Gå til innhold

Adventskalender


anonymsuperbruker

Anbefalte innlegg

 

 

 

 

 

 

Hva får du opp på kjærlighet hos meg? Og antall barn?

Du har sett meg før men har ikke spurt om dette :-)

Mvh Madelen

Du skal få luke tre, men jeg tror jeg må svare deg i morgen. Ble plutselig i litt dårlig form her... :(
Helt i orden det :)

Huff da, får ikke håpe det var meg du fikk noen dårlige vibber fra! Masse god bedring til deg!

Jeg husker ikke helt hva jeg har sett på og sagt til deg tidligere. Det er så mange her inne, og jeg husker ikke alle navnene/nickene :) Også er det litt sånn at jeg bare skriver det jeg får inn uten å legge det på langtidshukommelsen. Hendene mine er bare et redskap for å skrive de beskjeder jeg får.

 

Det var nok ikke på grunn av deg, men jeg fikk en litt tung følelse rundt deg også. Men jeg ville vente til i dag for å se for å ikke blande egne følelser med de jeg prøver å ta opp hos deg. Jeg er veldig usikker på om du er gravid nå eller ikke. Først fikk jeg deg opp med partner, men så var det noe som sa meg at du er litt på jakt. Det er noe litt urolig og... tja... litt rastløst over deg, på en måte. Kan du kjenne deg igjen i det? Jeg får inn en beskjed her fra ei engel som passer på deg (bestemor?), at du ikke skal sammenligne deg med alle andre og ikke strebe etter å være og ha alt det alle andre har. Det kan godt hende akkurat de personene du misunner, også misunner deg og ditt liv. Vær stolt og glad over det du har fått til her i livet! Jeg får inn at du har to barn som er litt store nå. 5-8 år, får jeg inn. Gutt og jente? Det ligger ei jente til her på deg.

 

Er det noe spesielt du ønsker at jeg skal se på med kjærligheten?

Jeg har ingen barn fra før av, men er gravid nå og venter en liten jente. Samboern min gikk fra meg fordi han ikke ville ha barn så har ingen partner nå, men lurte på åssen kjærlighetslivet mitt ble i fremtiden :)

Hei igjen :) Da faller brikkene litt på plass her. Det var så mye fram og tilbake. Var også litt usikker på om de barna jeg så var i framtid eller nåtid, men gamblet på nåtid :D Da kommer det en gutt neste gang og så ei jente til. Ser tre barn på deg. Det ligger en ny mann på deg. Har bare lyst til å si noe negativt om han som gikk fra deg, men skal la være. Du vet sikkert hvilke ord han fortjener selv!

Veldig sterkt av deg å fortsette svangerskapet alene. Sender alt jeg har av styrke din vei. Dette klarer du veldig fint!!! Send meg gjerne en PM hvis det er noe mer du lurer på. Jeg skal se om jeg får inn noe mer rundt denne mannen du møter. Tror han ligger ca. 2 år fram i tid.

Tusen takk for det! :) ja, vet veldig godt hvilke ord han fortjener.

Spennende, da får jeg smøre meg med tolmodighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

Her kommer luke nr. 4. Fint om dere leser "reglene" først. Skriv under her :)

Hei Sanna, da prøver jeg meg på luke nr. 4 med tema barn og kjærlighet. Se PM:-)[/quote

 

 

Hei Sanna. Dytter litt på luke 4:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

 

Her kommer luke nr. 4. Fint om dere leser "reglene" først. Skriv under her :)

Hei Sanna, da prøver jeg meg på luke nr. 4 med tema barn og kjærlighet. Se PM:-)[/quote

 

 

Hei Sanna. Dytter litt på luke 4:-))

Sitter og prøver å komme inn på deg, men det er ikke så lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

Her kommer luke nr. 4. Fint om dere leser "reglene" først. Skriv under her :)

Hei Sanna, da prøver jeg meg på luke nr. 4 med tema barn og kjærlighet. Se PM:-)[/quote

 

 

Hei Sanna. Dytter litt på luke 4:-))

Sitter og prøver å komme inn på deg, men det er ikke så lett.

