Gå til innhold

Januarjentene :)


*Enlitentil*

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har vært borte fra forumet lenge. Men nå er jeg her. Hadde innsett 30.01.14. Så da hører jeg vel til her. Dette er et fryseforsøk. Har hatt to ferskforsøk uten noe resultat.

Jeg holder på å gå på veggen i denne rugetiden. Skal ta blodprøve på torsdag. Men det er jo en evighet til.

På tidligere ferskforsøk har mensen begynt så vidt på rugedag 5-6 og dag 7 har jeg hatt full mens. Men nå har jeg enda ikke fått den og er vel på rugedag 10. Jeg har kort lutealfase til vanlig.

Men nå har jeg dobbel med crinone. Ved ferskforsøkene har jeg bare tatt en om dagen.

Men nå når jeg tar crinone kommer det brune rester ut ca en time etter jeg har satt den. Men så ingenting mer.

Jeg dauer etter å vite er jeg gravid eller ikke? Testene er blendahvite enda. Jeg liker å teste tidlig for da er jeg forberedt på en måte til mens eller negativ prøve.

Håper jeg er velkommen selv om jeg ikke har kommet før nå. Jeg krysser fingre og tær for alle som enda venter på svar. Gratulerer til alle som har fått positiv test! Og min dypeste medfølelse til alle som har fått negativ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klart du er velkommen, stressamessa. :) Skjønner godt at man holder seg unna forumet i perioder. Man blir litt lei, og vil klare seg på egen hånd. Men spesielt i perioden som ruger er det godt å høre fra andre i samme situasjon. Jeg synes det høres veldig lovende ut med uteblivende mens..når har du tenkt å teste? Jeg testet svakt positivt på rugedag 9.. 7 uker på veg i morgen. Jeg synes fortsatt dagene snegler seg avgårde. Masse lykke til! Krysser fingrene for deg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har vært borte fra forumet lenge. Men nå er jeg her. Hadde innsett 30.01.14. Så da hører jeg vel til her. Dette er et fryseforsøk. Har hatt to ferskforsøk uten noe resultat.

Jeg holder på å gå på veggen i denne rugetiden. Skal ta blodprøve på torsdag. Men det er jo en evighet til.

På tidligere ferskforsøk har mensen begynt så vidt på rugedag 5-6 og dag 7 har jeg hatt full mens. Men nå har jeg enda ikke fått den og er vel på rugedag 10. Jeg har kort lutealfase til vanlig.

Men nå har jeg dobbel med crinone. Ved ferskforsøkene har jeg bare tatt en om dagen.

Men nå når jeg tar crinone kommer det brune rester ut ca en time etter jeg har satt den. Men så ingenting mer.

Jeg dauer etter å vite er jeg gravid eller ikke? Testene er blendahvite enda. Jeg liker å teste tidlig for da er jeg forberedt på en måte til mens eller negativ prøve.

Håper jeg er velkommen selv om jeg ikke har kommet før nå. Jeg krysser fingre og tær for alle som enda venter på svar. Gratulerer til alle som har fått positiv test! Og min dypeste medfølelse til alle som har fått negativ...

Velkommen inn:) jeg fikk selv mensen på rd 5/6 på første forsøk var ikke gøy, nå er jeg igang med nytt fesk forsøk og håper mensen ikke vil komme like tidlig. Håper du får positiv test denne gang siden du er kommet så langt:) lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du er velkommen, stressamessa. :) Skjønner godt at man holder seg unna forumet i perioder. Man blir litt lei, og vil klare seg på egen hånd. Men spesielt i perioden som ruger er det godt å høre fra andre i samme situasjon. Jeg synes det høres veldig lovende ut med uteblivende mens..når har du tenkt å teste? Jeg testet svakt positivt på rugedag 9.. 7 uker på veg i morgen. Jeg synes fortsatt dagene snegler seg avgårde. Masse lykke til! Krysser fingrene for deg. ;)

Takk!

Jeg testet i dag. Blendahvit... eneste lovende er at mensen ikke har kommet. Noe jeg mistenker at kommer av crinone ×2. Men hvem vet?

