Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #1 Skrevet 24. oktober 2013 Brekker hele tiden når man spisser.... Arg!!!! Anonymous poster hash: 644e1...ee4
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #2 Skrevet 24. oktober 2013 Ja, newsflash... Gode fargeblyanter koster mye. Anonymous poster hash: 95682...d37
Mamma_til_2 Skrevet 24. oktober 2013 #3 Skrevet 24. oktober 2013 Er du sikker på at de ikke har falt i gulvet? blyene i blyanter er ikke så sterke og kam lett knekke inni når de faller i gulvet! Jeg har prøvd både "billige" og "dyre" de knekker like lett om de faller. Eneste som tåler og falle er slike med litt mykere bly.
Elsker livet Skrevet 24. oktober 2013 #4 Skrevet 24. oktober 2013 Her kjøpte vi gode fargeblyanter og byttet de ut.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #5 Skrevet 24. oktober 2013 Da jeg kjøpte pennal til 6-åringen gikk jeg bevisst etter det pennalet med kvalitetsblyanter. Fant et Top Model-pennal (tror jeg det var..) med Lyra-blyanter i.Det er blyanter med god kvalitet. Det er bortkastet å kjøpe et pennal med 'umerkede' blyanter i. Da er gjerne fargen inni hard (gir lite farge) og knekker lett.. Anonymous poster hash: b1128...d1c
Gjest Julia1984 Skrevet 24. oktober 2013 #6 Skrevet 24. oktober 2013 Kjøpte lyrca-fargeblyanter og byttet ut...
☆☆☆ Skrevet 24. oktober 2013 #7 Skrevet 24. oktober 2013 Hugsar frå då eg sjølv gjekk på skule at innhaldet i ferdig fylte pennal var elendig. Bedre å kjøpe utan innhald og fylle det sjølv.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #8 Skrevet 24. oktober 2013 Det kommer an på hva slags pennal du har kjøpt. Min datter fikk et pennal med Lyra farger i, de er gode. Sønnen min fikk et rimeligere pennal med dårligere farger i, der byttet vi de ut med farger fra Faber Castell, de koster litt men er også de fargene som er mest anerkjent på verdensbasis. Man får det man betaler for, og bruker du penger på et pennal med en kjent figur på (f.eks Disney e.l.) er de dyre fordi den som har rettigheten på figuren også skal ha sin del av kaka, da betaler du ikke for gode farger men for figuren utenpå... Anonymous poster hash: 11d01...6f0
Gjest Hercule Poirot Skrevet 24. oktober 2013 #9 Skrevet 24. oktober 2013 Gammelt nytt. Innholdet i de aller fleste sånne pennaler er av svært dårlig kvalitet. Bytt ut med ordentlige fargeblyanter av god kvalitet, og som er gode å holde i for små barnehender. Trekantede blyanter, f.eks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå