Gå til innhold

Adventskalender


anonymsuperbruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Luke 20 må bety forbedredelse og kjærlighet ❤️❤️

 

 

Som sagt takker jeg så mye for at du tok deg tid til og se hit et øyeblikk. For noen år siden ble jeg gravid. Jeg mistet dette og har siden tatt dette veldig så tungt. Legene sier at jeg aldri kan få barn på vanlig måte. Pga graviditet utenfor egglederen. Jeg tenker ganske ofte og ønsker veldig et nytt barn. Selv har jeg tre friske barn. Jeg er takknemlig for alt jeg har.

Ønsker meg veldig et nytt barn sammen min mann.

Hva ser dere ?

070382

 

Hvordan kommer dette året 2014 til og bli ????

Hei

 

Du kom litt i forkant av luka i dag ;) Hvis du leser det jeg skriver i tråden min, vil jeg ha minst mulig informasjon om din situasjon for å kunne koble meg på deg uten å bruke fornuften og egne tanker/håp for din situasjon når jeg ser på deg. Jeg skjønner at dere har vært igjennom mye, og jeg ønsker dere masse lykke til. Håper 2014 blir sånn dere ønsker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Ettermiddagsluke i dag også. Dagene flyyyyr!! Luke 21 er her :)

Meldte meg på luke 18, tidligere :) ser du når du får tid

 

Må ha hoppet over luke 18 i farta, da :) Mye å gjøre her også før jul. Men nå er det juleferie :)

 

Skal vi se... Carisma... fikk en følelse av at du er litt alternativ selv. Nicket ditt er litt alternativt i alle fall. Får lyst til å si at du er en kreativ og følsom person. Har du to jenter? Får inn at de kan være rundt 3-6 år gamle. Får inn et barn til. Tenkte gutt først, men nå ser jeg tre jenter!! Tror du kan bli gravid i løpet av 2014 dersom dere ønsker det. August er en fin måned for familie.

 

Får inn en del nytt rundt deg i 2014. Kan være flytting eller ny jobb. Har du noen planer? Får også inn en ny bil (ny for dere i alle fall). Får inn en rød bil, men tror det er den som skal ut. Det kommer en lys/sølv bil inn i familien. I april/mai, kanskje?

 

Skal du ut og reise med noen venninner? Får opp jentetur i mai/juni. Hellas?

 

Er det noe spesielt du ønsker at jeg skal se på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jobber dag og kveld igjen i morgen, så legger ut luke 18 nå :)

Da melder jeg meg på luke 18 om ingen andre har gjort det :)

 

Lurer på om du kan se hvordan dette svangerskapet blir, og når du ser fødsel på meg. Kan du se noe om jobb og økonomi? Blir det noe videreutdanning på meg. Ser du når jeg går tilbake i jobb. Vi lurer også på å selge bolig og kjøpe ny til våren, ser du noe om dette?

Takk for svar :)

 

Denne har jeg rett og slett ikke sett. Du ER altså gravid allerede, ja. Jeg tenkte på det etter jeg skrev at du kan bli gravid ;) Tenkte: Skulle ikke forundre meg om hun allerede er gravid. Men så forandret jeg ikke det jeg hadde skrevet. Prøver å bare skrive det som kommer til meg uten å forandre noe. Det er ofte da tvilen kommer. Hva får jeg inn - hva tenker jeg selv ;) Men det er en liten en på gang, ja. Gratulerer!!! Kanskje du har termin i juli/august, da. Får inn et 9-tall i fødselsdatoen. Fikk sterk følelse på familie da, så det er kanskje da babyen kommer?

 

Så at det skjer mye for dere i 2014, og det kan jo stemme med de planene dere har. Tror helt sikkert det blir kjøp og salg av hus! :)

 

Videreutdanning: Ja! Hvorfor ikke!! Du er flink og strukturert. Dette får du til!! Er du sykepleier? Tilbake i jobb... Tenker du etter permisjon, da? Tror du kanskje blir hjemme med babyen et halvt år ekstra. Har du tenkt på det? Kanskje noe i kombinasjon med videreutdanningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Jobber dag og kveld igjen i morgen, så legger ut luke 18 nå :)

Da melder jeg meg på luke 18 om ingen andre har gjort det :)

 

Lurer på om du kan se hvordan dette svangerskapet blir, og når du ser fødsel på meg. Kan du se noe om jobb og økonomi? Blir det noe videreutdanning på meg. Ser du når jeg går tilbake i jobb. Vi lurer også på å selge bolig og kjøpe ny til våren, ser du noe om dette?