Hadde fire egg på frys. 1 egg overlevde og ble satt inn. Men egget hadde vært firedel. Men ved opptining døde 2 celler så var todelt og ikke delt seg videre før innsett. Så mye taler imot da. Har jo mye plager og smerter jeg ikke har kjent på før. Stikking og brenning i livmorsområdet. Og pumpene ser ut som en slagmark.

Var litt godt å komme tilbake på forumet. Har hatt en pause fra alt. Hadde forrige ferskforsøk for snart et år siden. Har vært så mye med dødsfall og sykdom i familien.

Jeg håper at vi alle her kan feire morsdag som mødre neste år! Jeg har aldri vært gravid jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullebolle

Da har jeg dessverre fått dystre hcg prøver,å40rd10, 78 på rd13 og i dag rd 15 eller 4+3 så var den bare steget til 97. Så ingen fordobling her i gården...abort nr3 er snart et faktum.

 

Ligger fortsatt innlagt på 6 døgnet denne uken med overstimulering grad 3, og håper de kan gi meg noen piller eller noe slik mensen kommer og hcg synker, for med denne lave stigningen er det ikke liv laget uansett, men jeg blir sykere og sykere med hcg i kroppen.

 

Håper bare jeg blir fort bedre så vi kan starte med fryseforsøk etterhvert med en frisk kropp:) Jeg er ikke så veldig lei meg, hadde aldri helt den store gravidfølelsen og har ikke rekt å glede meg pga overstimuleringen, har på de værste dagene nesten vurdert abort pga smertene......helt forferdelig å si det, men jeg er nesten litt lettet, nå slipper jeg antaglig 2-4 uker på sykehus borte fra barna mine, Han minste har reagert veldig og ikke hatt det så bra når jeg har vært borte.  Da satser vi på fryseforsøk i mars kanskje:) Lykke til videre jenter, var dessverre ikke så mnge som lykkes i januarklubben, men jeg vet vi kommer til å lykkes i 2014:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg dessverre fått dystre hcg prøver,å40rd10, 78 på rd13 og i dag rd 15 eller 4+3 så var den bare steget til 97. Så ingen fordobling her i gården...abort nr3 er snart et faktum.

 

Ligger fortsatt innlagt på 6 døgnet denne uken med overstimulering grad 3, og håper de kan gi meg noen piller eller noe slik mensen kommer og hcg synker, for med denne lave stigningen er det ikke liv laget uansett, men jeg blir sykere og sykere med hcg i kroppen.

 

Håper bare jeg blir fort bedre så vi kan starte med fryseforsøk etterhvert med en frisk kropp:) Jeg er ikke så veldig lei meg, hadde aldri helt den store gravidfølelsen og har ikke rekt å glede meg pga overstimuleringen, har på de værste dagene nesten vurdert abort pga smertene......helt forferdelig å si det, men jeg er nesten litt lettet, nå slipper jeg antaglig 2-4 uker på sykehus borte fra barna mine, Han minste har reagert veldig og ikke hatt det så bra når jeg har vært borte. Da satser vi på fryseforsøk i mars kanskje:) Lykke til videre jenter, var dessverre ikke så mnge som lykkes i januarklubben, men jeg vet vi kommer til å lykkes i 2014:)

Nei det var trasig lesning Gullebolle! Trodde det skulle gå din vei. Men føler på skrivingen din at du er ved godt mot. Nesten allerede klar til nytt forsøk - sånn skal det være. Gi ikke opp!

Uansett sender jeg en klem din vei og krysser fingrene for at 2014 blir vårt år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg dessverre fått dystre hcg prøver,å40rd10, 78 på rd13 og i dag rd 15 eller 4+3 så var den bare steget til 97. Så ingen fordobling her i gården...abort nr3 er snart et faktum.

 

Ligger fortsatt innlagt på 6 døgnet denne uken med overstimulering grad 3, og håper de kan gi meg noen piller eller noe slik mensen kommer og hcg synker, for med denne lave stigningen er det ikke liv laget uansett, men jeg blir sykere og sykere med hcg i kroppen.

 

Håper bare jeg blir fort bedre så vi kan starte med fryseforsøk etterhvert med en frisk kropp:) Jeg er ikke så veldig lei meg, hadde aldri helt den store gravidfølelsen og har ikke rekt å glede meg pga overstimuleringen, har på de værste dagene nesten vurdert abort pga smertene......helt forferdelig å si det, men jeg er nesten litt lettet, nå slipper jeg antaglig 2-4 uker på sykehus borte fra barna mine, Han minste har reagert veldig og ikke hatt det så bra når jeg har vært borte.  Da satser vi på fryseforsøk i mars kanskje:) Lykke til videre jenter, var dessverre ikke så mnge som lykkes i januarklubben, men jeg vet vi kommer til å lykkes i 2014:)

SÅ trist å lese, det skulle jo ikke gå slik  :sad: 

Ja nå håper jeg virkelig at sykehuset kan hjelpe deg fortfort, slik at du blir bedre i kroppen...det må da være helt grusomt å bare ligge der og være så overstimulert og ha det så vondt!

OG Ikke minst å være borte fra barna dine og hjemmet så lenge  :cry: 

 

Ønsker deg masse masse lykke til videre med nytt forsøk, bit tenna sammen, snart er det din tur!!

 

Klem fra meg  :klem:

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg dessverre fått dystre hcg prøver,å40rd10, 78 på rd13 og i dag rd 15 eller 4+3 så var den bare steget til 97. Så ingen fordobling her i gården...abort nr3 er snart et faktum.

 

Ligger fortsatt innlagt på 6 døgnet denne uken med overstimulering grad 3, og håper de kan gi meg noen piller eller noe slik mensen kommer og hcg synker, for med denne lave stigningen er det ikke liv laget uansett, men jeg blir sykere og sykere med hcg i kroppen.

 

Håper bare jeg blir fort bedre så vi kan starte med fryseforsøk etterhvert med en frisk kropp:) Jeg er ikke så veldig lei meg, hadde aldri helt den store gravidfølelsen og har ikke rekt å glede meg pga overstimuleringen, har på de værste dagene nesten vurdert abort pga smertene......helt forferdelig å si det, men jeg er nesten litt lettet, nå slipper jeg antaglig 2-4 uker på sykehus borte fra barna mine, Han minste har reagert veldig og ikke hatt det så bra når jeg har vært borte. Da satser vi på fryseforsøk i mars kanskje:) Lykke til videre jenter, var dessverre ikke så mnge som lykkes i januarklubben, men jeg vet vi kommer til å lykkes i 2014:)

Masse god bedring til deg! Overstinulering er ikke noe særlig. Så forstår godt tankene du har hatt.

Masse lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullebolle

Tusen takk for omtanken jenter! Jeg har ikke felt en tåre faktisk, dette går helt bra, klart det er leit, men følte nok ikke at dette var liv laga fra starten. De har tappet meg for mange liter væske, må sikkert være 8 liter til nå, det verste er at når de tok ut drenet, så har hullet i magen fungert som dren og tapper væske hver dag, det bare renner ut i en pose, tappet seg sånn i flere dager nå. Er fortsatt 8 kg opp, så det dannes nok mye væske underveis nå. Ja håper legen har noe smart å komme med i morgen tidlig, får ikke så mye oppvarting på en søndag. En ting å ligge på sykehus i ukesvis om man vet det er en baby der, men når jeg tidligere ikke har mistet før i uke 6+ og hatt lav hcg så er jeg redd kroppen ikke vil ordne opp selv med det første og at hcg vil stige og jeg vil bli liggende her likevel. Har ikke hatt det hyggeligste oppholdet og føler meg ikke hørt i det hele tatt i denne prosessen så veldig spent på hva de sier i morgen.)

 

Har topp kvalitet i frysen og hele 10 og ta av, så jeg er optimistisk og tenker fremover:) Har jo klart det før:) Og skulle ikke de små eskimoene blir noe, så slår jeg meg helt til ro med at vi har forsøkt og og at vi har to perfekte unger, er jo ubeskrivelig heldig uansett♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere jenter i dag? Noe nytt?

