Gå til innhold

Adventskalender


anonymsuperbruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 

 

Melder meg på luke 12 jeg da :) Lurer på hvordan det blir med graviditet på meg i fremtiden? Om det har festet seg noe denne måneden? :)

Luke 12

 

Melder meg på luke 12 :)

 

Den gikk til Lillelura

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært på nett de siste dagene, og prøver å bli a-jour nå. Please ikke mas, og les det jeg har skrevet i det første innlegget. Mas får meg til å blokkere helt når det gjelder det alternative, og da ender jeg opp med å ikke greie å lese noen av dere.

Dette gjelder i dag også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da melder jeg meg til luke 13

 

Aha :) Var litt rask i avtrekeren tidligere i dag forstår jeg det var ikke meningen :)

 

Når vil jeg få et barn hvis jeg får?

Lena Kristiansen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Melder meg på luke 12 jeg da :) Lurer på hvordan det blir med graviditet på meg i fremtiden? Om det har festet seg noe denne måneden? :)

Luke 12

 

Melder meg på luke 12 :)

 

Den gikk til Lillelura

 

beklager så ikke at noen hadde svart etter at du la ut luken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

 

Melder meg på luke 12 jeg da :) Lurer på hvordan det blir med graviditet på meg i fremtiden? Om det har festet seg noe denne måneden? :)

Luke 12

 

Melder meg på luke 12 :)

 

Den gikk til Lillelura

 

beklager så ikke at noen hadde svart etter at du la ut luken.

 

var et spesielt tilfelle der vi tok det på pm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da melder jeg meg til luke 13

 

Aha :) Var litt rask i avtrekeren tidligere i dag forstår jeg det var ikke meningen :)

 

Når vil jeg få et barn hvis jeg får?

Lena Kristiansen :)

Det går fint :)

Har prøvd å koble meg på deg i kveld, og det som kommer opp er graviditet/prøving fra februar 2014. Kan det stemme med planene deres? Jeg får inn gutt - jente på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da melder jeg meg til luke 13

 

Aha :) Var litt rask i avtrekeren tidligere i dag forstår jeg det var ikke meningen :)

 

Når vil jeg få et barn hvis jeg får?

Lena Kristiansen :)

Det går fint :)

Har prøvd å koble meg på deg i kveld, og det som kommer opp er graviditet/prøving fra februar 2014. Kan det stemme med planene deres? Jeg får inn gutt - jente på deg.

 

Det stemmer veldig bra! Ca midten av februar starter jeg opp på nesespray for nytt prøverørs forsøk. begynnelsen av mars vil jeg forhåpentligvis få tilbakeført et befruktet egg. Og da et egg som klorer seg fast i 9 mnd, sattser jeg på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Da melder jeg meg til luke 13

 

Aha :) Var litt rask i avtrekeren tidligere i dag forstår jeg det var ikke meningen :)

 

Når vil jeg få et barn hvis jeg får?

Lena Kristiansen :)

Det går fint :)

Har prøvd å koble meg på deg i kveld, og det som kommer opp er graviditet/prøving fra februar 2014. Kan det stemme med planene deres? Jeg får inn gutt - jente på deg.

 

Det stemmer veldig bra! Ca midten av februar starter jeg opp på nesespray for nytt prøverørs forsøk. begynnelsen av mars vil jeg forhåpentligvis få tilbakeført et befruktet egg. Og da et egg som klorer seg fast i 9 mnd, sattser jeg på! :)

 

ahhh... det var derfor jeg fikk opp "start i februar", da. Jeg syntes det var litt rart at dere ikke bare kunne starte nå, men skrev bare det jeg fikk opp. Masse lykke til! Hold meg gjerne oppdatert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Da melder jeg meg til luke 13

 

Aha :) Var litt rask i avtrekeren tidligere i dag forstår jeg det var ikke meningen :)

 

Når vil jeg få et barn hvis jeg får?

Lena Kristiansen :)

Det går fint :)

Har prøvd å koble meg på deg i kveld, og det som kommer opp er graviditet/prøving fra februar 2014. Kan det stemme med planene deres? Jeg får inn gutt - jente på deg.

 

Det stemmer veldig bra! Ca midten av februar starter jeg opp på nesespray for nytt prøverørs forsøk. begynnelsen av mars vil jeg forhåpentligvis få tilbakeført et befruktet egg. Og da et egg som klorer seg fast i 9 mnd, sattser jeg på! :)

 

ahhh... det var derfor jeg fikk opp "start i februar", da. Jeg syntes det var litt rart at dere ikke bare kunne starte nå, men skrev bare det jeg fikk opp. Masse lykke til! Hold meg gjerne oppdatert!

