom 10 og 12, og det har aldri vært så høyt før, så det er jo fremgang

Skal ha ettersamtale med lege neste mandag, så får vi høre hva vi gjør videre.

Veldig leit med negativ test:-( Vet hvor vondt det er.... Håper dere får god oppfølging på ettersamtalen slik at dere vet hva dere gjør videre. Ser dere går privat. Var dette deres 3. forsøk? En god klem sendes deg

 

 

Vi har hatt to forsøk privat, når var det første av tre forsøk offentlig. Så vi har hatt totalt tre forsøk.

De to tidligere ga ingen utslag i det hele tatt på HCG, så vi er kommet mye lenger denne gangen. Føler vi ihvertfall. Man klamrer seg liksom til det som er. Det blir greit å snakke med lege på mandag, da får vi kanskje noen svar på hva som kan være årsaken til at det er litt problematisk.

 

Det er godt å se at det lykkes for dere, da er det fortsatt håp for meg også. Jeg må bare holde motet oppe :)

 

Varm klem til dere, og masse lykke til i svangerskapet! <3

 

At det var en stigning i hcg må man ta som positivt ja! Alt som er ett skritt nærmere målet er skritt i riktig retning:-) Leit at dere har hatt flere negative forsøk, det tar på å gå gjennom dette gjentatte ganger. Håper dere får noen svar på ettersamtalen og at dere finner nytt håp før nytt forsøk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er gravid!!!! Hcg var på 97, så hun trodde det ville gå bra selv om jeg spotter litt. Jeg ba om en ny blodprøve for å sjekke stigning, så det skal gjøres på fredag. Kan ikke tro at vi virkelig har lykkes<3

 

Hvordan gikk det med deg snartmamma? Krysser alt jeg har!

Gratulerer til dere mammadrøm!! :-) Artig å se at der også blir noen positive tester. Håper det sprer håp til de som enda ikke har vært så heldige.

Det blir spennende å se hvordan det går med stigninga!! :-) Masse lykke til og krysser fingrene for dere! og så "sees" vi kanskje i 1.trimestergruppa ;-)

 

Takk for det:-) Ja, får snike meg inn på 1. trimester!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...