Takk for svar :)

 

Denne har jeg rett og slett ikke sett. Du ER altså gravid allerede, ja. Jeg tenkte på det etter jeg skrev at du kan bli gravid ;) Tenkte: Skulle ikke forundre meg om hun allerede er gravid. Men så forandret jeg ikke det jeg hadde skrevet. Prøver å bare skrive det som kommer til meg uten å forandre noe. Det er ofte da tvilen kommer. Hva får jeg inn - hva tenker jeg selv ;) Men det er en liten en på gang, ja. Gratulerer!!! Kanskje du har termin i juli/august, da. Får inn et 9-tall i fødselsdatoen. Fikk sterk følelse på familie da, så det er kanskje da babyen kommer?

 

Så at det skjer mye for dere i 2014, og det kan jo stemme med de planene dere har. Tror helt sikkert det blir kjøp og salg av hus! :)

 

Videreutdanning: Ja! Hvorfor ikke!! Du er flink og strukturert. Dette får du til!! Er du sykepleier? Tilbake i jobb... Tenker du etter permisjon, da? Tror du kanskje blir hjemme med babyen et halvt år ekstra. Har du tenkt på det? Kanskje noe i kombinasjon med videreutdanningen?

 

Har termin i starten av april. pleier å få de litt før termin se du noe om dette denne gang? Helt riktig at jeg har 2 jenter fra før på 2,5 og 6 år. Er også sykepleier :) Ja lurer litt på skole, eller om jeg skal jobbe litt til først. Ser du noe i forhold til økonomi. ? blir spennende å se med huskjøp. Ser du om det blir i nærheten av her vi bor eller om vi flytter bort? Stemmer også at vi har en rød bil, som må byttes ut snart :) takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Jobber dag og kveld igjen i morgen, så legger ut luke 18 nå :)

Da melder jeg meg på luke 18 om ingen andre har gjort det :)

 

Lurer på om du kan se hvordan dette svangerskapet blir, og når du ser fødsel på meg. Kan du se noe om jobb og økonomi? Blir det noe videreutdanning på meg. Ser du når jeg går tilbake i jobb. Vi lurer også på å selge bolig og kjøpe ny til våren, ser du noe om dette?

Takk for svar :)

 

Denne har jeg rett og slett ikke sett. Du ER altså gravid allerede, ja. Jeg tenkte på det etter jeg skrev at du kan bli gravid ;) Tenkte: Skulle ikke forundre meg om hun allerede er gravid. Men så forandret jeg ikke det jeg hadde skrevet. Prøver å bare skrive det som kommer til meg uten å forandre noe. Det er ofte da tvilen kommer. Hva får jeg inn - hva tenker jeg selv ;) Men det er en liten en på gang, ja. Gratulerer!!! Kanskje du har termin i juli/august, da. Får inn et 9-tall i fødselsdatoen. Fikk sterk følelse på familie da, så det er kanskje da babyen kommer?

 

Så at det skjer mye for dere i 2014, og det kan jo stemme med de planene dere har. Tror helt sikkert det blir kjøp og salg av hus! :)

 

Videreutdanning: Ja! Hvorfor ikke!! Du er flink og strukturert. Dette får du til!! Er du sykepleier? Tilbake i jobb... Tenker du etter permisjon, da? Tror du kanskje blir hjemme med babyen et halvt år ekstra. Har du tenkt på det? Kanskje noe i kombinasjon med videreutdanningen?

 

Har termin i starten av april. pleier å få de litt før termin se du noe om dette denne gang? Helt riktig at jeg har 2 jenter fra før på 2,5 og 6 år. Er også sykepleier :) Ja lurer litt på skole, eller om jeg skal jobbe litt til først. Ser du noe i forhold til økonomi. ? blir spennende å se med huskjøp. Ser du om det blir i nærheten av her vi bor eller om vi flytter bort? Stemmer også at vi har en rød bil, som må byttes ut snart :) takk for svar

 

I april, ja. Fikk følelsen av at det var etter sommeren. Kan det bli så tidlig som 29. mars, da? Eller at du går til 9. april...? Blir det ei jente til? Jeg fikk deg opp i sykepleieruniform, så det stemte godt. Moro å få tilbakemelding på det som stemmer! :) Jeg tror du kommer til å ta en videreutdanning. Har du bestemt deg for hva du vil ta? Får inn at det står mellom to retninger. Som sykepleier har man jo så mange muligheter!! :)) Veldig spennende!! Jeg får inn at det er et yrke som passer helt perfekt til deg!! Jeg tror dere kjøper i nærheten av der dere bor nå. Har følelsen av at jentene ikke bytter skole/barnehage. Det ligger bare litt lenger oppi en ås/skrent i forhold til der dere bor nå. Det er noe nybygg. Muligens rekkehus? Eller boliger som ligger ganske tett på et boligområde. Får inn lyse hus. Skogen ligger like bak og det er fine bademuligheter der. Jeg får inn at dere vet hvor dette stedet er. Kan du kjenne det igjen?

