Gå til innhold

<3<3<3 JUNI 2014 <3<3<3


Antoine

Anbefalte innlegg

Da starter jeg en skravletråd for junidamene.  Nå kommer vi tuslende over trimestergrensen en etter en.  12 fullgåtte i dag, termin 2. juni og klar for nye utfordringer.  Håper de består av vesentlig mindre kvalme for å si det slik ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra - endelig 2. trimester :-) Har i likhet med deg også termin 2. juni <3

 

Når skal du på ultralyd, Antoine? Jeg skal i morgen og er veldig spent. Synes ukene har gått så sakte, men nå er jo denne viktige dagen plutselig rett rundt hjørnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :).  Jeg var på fredag og har fått innkalling til OUL 2. januar.  Har ikke vært på første svangerskapskontroll ennå (skal til fredag), men grunnet kraftig blødning var jeg på sykehuset for snart to uker siden.  Det er de som har satt opp kontroll.

 

Hvordan ligger du an i løypa?

 

Jeg har faktisk begynt å titte ettet vogn, kanskje litt tidlig :flau:.  Har noe klær etter de to andre (gutt+jente), men vogn er det lenge siden vi har hatt.  Yngste er fem og et halvt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var til tidlig undersøkelse på onsdag, fikk ul termin 1. Juni! :)

Skal på Ordinære ul 2. Januar! :D

 

Noen som har fornemmelse på hvilket kjønn dere har i magen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk:) håper på jente her, men viktigste er at man får en frisk baby:-) skal på oul 8 januar. Er da 19+3. Var på ul sist uke, alt var tipp topp da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MorgenSol, jeg har hele tiden hatt jentefølelse.  Nå er jeg imidlertid usikker iom av gynekologen mente han kunne skimte en liten tisselur på fredag.  Alt er så smått ennå at han ville ikke si noe sikkert.  Har en av hver fra før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MorgenSol, jeg har hele tiden hatt jentefølelse.  Nå er jeg imidlertid usikker iom av gynekologen mente han kunne skimte en liten tisselur på fredag.  Alt er så smått ennå at han ville ikke si noe sikkert.  Har en av hver fra før :)

Har selv hatt følelse av jente her, men flere som sier de tror det er en gutt til. 

Har en gutt på snart 4år fra før, så hadde vert veldig kos med en jente nå da :D 

Men såklart, når barnet kommer så betyr det fint lite hva kjønn det er, man forguder det uansett! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hopper jeg over til 2. Trimester også. Er 12+1 i dag. :-) Første legitime i morgen, skal også prøve å få til en tidlig ul så raskt som mulig. Hadde en i uke 8 også.

 

Jeg har egentlig ikke noe følelse på hva slags kjønn det blir. Ene dagen tror jeg det skal bli jente den andre dagen en gutt. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vært på ultralyd, og så en sprek liten sak som koste seg fælt i magen   :wub:

 

Alt så veldig fint ut (nakkefold, neseben, ryggmarg osv.) og gynekologen trodde kanskje det var en liten gutt selv om det var litt vanskelig å si sikkert!

 

Det stemmer i så fall bra med den følelsen jeg har hatt de siste to månedene, så blir spennende å se når vi skal på neste ultralyd i begynnelsen av januar. Dette er vårt første barn, så har uansett ingen preferanser med tanke på kjønn. Bare kjempeglade for at han/hun ser ut til å være frisk! 

 

Lykke! :hjerte:

 

Velkommen til dere andre som har joinet juni-klubben for 2. termin! :) Helt utrolig å tenke på at en tredjedel av svangerskapet faktisk er gjennomført...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

For første gang denne runden våger jeg meg inn hit for å skrive litt:))

Har 5 ufrivillige aborter bak meg, siste var nå i juli. Aldri før kommet så langt som 2. Trimester!! Men nå er jeg altså her med termin 2.juni! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer over om en liten uke, men er bare inne og sniktitter litt :) Har termin 14. juni med tredjemann, så dette blir spennende! Var på tidlig ul for en tid tilbake og så et bankende hjerte og skal på ordinær ul 20. januar. Første jordmortime er neste uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Nå flytter jeg inn her. Er 12+0 idag, eller 12+1 nå over midnatt:)) termin ca 7 juni. Skal på UL idag (torsdag) for å sjekke at alt er bra siden jeg har hatt litt blødning og brunt utflod siste 2 dager. Ul på mandag også i forb m duotest, men klarer ikke roe meg så må sjekke før helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer vel jeg også inn hit. Termin 6 juni med tvillinger. Har fått beskjed om at tvilling-gravide i Stavanger ikke går lengre enn til uke 38, så får vel småttene ut i mai en gang :-) Hører jo allikevel til her da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også med her. Har termin 3-5 juni(jeg og legen er foreløpig litt uenige;)) ifølge meg er jeg 12+6 i dag.

Skal på ultralyd på mandag, så får vi se:D

Har ei jente på 3 år fra før, veldig etterlengtet nr2 siden vi har prøvd over 1 år. Hadde vært koselig med gutt, men det går for det samme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ul i går gikk fint, en sprellende miniatyrbaby med fine armer, ben og fingre, nakkefold og neseben:) hjertelyd på 160. 6,5 cm fra hode til rumpe. Helt perfekt! Kjønnet er for tidlig å si noe om nå:) må nok vente til januar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig AK!  Hei og hopp dere andre :)

 

Jeg er 12+6 i dag og var på første svangerskapskontroll.  Sterk hjertelyd på fosteret og alt annet var også såre vel.  Utrolig deilig å vite at hjertet slå samtidig som at kvalmen har gitt seg.  ER SÅ GLAD FOR DET :).  Fått et nytt liv!  Siden jeg har klart å holde meg på jobb gjennom den til nå hittils verste perioden, så har jeg ingen unnskyldning for å ikke stå løpet ut ;).

God helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende dager:-) i går var vi kjøpte vogn hehe:-) og i dag var jeg ute kjøpte brudekjole!! Kanongøy:-)

Skal til legen på mandag. Lurer på om hun ønsker sykemelde meg videre, eller kanskje prøve 50%.

Har time til privat UL 3/12, håper vi kan se kjønn da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...