 

hehehe... er ikke alltid like lett å stole på det man får inn ;) Men i dette tilfelle stemte det helt :)

Du får bare sende meg en pm hvis du vil at jeg skal titte på deg en gang. Jobber på samme måte som deg, og har også kort jeg kan legge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Lørdagsluke 14

 

Da melder jeg meg på denne :)

 

Lurer på om du kan se kjønn på den lille i magen og hvordan fødselen går?

 

Hei :)

 

Skal vi se... prøver å koble meg på nicket ditt, men får ikke helt tak i deg. Skal prøve likevel. Får inn gutt på deg. Får inn en ganske stor gutt, men alt innenfor normalen :) Tror du går 3-4 dager over termindato. Kan det stemme at du har termin rundt 17. en måned...? februar eller mars? Jeg får inn at du kommer inn på føden rundt 10 på kvelden og at du har gutten ute ved 4-tiden på morgenen. Han er veldig lik pappaen, får jeg inn. Masse lykke til og kos dere framover! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Da melder jeg meg til luke 13

 

Aha :) Var litt rask i avtrekeren tidligere i dag forstår jeg det var ikke meningen :)

 

Når vil jeg få et barn hvis jeg får?

Lena Kristiansen :)

Det går fint :)

Har prøvd å koble meg på deg i kveld, og det som kommer opp er graviditet/prøving fra februar 2014. Kan det stemme med planene deres? Jeg får inn gutt - jente på deg.

 

Det stemmer veldig bra! Ca midten av februar starter jeg opp på nesespray for nytt prøverørs forsøk. begynnelsen av mars vil jeg forhåpentligvis få tilbakeført et befruktet egg. Og da et egg som klorer seg fast i 9 mnd, sattser jeg på! :)

 

ahhh... det var derfor jeg fikk opp "start i februar", da. Jeg syntes det var litt rart at dere ikke bare kunne starte nå, men skrev bare det jeg fikk opp. Masse lykke til! Hold meg gjerne oppdatert!

 

hehehe... er ikke alltid like lett å stole på det man får inn ;) Men i dette tilfelle stemte det helt :)

Du får bare sende meg en pm hvis du vil at jeg skal titte på deg en gang. Jobber på samme måte som deg, og har også kort jeg kan legge :)

 

Supert! :) Skjønner at det var så lett å koble meg på deg, da. Du er veldig åpen. Kanskje vi kan se på hverandre på PM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Lørdagsluke 14

 

Da melder jeg meg på denne :)

 

Lurer på om du kan se kjønn på den lille i magen og hvordan fødselen går?

 

Hei :)

 

Skal vi se... prøver å koble meg på nicket ditt, men får ikke helt tak i deg. Skal prøve likevel. Får inn gutt på deg. Får inn en ganske stor gutt, men alt innenfor normalen :) Tror du går 3-4 dager over termindato. Kan det stemme at du har termin rundt 17. en måned...? februar eller mars? Jeg får inn at du kommer inn på føden rundt 10 på kvelden og at du har gutten ute ved 4-tiden på morgenen. Han er veldig lik pappaen, får jeg inn. Masse lykke til og kos dere framover! :)

 

Hei :)

 

Det stemmer at jeg har termin rundt 17. men det er i mai. Skal på ultralyd om noen dager, så får se da :)

 

Tusen takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Lurte litt på fremtiden, om det er fortsatt er bare en gutt du ser Hehe og om jeg må vente lenge på brokkoperasjon på fåreløpig minstemann. Og sitter litt igjen med spørsmål for du sa at det kunne være noe meg blodet enten forlite av noe eller for mye, kan det være noe med blodårene ? Takker for tidligere svar du er god som holder på med dette i fritiden

tenkte du på om det kan være to? Jeg er litt usikker på det. Får mest følelsen på gutt. Ligger ei jente på dere også, men jeg får henne ikke opp nå. Hun kommer senere. Får inn operasjon i februar. Det med sykdommer er veldig, veldig vanskelig å se på. Det kan være noe med blodårene, men det er vanskelig å si. Stå på sånn at dere kommer til spesialist som kan se på det! Lykke til!
takk takk, ja jeg lurer litt på om det kan være 2. Har tenkt å sterilisere meg etter denne fødselen så ser ikke for meg en til 😀😀 en operasjon i februar kan veldig godt stemme etter jeg var på kontroll men minsten på fredag, men tilbake til denne i mage så er det som jeg har en liten følelse på om det er to evt har vært 2 😊. Tusen takk for svar😉
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Lurte litt på fremtiden, om det er fortsatt er bare en gutt du ser Hehe og om jeg må vente lenge på brokkoperasjon på fåreløpig minstemann. Og sitter litt igjen med spørsmål for du sa at det kunne være noe meg blodet enten forlite av noe eller for mye, kan det være noe med blodårene ? Takker for tidligere svar du er god som holder på med dette i fritiden

