Gå til innhold

Februarpikene! ;-)


klishe89

Anbefalte innlegg

Veldig tidlig ja! Men nå skal vi snart i gang. Regner med tiden går fort over jul :-D Skal i gang med forsøk i februar. Vårt første. Er nyoperert og det blir derfor først i februar. Håper det er fler som skal i februar etterhvert :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hører vel til her jeg da :) 

Begynner på nesespray i uke 1 og skal ha uttak i uke 6 :-D Det er første forsøk for oss også. Håper dette blir vår siste jul som barnløse :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter negativ test i dag(etter fryseforsøk) melder jeg meg inn her! Får mest sannsynlig uttak/innsett i uke 8:-)

Hyggelig å skravle med dere her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Heii! Nå er det endelig 2014, håper dette blir året for oss alle! :-)

 

Julen var superkos:-) Hvordan har dere hatt det?

 

Begynte med spray+primolut på mandag.. Er dere i gang enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og godt nyttår! Jeg venter mens i begynnelsen av neste uke, og er veldig spent på om jeg får uttak i uke 8. Hun sa det egentlig var litt fullt den uken, men at vi skulle satse på det... Ventetiden mellom forsøkene føles så lang, så håper virkelig ikke jeg må vente til mars. Her er jeg i gang med å etterleve nyttårsforsettene- trening og sunn mat. Drømmen om baby er det mest motiverende og jeg vet jo at en sunn livsstil og å være aktiv kan hjelpe på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heii! Nå er det endelig 2014, håper dette blir året for oss alle! :-)

 

Julen var superkos:-) Hvordan har dere hatt det?

 

Begynte med spray+primolut på mandag.. Er dere i gang enda?

 

Ja! Det skal det bli :D

 

Så godt at du koste deg i julen. Det gjorde vel egentlig jeg og, selv om jeg syns det er mye stress pga rengjøring og matlaging :P

 

Oi, da er du i gang ja :) Jeg skal ha kort regime og må nok vente til litt ut i februar fordi det har dukket opp en del andre ting :) Begynner på menopur 2. dag av syklusen.

Hei og godt nyttår! Jeg venter mens i begynnelsen av neste uke, og er veldig spent på om jeg får uttak i uke 8. Hun sa det egentlig var litt fullt den uken, men at vi skulle satse på det... Ventetiden mellom forsøkene føles så lang, så håper virkelig ikke jeg må vente til mars. Her er jeg i gang med å etterleve nyttårsforsettene- trening og sunn mat. Drømmen om baby er det mest motiverende og jeg vet jo at en sunn livsstil og å være aktiv kan hjelpe på.

 

Hei! Godt nytt år! Krysser fingrene for at det blir uttak i uke 8 :) Så flink du er ;) prøver det samme selv, men her går det ikke så bra med kosthold og trening da det er så mye annet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår til dere, forresten!

 

Så flink du er som trener og spiser sunt mammadrøm!! Håper virkelig at du får uttak i uke 8, krysser fingrene for det :)

 

Ikke mange ukene til du setter i gang heller, klishe89! Spennende:)

 

 

Ellers er dt ikke mye nytt å melde fra denne fronten. Er sprayer på 10. dagen og tar de siste priomut tablettene i dag. Skal man ringe inn promilut-mens eller bare notere det selv? Noen som vet? :o

Opplever heldigvis ikke de store bivirkningene av sprayen heller.. Er litt trøtt, følsom, oppblåst og spiser alt jeg kommer over.. Også får jeg skjegg av den.. Herlig :D

 

Ventetiden føles uendelig lang.. Er positiv og høyt oppe i det ene øyeblikket og nede i kjelleren det neste.. Prøver å holde meg opptatt, leiligheten har aldri vært så ryddig og ren :D

 

Håper dere har det bra, sender dere en god klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år alle sammen :)

Slenger meg med her, jeg. Skal igang med spray rundt 22. januar og (forhåpentligvis) uttak og innsetting i uke 9 :) Det blir vårt 3. forsøk, men første forsøk offentlig og første gang med spray. Har hørt at man kan få hodepine og hetetokter av den, men skjegg?! Usj, alt vi må igjennom :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte riksen for å informere om at mensen kom i dag. Jeg fikk tid for uttak i uke 9!! Veldig glad for å komme med i februar. I dag kom fructus femina(babyklister) i posten også, så nå settes alle kluter til for å lykkes denne gangen:-) La oss lage babyboom!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi følger visst hverandre mammadrøm :) Mener vi har vært omtrent samtidig tidligere også?

 

Hurra for baby boom :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi følger visst hverandre mammadrøm :) Mener vi har vært omtrent samtidig tidligere også?

 

Hurra for baby boom :bolledeig:

Ja, vi gjør visst det:-) Hadde første forsøk i aug 13, og deretter frys i november. Du og? Håper vi heretter heller kan følge hverandre i samme terminklubb;-) Tenk å få et lite nurk en liten måned før jul da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten hele familien til sambon er født i slutten av oktober til slutten av november, så han sier at det må ligge i genene hans... :)

 

Jeg hadde første forsøk i mai 2013, så aug 2013, og var litt til og fra her utover høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startersøskenforsøk etter neg frys i desember. Starter med spray start 21 jan og sprøyter fra 5 feb, så joiner gruppa. Er jo to år siden sist så gruer meg litt til

Alt styre med hormoner og sprøyter igjen. Er så mye å passe på at jg blir litt stressa. Men blir godt å komme i gang så fort som d vi gjør:) så håper jg d blir mange positive tester ut av oss februar jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brevet fra riksen kom i går. Jeg starter med spray 26/1, og skal så inn på undersøkelse 11/2. De har visst litt nye rutiner, så det er ikke sikkert man må ta blodprøve for å se om man har blitt nedregulert lenger. Jeg skal visst bruke puregon denne gangen også, men dosen bestemmes ikke før 11/2. Jeg var ganske fornøyd med 8 egg ut sist, men håper de øker dosen litt slik at jeg kanskje får ut noen flere egg:-)

 

Hvordan går det med dere andre i februarklubben?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til mammadrøm :-) mitt forsøk har blitt utsatt igjen.