 

Skal vi se... Jeg får opp at det kan ta litt tid for deg å bli gravid, men det kommer ei lita jente til dere i 2015. Tror du blir gravid mot slutten av neste år. Kan være så tidlig som juni/juli også.

 

Giftemål tror jeg kommer etter babyen - hvis du ikke pusher mannen din litt ;) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maren. Ser du flytting, evt. Når?

Hei

 

Jeg føler at det er noe som kommer i veien for den første planlagte flyttingen. Det blir ikke kjøp/salg som dere hadde tenkt, og det blir utsatt en stund. Tror likevel det kommer i løpet av første halvdel av 2014. Vær åpne for litt andre områder og løsninger enn dere først hadde tenkt dere. Det kan bli veldig bra selv om det ikke er helt det dere hadde sett for dere i første omgang. Tenk nytt :) Vil tro dere er inne i ny bolig i løpet av juni 2014. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Luke 6 :)

Da prøver eg meg på luke 6.. :)

lurer på om barnet eg har i magen, kjønn.. om fødsel går bra,,... og litt om fremtid.. :)

 

Hei :)

 

Jeg får opp gutt på deg. Tror alt kommer til å gå bra. Det blir kanskje snakk om ks før fødsel, men det tror jeg ikke det blir. Får inn at det kan bli litt lang fødsel, men at det er innenfor normalen. Pass på deg selv framover. Det kan bli behov for å jobbe litt mindre etter jul, kanskje? Får inn at du skal tilbake i den jobben du har etter permisjonstiden, og at du blir der en god stund framover. Det er ganske stabilt i livet ditt, og det skjer ikke så store forandringer de neste 10 årene. Tror du blir i samme jobb og boende på samme sted. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

prøver meg på luke 4 jeg da.. :D

 

Lurer på barnet jeg har i magen, kjønn kanskje...

og litt om fremtiden.. bryllup...

den er ikke lagt ut enda.

 

Får inn bryllup i 2015 ;) I mai, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Luke 6 :)

Da prøver eg meg på luke 6.. :)

lurer på om barnet eg har i magen, kjønn.. om fødsel går bra,,... og litt om fremtid.. :)

 

Hei :)

 

Jeg får opp gutt på deg. Tror alt kommer til å gå bra. Det blir kanskje snakk om ks før fødsel, men det tror jeg ikke det blir. Får inn at det kan bli litt lang fødsel, men at det er innenfor normalen. Pass på deg selv framover. Det kan bli behov for å jobbe litt mindre etter jul, kanskje? Får inn at du skal tilbake i den jobben du har etter permisjonstiden, og at du blir der en god stund framover. Det er ganske stabilt i livet ditt, og det skjer ikke så store forandringer de neste 10 årene. Tror du blir i samme jobb og boende på samme sted. Lykke til :)

 

Jeg har en gutt fra før av, har jente følelse denne gangen, men blir spennende å se.. :)

Og det med jobb tror eg er feil, for jeg er uføretrygdet..

 

ahh... ok. fikk opp at det var det samme. Så da skal du fortsette å være uføretrygdet, da. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Da prøver jeg meg på denne

Luke 7 altså. om ikke jeg boma helt da.. ;) Tar det gjerne på PM

 

Jeg får så mange PM, så jeg må prioritere de som skriver i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Da prøver jeg meg på denne

Luke 7 altså. om ikke jeg boma helt da.. ;) Tar det gjerne på PM

 

Jeg får så mange PM, så jeg må prioritere de som skriver i tråden.

 

 

Det går bra. ;) Da kan vi ta det her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte litt på fremtiden, om det er fortsatt er bare en gutt du ser Hehe 😉 og om jeg må vente lenge på brokkoperasjon på fåreløpig minstemann. Og sitter litt igjen med spørsmål for du sa at det kunne være noe meg blodet enten forlite av noe eller for mye, kan det være noe med blodårene ? Takker for tidligere svar 😃 du er god som holder på med dette i fritiden 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

Da prøver jeg meg på denne

 

Luke 7 altså. om ikke jeg boma helt da.. ;) Tar det gjerne på PM

Jeg får så mange PM, så jeg må prioritere de som skriver i tråden.

 

Det går bra. ;) Da kan vi ta det her

:)

;)
du må skrive hva du lurer på hvis hun skal se på deg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...