 

Her i gården er det fortsatt Blendahvit test og ellers er alle eventuelle symptomer borte. Mensen har ikke kommet enda da. Og det har roet seg med brune crinone rester. Så now håp er det, men klarer ikke helt å være positiv. Jeg vil bare vite om jeg er gravid eller ikke. Synes det er fryktelig lenge igjen til torsdag og blodprøve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering herfra:

Da har vi vært på tidlig Ul og vi fikk se lille frøet og et bankende hjerte   :hjerter: 
Utrolig magisk, og veldig rart å tenke på at det er noe som lever inni der   :fnise:

Legen sa at alt så bra ut så langt, men siden jeg har hatt en del blødninger/spotting så får jeg en ny UL den 21.2.

Jeg er nå 6+5.


Da er det bare å leve som "normalt" frem til neste milepæl   :rolleyes:

 

Krysser fingre og tær for flere positive tester her inne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Oppdatering herfra:

Da har vi vært på tidlig Ul og vi fikk se lille frøet og et bankende hjerte   :hjerter: 

Utrolig magisk, og veldig rart å tenke på at det er noe som lever inni der   :fnise:

Legen sa at alt så bra ut så langt, men siden jeg har hatt en del blødninger/spotting så får jeg en ny UL den 21.2.

Jeg er nå 6+5.

Da er det bare å leve som "normalt" frem til neste milepæl   :rolleyes:

 

Krysser fingre og tær for flere positive tester her inne!!

 

Hei Pion,

 

Har tenkt lenge på deg og hvordan det har utviklet seg...er jo ikke del av denne gruppen lengre, men klarer ikke å koble meg helt ut enda :-)

 

Først og fremst vil jeg sende deg mine lykkeønsker :tommelopp:  :duskedame:

 

Ta vare på deg selv og dine, så ordner resten seg av seg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Oppdatering herfra:

Da har vi vært på tidlig Ul og vi fikk se lille frøet og et bankende hjerte   :hjerter: 

Utrolig magisk, og veldig rart å tenke på at det er noe som lever inni der   :fnise:

Legen sa at alt så bra ut så langt, men siden jeg har hatt en del blødninger/spotting så får jeg en ny UL den 21.2.

Jeg er nå 6+5.

Da er det bare å leve som "normalt" frem til neste milepæl   :rolleyes:

 

Krysser fingre og tær for flere positive tester her inne!!

 

Hei Pion,

 

Har tenkt lenge på deg og hvordan det har utviklet seg...er jo ikke del av denne gruppen lengre, men klarer ikke å koble meg helt ut enda :-)

 

Først og fremst vil jeg sende deg mine lykkeønsker :tommelopp:  :duskedame:

 

Ta vare på deg selv og dine, så ordner resten seg av seg selv!

 

Tusen takk for det Snowflake_83, så hyggelig at du følger litt med her inne likevel  :rolleyes:

 

Hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Oppdatering herfra:

Da har vi vært på tidlig Ul og vi fikk se lille frøet og et bankende hjerte   :hjerter: 

Utrolig magisk, og veldig rart å tenke på at det er noe som lever inni der   :fnise:

Legen sa at alt så bra ut så langt, men siden jeg har hatt en del blødninger/spotting så får jeg en ny UL den 21.2.

Jeg er nå 6+5.

Da er det bare å leve som "normalt" frem til neste milepæl   :rolleyes:

 

Krysser fingre og tær for flere positive tester her inne!!

 

Hei Pion,

 

Har tenkt lenge på deg og hvordan det har utviklet seg...er jo ikke del av denne gruppen lengre, men klarer ikke å koble meg helt ut enda :-)

 

Først og fremst vil jeg sende deg mine lykkeønsker :tommelopp:  :duskedame:

 

Ta vare på deg selv og dine, så ordner resten seg av seg selv!

 

Tusen takk for det Snowflake_83, så hyggelig at du følger litt med her inne likevel  :rolleyes:

 

Hvordan går det med deg?

