Gå til innhold

Er det mulig å finne ut hvem som driver og ringer meg med privat nummer hele tiden?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er så irriterende! Jeg klarer ikke ta telefonen når jeg ikke vet hvem det er som ringer. Var på besøk hos familie en dag det ringte flere ganger og en i familien tok telefonen for meg. Den som ringte spurte etter meg, men virket visst ikke helt til at han var sikker på navnet. Han sa også at han på grunn av taushetsplikt ikke kunne forteller familiemedlemmet mitt hvorfor han ringte. Han fikk beskjed om å slutte å ringe med skjult nummer men han fortsetter.

Men folk har vel ikke lov til å ringe med skjult nummer i jobbsammenheng? Og han ringer ofte sent.

 

Anonymous poster hash: b0db9...2d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det kan du ikke finne ut. Med mindre du politianmelder kanskje da, men det der er jo ingen grunn til å politianmelde. Det er sannsynligvis en telefonselger. Kan du ikke bare telefonen å si at du ikke er interessert?

 

 

Anonymous poster hash: 71ebc...074

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen lov som sier at man ikke kan bruke skjult nr i jobbsammenheng, siden du spør om det.

Ta nå tlf og si evt nei om det er noe salgsrelatert. Tenk om det faktisk er noe du bør vite om...

 

Anonymous poster hash: 3d99b...c16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sms til ukjent nr? Hehe. Men han ville jo noe? Da hadde jeg vært for nysgjerrig altså. Så hadde nok tatt den neste gang. Ev fått noen til å utgi seg for å være deg. Du kan nesten ikke anmelde noen uten å vite om det er trakassering eller alvor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Send en sms og si du vil vite hvem som ringer, og hvis han fortsetter uten å oppgi hvem han er, går du til politiet.

Det går ikke an å sende melding når man ikke vet nummeret da! Man kan heller ikke politianmelde at en person ringer flere ganger når man ikke tar telefonen.

 

Anonymous poster hash: 71ebc...074

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, ta telefonen da vel. Hva skal han kunne gjøre gjennom røret, skyte deg??

 

Kanskje det er en ukjent bror, onkel eller far som vil meddelte deg at du er enearving til en milliarformue.

Eller noen som er på jakt etter en ny nyre...

 

Anonymous poster hash: 1de6c...353

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...