Gå til innhold

Januarjentene :)


*Enlitentil*

Anbefalte innlegg

Jeg hører til St. Olav.

 

Godt å høre at sprayingen går så smertefritt. Vi er heldige, har jo lest om noen som sliter med mange, vonde bivirkninger! Men hadde nok kommet gjennom det uansett når "belønningen" er så stor :-)

 

Lykke til videre du også:) Blir så spennende å høre åssen det går etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da trur jeg mensen er her og kan vel starte på progynova. Litt usikker om den er skikkelig igang men tar sjangs å begynner:) da blir det innsett i beg. av januar- fryseforsøk:) litt dumt når jeg ikke får ringt sykehuset men satser det går bra:) Andre som er i gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pion; hvordan går det? Du har jo hatt noen dager med sprøyter nå, håper det har gått bra!?

 

Jeg skal begynne med sprøyter den 1. Jan og er litt spent. Sprayingen går fortsatt veldig bra, og satser på at det går like greit med sprøytene:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pion; hvordan går det? Du har jo hatt noen dager med sprøyter nå, håper det har gått bra!?

 

Jeg skal begynne med sprøyter den 1. Jan og er litt spent. Sprayingen går fortsatt veldig bra, og satser på at det går like greit med sprøytene:-)

Hei TaraLaili:

så koselig å høre fra deg, ja nå er det like før du også skal til med sprøyter -så spennende!

 

Jo takk, her går det bra, skal snart til å sette sprøyte nr 5 :P 

Jeg synes det har gått fint så langt. Merker litt lett hodepine på morgenen men går fort over av seg selv.

Litt småtrøtt innimellom (men det kan jo likegodt være "mørketiden" som slår inn, hehe).

I ettermiddag har jeg kjent bittelitt "menssmerter", men alt er helt sikkert normalt, satser på det er eggproduksjonen som er i gang  :fnise: 

Kroppens reaksjoner på medisinene er nok veldig forskjellige :P

 

Ikke noe å grue seg til iallefall, det kommer til å gå kjempefint!

Hvilken type sprøyte/medisin skal du ta?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra å høre!:) Og ja, satser på att eggproduksjonen din er i gang:D Ikke lenge til du skal på ul igjen nå. Blir en spennende januar! Du må holde oss oppdatert, og lykke til på ul 2. januar:)

 

Jeg skal bruke gonal-f, 225 ie. Hva er det du bruker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra å høre! :) Og ja, satser på att eggproduksjonen din er i gang:D Ikke lenge til du skal på ul igjen nå. Blir en spennende januar! Du må holde oss oppdatert, og lykke til på ul 2. januar:)

 

Jeg skal bruke gonal-f, 225 ie. Hva er det du bruker?

Takk takk!

 

Jeg tar Fostimon 225 ie i 8 dager, og sprayet 1 morgen og 1 kveld med Synalera.

Har siden i går kveld kjent litt "mensmurringer", fått litt blank utflod som det i går kveld var litt anelse lyserødt (beklager detaljer..). 

 

Håper det er normalt, kan vel ikke være noe mens eller eggløsning som har startet av seg selv?!

Kan ikke ringe inn pga ferie, så får bare prøve å slappe av til torsdag 2.1.

Er vel ingen som leser dette som vet?

 

Når skal du ta sprøyten din i dag, har du funnet et smart tidspunkt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener å ha lest flere steder at utflod er helt normalt når man går på sprøyter. Har det endret seg noe, eller er det fortsatt kun litt lyserødt?

 

Jeg tror jeg skal sette sprøytene kl åtte på kvelden. Skal likevel spraye da, så da gjør jeg det samtidig. Skal fortsatt spraye to ganger morgen og kveld, som nå.

 

Når setter du sprøytene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener å ha lest flere steder at utflod er helt normalt når man går på sprøyter. Har det endret seg noe, eller er det fortsatt kun litt lyserødt?

 

Jeg tror jeg skal sette sprøytene kl åtte på kvelden. Skal likevel spraye da, så da gjør jeg det samtidig. Skal fortsatt spraye to ganger morgen og kveld, som nå.

 

Når setter du sprøytene?