Takk for det! Hvorfor har forsøket ditt blitt utsatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Lykke til mammadrøm :-) mitt forsøk har blitt utsatt igjen.

Takk for det! Hvorfor har forsøket ditt blitt utsatt?

 

 

På grunn av jobb. Får ikke sykemld i forbindelse med uttak og sånt så må ta meg fri. Fikk ikke fri den uken som var planlagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Lykke til mammadrøm :-) mitt forsøk har blitt utsatt igjen.

Takk for det! Hvorfor har forsøket ditt blitt utsatt?

 

 

På grunn av jobb. Får ikke sykemld i forbindelse med uttak og sånt så må ta meg fri. Fikk ikke fri den uken som var planlagt.

 

Uff, så utrolig kjedelig:-( Vet sjefen din hvorfor du søkte om fri? Hvor lenge må du vente før neste forsøk da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Lykke til mammadrøm :-) mitt forsøk har blitt utsatt igjen.

Takk for det! Hvorfor har forsøket ditt blitt utsatt?

 

 

På grunn av jobb. Får ikke sykemld i forbindelse med uttak og sånt så må ta meg fri. Fikk ikke fri den uken som var planlagt.

 

Uff, så utrolig kjedelig:-( Vet sjefen din hvorfor du søkte om fri? Hvor lenge må du vente før neste forsøk da?

 

 

Ja, jeg jobber en uke av og en uke på så skjønner at det var dumt å søke "feil" uke. Det var da det passet med syklus så får bare utsette mensen til neste forsøk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei jenter,

Ser ut som jeg hører hjemme her :) er igang med første forsøk, langt regime, begynte på Synarela 12 januar og håper på uttak i uke 8. Starter rett på høy dose og må blande selv, veldig spent på det. Får vi ut nok egg så sa legen at de ville sette inn to!! Så her er det høygir på første forsøk føler jeg. Har gått på synarela en uke nå, og foreløpig ingen symptomer annet enn litt varmere enn normalen. Har dere merket noe av symptomene, og når kom de?

Snakker dere med kollegaer/leder om forsøket? Jeg er veldig usikker på om jeg skal si noe til min leder, foreløpig har jeg bare satt meg opp på fri den uken vi har uttak.

Masse lykke til alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei jenter,

Ser ut som jeg hører hjemme her :) er igang med første forsøk, langt regime, begynte på Synarela 12 januar og håper på uttak i uke 8. Starter rett på høy dose og må blande selv, veldig spent på det. Får vi ut nok egg så sa legen at de ville sette inn to!! Så her er det høygir på første forsøk føler jeg. Har gått på synarela en uke nå, og foreløpig ingen symptomer annet enn litt varmere enn normalen. Har dere merket noe av symptomene, og når kom de?

Snakker dere med kollegaer/leder om forsøket? Jeg er veldig usikker på om jeg skal si noe til min leder, foreløpig har jeg bare satt meg opp på fri den uken vi har uttak.

Masse lykke til alle!!

Velkommen skal du være:-) Alltid spennende med første forsøk! Hvor holder dere til siden dere får sette inn to? Privat eller offentlig?

Vedr symptomer så var jeg heldig og hadde lite symptomer, hverken av sprayen eller hormonene.

Jeg har fortalt det til et par kolleger og sjefen min. For min del har det vært greit å være åpen om det, da det blir en del legetimer etc. Ulempen er at man da ofte får spørsmål om hvordan det går, om man har lykkes osv..

Lykke til med forsøket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Lykke til mammadrøm :-) mitt forsøk har blitt utsatt igjen.

Takk for det! Hvorfor har forsøket ditt blitt utsatt?

 

 

På grunn av jobb. Får ikke sykemld i forbindelse med uttak og sånt så må ta meg fri. Fikk ikke fri den uken som var planlagt.

 

Uff, så utrolig kjedelig:-( Vet sjefen din hvorfor du søkte om fri? Hvor lenge må du vente før neste forsøk da?

 

 

Ja, jeg jobber en uke av og en uke på så skjønner at det var dumt å søke "feil" uke. Det var da det passet med syklus så får bare utsette mensen til neste forsøk

 

 Du det er mulig å gå på spray en uke lenger hvis de har ledig på klinikken. Slik justerte de meg da jeg ikke kunne den uken som var tiltenkt. Så sjekk med sykehuset! Vil også si at man får sykemelding fra uttak til innsett =  3 dager av sykehuset. Man trenger som regel ikke sykemelding lenger enn disse 3 dagene. Jeg har også opplevd å ha uttak på fredag og innsett på søndag så da ble det bare 1 dag borte fra jobben (som jeg også fikk sykemelding for, så klart), så snakk med sykehuset! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...