tenkte du på om det kan være to? Jeg er litt usikker på det. Får mest følelsen på gutt. Ligger ei jente på dere også, men jeg får henne ikke opp nå. Hun kommer senere. Får inn operasjon i februar. Det med sykdommer er veldig, veldig vanskelig å se på. Det kan være noe med blodårene, men det er vanskelig å si. Stå på sånn at dere kommer til spesialist som kan se på det! Lykke til!
takk takk, ja jeg lurer litt på om det kan være 2. Har tenkt å sterilisere meg etter denne fødselen så ser ikke for meg en til en operasjon i februar kan veldig godt stemme etter jeg var på kontroll men minsten på fredag, men tilbake til denne i mage så er det som jeg har en liten følelse på om det er to evt har vært 2 . Tusen takk for svar

 

Jeg får ikke opp at det er to nå, men jeg kan absolutt ta feil. Det skal bli spennende å høre når du har vært på ul. Hvis du ønsker to, så krysser jeg fingrene for at det er det!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte nesten luke 15 i dag :D

 

Prøver meg på luke 15 eg då.. på UL viste det ei jenta i magen min, men eg har mest guttefølelse.. hva ser du?

sånn ellers hvordan svangerskapet går?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Lørdagsluke 14

 

Da melder jeg meg på denne :)

 

Lurer på om du kan se kjønn på den lille i magen og hvordan fødselen går?

 

Hei :)

 

Skal vi se... prøver å koble meg på nicket ditt, men får ikke helt tak i deg. Skal prøve likevel. Får inn gutt på deg. Får inn en ganske stor gutt, men alt innenfor normalen :) Tror du går 3-4 dager over termindato. Kan det stemme at du har termin rundt 17. en måned...? februar eller mars? Jeg får inn at du kommer inn på føden rundt 10 på kvelden og at du har gutten ute ved 4-tiden på morgenen. Han er veldig lik pappaen, får jeg inn. Masse lykke til og kos dere framover! :)

 

Hei :)

 

Det stemmer at jeg har termin rundt 17. men det er i mai. Skal på ultralyd om noen dager, så får se da :)

 

Tusen takk! :)

 

Hei igjen :) Ahh... fikk inn 17., men tok inn litt vintervær/kaldt vær, så trodde det var på nyåret. Mai er en fin måned!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sanna.

Vil ikke mase mer, men jeg prøvde meg på luke 7. Ser det er en som har veldig likt nick som meg. Kanskje jeg ble forvekslet... :)

 

Vet du ikke vil ta ting på PM, men grunnet ting som skjer i livet mitt. Kunne du være så snill og ta en titt på meg og evt skrevet det på PM?

 

:lillesky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Glemte nesten luke 15 i dag :D

 

Prøver meg på luke 15 eg då.. på UL viste det ei jenta i magen min, men eg har mest guttefølelse.. hva ser du?

sånn ellers hvordan svangerskapet går?

 

 

Hei Anonym :)

 

Jeg får inn jente på deg, men det kan godt hende både jeg og UL tar feil :) Jeg får opp gutt på deg ved neste svangerskap. Tror du får to ganske tette.

 

Jeg får opp at du har vært VELDIG kvalm og uvel. Kan det stemme? mer enn normal morgenkvalme, tenker jeg på. Fra nå og framover blir det mye bedre. Ta vare på deg selv og ryggen din, får jeg inn her. Det kan bli litt tungt de siste to månedene, men det er det vel for de fleste :) Masse lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sanna.

Vil ikke mase mer, men jeg prøvde meg på luke 7. Ser det er en som har veldig likt nick som meg. Kanskje jeg ble forvekslet... :)

 

Vet du ikke vil ta ting på PM, men grunnet ting som skjer i livet mitt. Kunne du være så snill og ta en titt på meg og evt skrevet det på PM?

 

:lillesky:

Hei :) Jeg ser det nå. Blandet nok dere to i farta :) Send meg en PM, så skal jeg se om jeg rekker å se på deg i løpet av uka. Nå er det natta her - skal opp klokka 4 i natt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei Sanna.

Vil ikke mase mer, men jeg prøvde meg på luke 7. Ser det er en som har veldig likt nick som meg. Kanskje jeg ble forvekslet... :)

 

Vet du ikke vil ta ting på PM, men grunnet ting som skjer i livet mitt. Kunne du være så snill og ta en titt på meg og evt skrevet det på PM?

 

:lillesky:

Hei :) Jeg ser det nå. Blandet nok dere to i farta :) Send meg en PM, så skal jeg se om jeg rekker å se på deg i løpet av uka. Nå er det natta her - skal opp klokka 4 i natt!!

 

Tusen takk. ;) Sov godt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...