 

 

Jeg tror du kommer tilbake i jobb en kort periode før du starter på studiene. Rundt et halvt år, tror jeg. Får inn studiestart i januar etter permisjonstiden din er over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du se på meg? Fremtiden? :) Nina Annette Paulsen...q

Hei

Jeg vet ikke om det er at jeg er litt trøtt og ufokusert nå, eller om det er litt vanskelig å komme inn på deg... Jeg tror jeg må se hva jeg får opp til i morgen. Noen ganger er det bare sånn, og det er ikke din skyld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Kan du se på meg? Fremtiden? :) Nina Annette Paulsen...q

Hei

Jeg vet ikke om det er at jeg er litt trøtt og ufokusert nå, eller om det er litt vanskelig å komme inn på deg... Jeg tror jeg må se hva jeg får opp til i morgen. Noen ganger er det bare sånn, og det er ikke din skyld :)

Den er grei:) Ha en flott kveld/natt....

Endret av ninpaul1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg på luke 24, om ingen har gjort de :)

 

Lure på om du ser noe rundt svangerskapet mitt, går det bra, hvordan bli formen?

 

Å om du ellers ser noe på meg ang fremtiden?

 

Tusen takk :)

Og god jul :)

 

Hilsen Tove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

17

Hei :)

 

Prøver meg på nr 17 jeg da :)

 

De så ikke kjønn så godt på ultralyd, men sa 51% sjanse for jente.

Må si vi hadde håpet på et klarere svar. Så her sitter vi da,like nysgjerrige..... :(

Kan du se noe ang økonomi/ bo/ helse /familiesituasjon?

 

Klem

Hei

 

Jeg har lyst til å si gutt, jeg :D Men vi får nok bare vente og se. Det kan godt hende det er ei jente som lurer der inne også! ;) Skal du på privat UL også? Får inn at du får svaret om 5 uker.

 

Skal vi se... økonomi... jeg er litt usikker på den i dag. Jeg får ikke helt inn hvor du står i dag. Har du jobb..? Jeg får inn at du får noe penger inn, men at det ikke er fra jobb. Kan det være fra NAV? Får inn arbeidsavklaring her, men kan hende jeg er helt på jordet nå. Får inn en god jobb på mannen din. Er han håndverker?

 

Helse/sykdom ser jeg vanligvis ikke så mye på. Jeg får inn at alt er normalt rundt deg og svangerskapet. Pass på deg selv og ta hensyn til kroppens signaler.

 

Hva tenker du om familiesituasjon? Venter du på bryllup? ;) Ser et frieri til sommeren. Bryllup sommeren 2015.

 

Lykke til :) Hold meg gjerne oppdatert.

 

 

Takk for svar :)

 

Skal ikke ha privat ul, men må tilbake på sykehuset for en sjekk om 4-5 uker.

Var noe ang hodet til babyen de ville følge med på....... :(

Regner med (og håper) at vi får vite mer ang kjønn da. Er vel mange ganger det ikke er så lett å være 100% sikker på hva det blir, før den er ute.....

Du har svart meg 2 ganger før (er jeg som fikk et slag i magen, og var så redd) og da sa du jente ;)

Selv har jeg ikke noen magefølelse på noenting i hele tatt.

Bare glad hvis alt er bra med den lille.

 

Jeg har ingen jobb nå,så hadde jo vært fint hvis det dukket opp noe for meg etterhvert. Får inn bare litt fra nav.

Ikke lett med jobber her vi bor....

Samboeren er uføretrygdet.

 

Kan du se noe om hvem i familien som evt blir fridd til?

Samboeren og jeg har vært forlovet i 10 år, og vi har enda ikke kommi så langt som å gifte oss ;) Kan det være noe der?

 

Har begynt å få mye vondt nederst i ryggen og ned i skinkene.

Får også veldig fort vondt nederst i magen av å stå og gå for lenge.

 

Skal holde deg oppdatert :)

 

Hei :)

 

Nå husker jeg deg, jo :) Jeg hadde glemt nicket ditt. Husker godt slaget. Tror det ikke er noe galt med babyen. Det er bra de vil følge med. Stort sett er det ikke noe. Jeg vet de sjekket noe av det samme da søstera mi var gravid.

 

Send meg en PM, så kan jeg se nærmere på deg/dere :)

Tror det er dere som bestemmer dere for å gifte dere, da ;)

 

Pm sendt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei Sanna31.

Jeg ser du har tatt pause. Håper du snart er tilbake, beklager masing.

Men ventet i spenning på luke 7 da jeg tror noen ved ganske likt nick hoppet inn.

Når du er klar igjen, blir jeg veldig glad om du tar en titt. Jeg har full forståelse for stor pågang da det er mange som synes dette er spennende.

Fortsatt god helg og natt. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...