Ja satser på det er normalt. Ikke noe mer lyserødt, bare litt mensmurringer av og til, så

krysser fingre for at det går bra og vi får grønt lys videre på torsdag :D

Jeg tar sprøytene kl. 18.00, så sprayer jeg 09.30 og 21.30.

Men sikkert lurt å ta samtidig når du har sjans til det mht tidspunkt :D

 

Gikk det fint å sette den?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går helt sikkert bra:-) Krysser fingrene for det!! :-)

 

Jeg begynner med sprøyter den 1. januar, så har ikke satt noen ennå:-)

Huff ja det stemmer jo det :P

Beklager litt vims om dagen her, hihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullebolle

Nå begynner jeg å se enden på p-pille brettet bare noen dager igjen, og når mensen kommer er det rett på sprøyter og kort regime:)  Så blir det vel uttak en gang i januar, har tidligere gått i 20-25 dager på sprøyter, men nå skal jeg bruke menopur og høyere dose fra start, så får vi håpe at jeg ikke modner 50 egg denne gangen og at jeg heller får litt færre og bedre kvalitet og og en positiv test om en måneds tid!

 

Eneste jeg gruer meg til er om eldstemann begynner å lure igjen på hva som er galt med mamma, jeg blir alltid syk/overstimulert, får væske i buken og mye smerter. Sist klarte jeg å lure meg unna spørsmålene og han skal alltid ta så vare på mammaen sin så jeg får så vondt av han stakkars...Noen gode tips til hva jeg kan si? Eller skal jeg bare si sannheten? Vanskelig det der:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare noen få timer igjen i dette året. Ser virkelig fram til å starte det nye året med ny giv og håper at innsettingen av fryseeggene sist i januar gir resultater slik at 2014 blir vårt år :)
Godt Nyttår alle januarjentene - gleder meg til å se hva som skjer i livene deres framover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt nytt år ja til alle:) nå er det ikke lenge til jeg skal på insett blir i neste uke trur jeg, skal hvertfall på ul på mandag så blir spennende, er første fryseforsøk:)håper alle får det til i dette nye året:) tenk på dere selv jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år😃

 

Da er jeg endelig i gang med sprøytene. Satte min første i dag, og det gikk veldig bra😃 Nedtelling til den 10. januar... 😮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år

 

Da er jeg endelig i gang med sprøytene. Satte min første i dag, og det gikk veldig bra Nedtelling til den 10. januar...

Så bra!!

Lykke til fremover, håper du tåler de finfint :)

Dagene flyr fort til den 10.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på ul i morgen, Pion. Regner med at du holder oss oppdatert

Takk, da er UL over for denne gang.

Legen sa at jeg har jo ikke et skred med eggposer, hihi men kvalitet er bedre enn kvantitet.

Hun så nå 4 eggposer som er klare og ca 3 til som er på vei til å vokse seg store nok.

Jeg skal redusere sprøytedosen til 150 ie fra i dag, fredag og lørdag.

Søndag kveld er det kun morgenspray og eggløsningssprøyte.

Planlagt egguthenting blir på tirsdag morgen :P 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg og i gang og klar for å lykkes på første fyseforsøk! Fikk mensen i går (etter Primolut), begynte med Progynova i dag, UL ktr mandag 13. januar, så får vi se... Skal optimalisere forholdene virkelig i forkant nå altså; lange løpeturer, yoga, akupunktur, babyklister, metformin, Albyl-E og ingen 17-timers nattevakter før om 12 dager :rolleyes: Så satser på at dette skal funke!

Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pion; det går veldig bra. Ikke noe problemer med å sette dem, og heller ingen bivirkninger:-) La det fortsette sier jeg bare:-D

 

Trudesagen; dette skal nok gå bra! Og lykke til den 13. Det er dagen jeg skal ha uttak, hvis alt ser bra ut på UL den 10. Begynner å nærme seg nå:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nærmer seg for meg og. Fikk mensen for ei lita uke siden og skal på UL på mandag. Mest sannsynlig innsett av et fryseegg i løpet av neste uke. Det blir mitt sjette innsett på to år, så nå håper jeg at det går rette veien;-)

Det blir spennende å følge dere andre januarjenter!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...