Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #1 Skrevet 22. oktober 2013 nesten sånn grønnskjær, er det ødelagt eller? det er fryst ned rått og innenfor holdbarhetsdatoen, ligget i fryseren i 22 dager.. Anonymous poster hash: aad5a...45c
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #2 Skrevet 22. oktober 2013 Kast det, eller bli syk Anonymous poster hash: 8fa74...ccc
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #3 Skrevet 22. oktober 2013 Trenger du å spørre om kjøttet er dårlig om det er grønt inni? Hehe Søt da. Hater å kaste mat selv, og spesielt kjøtt, men her tror jeg ikke du har noe valg altså. Anonymous poster hash: 78a44...305
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #4 Skrevet 22. oktober 2013 Trenger du å spørre om kjøttet er dårlig om det er grønt inni? Hehe Søt da. Hater å kaste mat selv, og spesielt kjøtt, men her tror jeg ikke du har noe valg altså. Anonymous poster hash: 78a44...305 det var ikke skikkelig grønt,men grønnskjær, det luktet ikke vonst, og jeg ringte og snakket med en kokk i en kjøttdisk, han sa at kjøttbiter som ligger inntil hverandre kan få litt grønnskjær og at det ikke er farlig om det ikke lukter vondt. HI Anonymous poster hash: aad5a...45c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå