Gå til innhold

<3<3<3 JUNI 2014 <3<3<3


Antoine

Anbefalte innlegg

Då flytter eg inn her med brask og bram :)

 

ultralyd i går hos Mortensen. fantastisk trygg og fin opplevelse. alt vel med den vesle skatten vår på 6,5 cm. 12+6 i dag,termin 4. juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trener dere jenter?  Jeg har frem til nå vært så dårlig at jeg ikke har hatt ork.  Er egentlig veldig glad i å trene og pleier å løpe 3-4 ganger i uken, alt fra 7km til 15 km.  Nå er formen BÅNN.

 

Meldte meg inn på Evo igjen i kveld og i morgen er jeg i gang.  Hva trener dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke trent annet enn å gå tur siden jeg ble gravid pga kvalme og vært så sliten. Fortsatt litt kvalm og sliten men har lyst å begynne å trene, jeg eser jo ut og formen er elendig. Er medlem på sats, så skal prøve meg på litt tredemølle, sykkel og litt styrke snart. Ksnskje fra neste uke:) håper å få mer energi av det. Ellers lurer jeg på om jeg skal svømme litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A -K : desverre,mortensen er i bergen. . .

 

trening: akk,skulle gjort det. venter enno på at kvalmen skal gje seg. et snop og drikk brus og alt mulig no pga kvalmen. ser fram til å ta et grep for kroppen snart. ps,eg stiller i bikini i morgon på hotell! skal bada med familien i forbindelse med julebord. tenker på vesle gutten min som ikkje skal gå glipp av å ha mamma med. ti poeng til meg,skrekk og gru!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk trent i dag, 50 minutter på mølla og 10 min styrke.  Da måtte jeg så på do at jeg fortet meg hjem... :flau:.  Løp ikke noe særlig, men gikk fort.  Føltes ut som om noen hoppa på blæra mi da jeg løp.  Stolt av å ha gjennomført, var kipt bare å ha på seg tightsen iom at strikken i livet er så stram...



Anonymous poster hash: 88a66...29f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da flytter jeg og tvillingene mine endelig inn her <3 termin 8 juni:))fikk høre hjertelyd hos legen på torsdag,verdens vakreste lyd<3 og 2 ultralyd imorgen<3 gleder meg masse:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen racine. Så spennende med tvillinger!

Jeg har vært på Duo-test-UL idag. Alt så veldig fint ut, og ingen tegn på sykdommer. Vi er så utrolig heldige!!! Baby er 6,6 cm fra rumpen til hodet og sprellet og hopper rundt. Nå gleder vi oss til å etterhvert kjenne liv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også vært på ultralyd. 7,3cm (om jeg husker rett), så han trodde jeg var en halv uke lenger enn antatt. Kan stemme siden jeg er tenmelig sikker på når eggløsning var;) mens legen kun går etter siste mens. Så vi er noen dager uenig;)

 

Så synes han at han kunne se at det var en gutt, mer ville han ikke si;) *mon tro hva jeg ser her, mer vil jeg ikke si men dere ser det vell dere også* men såg det jeg og pappaen også, og fikk med bilde;) så får vi se på ordinær ul;) holder det hemmelig enn så lenge iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da stikker jeg min lille, utålmodige snute inn hit. Ble satt frem en dag på UL i forrige uke, så da er jeg 12+0 i dag. Hører jeg hjemme her da? Eller må jeg egentlig vente en uke? Hehe. :) Må vel egentlig innse at graviditet = myyyye venting, passer fryktelig dårlig for en utålmodig sjel som meg!

 

Er ny rekord for meg forresten, har ikke klart å komme meg til 12 uker før. Hurra for det!  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer jeg også inn hit :D.

 

Ultralyd på riksen i dag og 12+4 dager i dag :). Alt var fint med knøttet.

 

Satser på et bedre andre enn første trimester :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre som håer plaget med lavt ferritinnivå eller lavt blodtrykk? Er skikkelig slitsomt. Mine lå på 10 og 90/55. Er mye sliten, og svimmel om jeg må stå oppreist lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Andre som håer plaget med lavt ferritinnivå eller lavt blodtrykk? Er skikkelig slitsomt. Mine lå på 10 og 90/55. Er mye sliten, og svimmel om jeg må stå oppreist lenge

Hva er ferritinnivå? Hb? Jeg hadde Hb på 10, men fint blodtrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Fikk trent i dag, 50 minutter på mølla og 10 min styrke.  Da måtte jeg så på do at jeg fortet meg hjem... :flau:.  Løp ikke noe særlig, men gikk fort.  Føltes ut som om noen hoppa på blæra mi da jeg løp.  Stolt av å ha gjennomført, var kipt bare å ha på seg tightsen iom at strikken i livet er så stram...

 

Anonymous poster hash: 88a66...29f

 

Dette var meg, vet ikke hvorfor den kom som anonym...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Andre som håer plaget med lavt ferritinnivå eller lavt blodtrykk? Er skikkelig slitsomt. Mine lå på 10 og 90/55. Er mye sliten, og svimmel om jeg må stå oppreist lenge

Hva er ferritinnivå? Hb? Jeg hadde Hb på 10, men fint blodtrykk.

Nei hb er hemoglobin. Ferritin er jernlageret i kroppen. Hb var helt fint heldigvis:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 12+0 i dag, så da smyger jeg meg inn her! Jippi! :)

 

Hørte hjertelyden til den lille på svangerskapskontroll i går, ganske rørende! Er så deilig å få bekreftet at det faktisk er noe der inne. 

 

Ha en flott dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke enda. Skal på OUL 3. januar, og planen er å vente til det. Kjenner jeg begynner å bli utålmodig! hehe. 

Gleder meg til å fortelle det til familien når jeg kommer hjem til jul! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk ikke høre hjertelyd fordi han mente det var for tidlig. Var litt skuffet over det

 

Fikk høre i uke 12 sist jeg var gravid med jenta mi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg endelig ønske meg selv velkommen over i 2. trimester helt på ordentlig! :) 12+0 idag og endelig kan man puste litt lettere :) Kvalmen begynner å slippe litt taket, selv om den ikke er helt borte ennå. Satser på at det blir gradvis enda bedre, så jeg kanskje kan nyte julen om ikke annet. Var på tidlig ul i uke 8 og fikk se et bankende hjerte da :) I morgen skal jeg på første jordmorkontroll og det gleder jeg meg til, håper på at vi kan få høre hjertelyden da :) Tror det er forskjellig fra lege til lege hvor tidlig de vil sjekke etter hjertelyd, noen er vel redde for hvordan vi vil reagere dersom de ikke klarer å finne den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det endelig min tur! Etter noen uker med mye styr trodde jeg aldri jeg skulle komme meg til 2. tri.. 12+1 i dag! :D Skal på ul neste uke og se at alt er som det skal, gleder meg!!! Har allerede vært på ul 2 ganger og sett knøttet <3

Nå er det bare å glede seg til tiden fremover, vanligvis er 2.tri den beste tiden! Jippi! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...