 

Her går det fint..fikk nylig nytt program i posten. Så nå venter jeg utålmodig på TR :-) Håper også at jeg får plass på klinikken, siden dem advarte meg om at det var veldig fullt mellom februar og mars :-(

 

Skal selv på ferie i slutten av April, så da ville det ikke passet for min egen del...så jeg er livredd for at jeg må vente til sommeren pga det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Oppdatering herfra:

Da har vi vært på tidlig Ul og vi fikk se lille frøet og et bankende hjerte :hjerter:

Utrolig magisk, og veldig rart å tenke på at det er noe som lever inni der :fnise:

Legen sa at alt så bra ut så langt, men siden jeg har hatt en del blødninger/spotting så får jeg en ny UL den 21.2.

Jeg er nå 6+5.

 

Da er det bare å leve som "normalt" frem til neste milepæl :rolleyes:

 

Krysser fingre og tær for flere positive tester her inne!!

så kjekt å høre fra deg Pion at den lille klamrer seg fast:) kjekt at du får god oppfølging:)

Jeg hadde nytt uttak i går og får innsett i morgen ble kun 2 egg som ble befrukta men håper det ergullegga:) lykke til videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg spent. Akkurat vært på KK og tatt blodprøve. De måtte fremskynde det en dag.. Nå er det bare å holde ut til de ringer. Man kan trygt si at jeg er limt fast til mobilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Oppdatering herfra:

Da har vi vært på tidlig Ul og vi fikk se lille frøet og et bankende hjerte :hjerter:

Utrolig magisk, og veldig rart å tenke på at det er noe som lever inni der :fnise:

Legen sa at alt så bra ut så langt, men siden jeg har hatt en del blødninger/spotting så får jeg en ny UL den 21.2.

Jeg er nå 6+5.

 

Da er det bare å leve som "normalt" frem til neste milepæl :rolleyes:

 

Krysser fingre og tær for flere positive tester her inne!!

så kjekt å høre fra deg Pion at den lille klamrer seg fast:) kjekt at du får god oppfølging:)

Jeg hadde nytt uttak i går og får innsett i morgen ble kun 2 egg som ble befrukta men håper det ergullegga:) lykke til videre:)

 

Tusen takk Petra-prøvedokke!

 

2 gullegg er jo flott det da, det er det samme som vi fikk.

 

Velger dere å sette inn begge to, eller får dere et på frys?

 

Masse lykke til med innsett, jeg heier på deg  :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker:) vi fikk satt inn ett perfekt 4 delt egg det andre hadde kun delt seg i 2 så håper det deler seg videre til i morgen slik at det fryses:) men satser på det er gullegget denne gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppdatering fra meg. Testet positivt for en stund siden, men har ikke turt å glede meg før tidlig ultralyd som var i går. Og jada! Begge embryoene har festet seg og blinket mot meg med sine hjerter. Fantastisk følelse, tårene trillet. Tør å tro mer på at dette skal gå nå.

Lykke til Petra prøvedukke, bra du fikk gått rett videre på neste forsøk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker:) vi fikk satt inn ett perfekt 4 delt egg det andre hadde kun delt seg i 2 så håper det deler seg videre til i morgen slik at det fryses:) men satser på det er gullegget denne gang:)

Så flott!!

Gratulerer så mye med innsett av gullegget :D

Nå må du kose deg og ruge godt!

Dette skal gå veien altså  :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppdatering fra meg. Testet positivt for en stund siden, men har ikke turt å glede meg før tidlig ultralyd som var i går. Og jada! Begge embryoene har festet seg og blinket mot meg med sine hjerter. Fantastisk følelse, tårene trillet. Tør å tro mer på at dette skal gå nå.

Lykke til Petra prøvedukke, bra du fikk gått rett videre på neste forsøk. :)

Såååå fantastisk, to små blinkende hjerter, åhhh tvillinger er da bare helt utrolig flott!!

Gratulerer så masse, hyggelig å lese at alt har gått bra så langt!

Da krysser vi fingre og tær for at de to små klamrer seg godt fast helt til Oktober  :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...