Gå til innhold

eeendelig november ! :D

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her begynner jeg endelig å se lyset i enden av tunnelen etter 34 uker med bare møkkadårlig form osv, har termin 5.november og har endelig fått bekreftet at dersom ikke fødselen settes i gang av seg selv innen fredag blir det ks :) (og ja det er mange grunner for det)

Gleder meg veldig til å endelig få hilst på det lille nurket, gruer meg kanskje en smule for at det skal bli to små under 2 år å ta vare på nå, men vi får ta det som det kommer :)

Og så er jeg ekstra spent for jeg vet ikke hvilket kjønn babyen er, er så nysgjerrig på hvilke navn vi skal begynne å tenke på når barnet er ute :D  :wub:

Hvorda går det med deg?

Så deilig! Da har du ikke lenge igjen.. :) Spennans!

Har termin 16november og vi får en liten gutt :) Formen er fin! Har mye kynnere og kjenner smerter i ryggen noen ganger! Ikke vondt, bare ubehagelig.. Føler mæ som en stranda hval og ser frem til å bli ferdig!

Vi skal også ha nr to, har ei jente på 5år ifra før av :D

Jeg har termin 17 november og venter en liten gutt :) Er førstegangs.

Gleder oss masse og håper tiden kan gå litt fortere.

Har masse kynnere og kraftige menssmerter. De siste nettene har jeg måttte stå opp å gå fordi det har vært så vondt. Håper virkelig det skjer noe snart :) Ligger i familien å føde før termin, så jeg håper det gjelder meg også!

Annonse

endelig vår mnd ja!!:) termin 24 nov med nr 3 :) har grudd meg sånn til fødsel denne gangen, har gått til samtale hos jordmor, men n¨gruer jeg meg faktisk ikke sååå mye, får jeg er så driiiita lei, så kroppen er heeelt utrolig må jeg si:) formen er så der..har mye vonde kynnere på kvelden nå, å sliter med løs mage..sover lite om natten å, men positive med det er jo at man snart er ferdig å endelig får det lille nurket på brystet!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...