Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #1 Skrevet 21. oktober 2013 Hei. Har fått noe kviselignende utslett 4-5stk nedentil. Hadde sex med en kompis for 4 uker siden, og dette utslettet kom nå i dag. Har ingen andre symptomer i noen retning. Leser på nett at utbrudd skjer alt fra 3-14 dager etter smitte, men nå får jeg ikke ro i kroppen Skal ringe legen i morgen selvfølgelig. Men må man ha flere symptomer, eller kan dette være noe annet? Ingrodd hår eller noe etter barbering... Gjør ikke vondt, men trusa gnager på utslettet. Er på utsiden av kjønnsleppene, mer i lysken på en måte. Håper noen har beroligende svar, så jeg kanskje får sove i natt før jeg ringer lege i morgen... Anonymous poster hash: 96cb2...677
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #2 Skrevet 21. oktober 2013 Gratulerer, jeg tipper du har fått kjønnsvorter. Lækkert...... Anonymous poster hash: 22319...b8e
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #3 Skrevet 21. oktober 2013 Gratulerer, jeg tipper du har fått kjønnsvorter. Lækkert...... Anonymous poster hash: 22319...b8e Det er ikke vorter nei, vorter er ikke væskefylte. Anonymous poster hash: 96cb2...677
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #4 Skrevet 21. oktober 2013 herpes er veskefylte, ser ut som kviser, og når de sprekker gjør det j..vlig vondt! håper ikke det du har fått! Anonymous poster hash: 323c5...d13
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #5 Skrevet 21. oktober 2013 herpes er veskefylte, ser ut som kviser, og når de sprekker gjør det j..vlig vondt! håper ikke det du har fått! Anonymous poster hash: 323c5...d13 Jeg klemte den ene i sta,og det gjorde ikke vondt. svei litt bare,sånn som på kviser... Anonymous poster hash: 96cb2...677
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #6 Skrevet 21. oktober 2013 hvis det er herpes så sprekker de av seg selv etter noen dager. Da blir det som å ha underlivet fullt av sviende sår hvis du har mange! Snakker av erfaring Anonymous poster hash: 323c5...d13
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #7 Skrevet 21. oktober 2013 hvis det er herpes så sprekker de av seg selv etter noen dager. Da blir det som å ha underlivet fullt av sviende sår hvis du har mange! Snakker av erfaring Anonymous poster hash: 323c5...d13 Har du andre symptomer også, eller bare blemmer? Har tatt bilde som legen skal få se, for jeg tør ikke kle av meg :S Har klemt ut alle nå, og det svei bare rett etterpå, akkurat som med kviser. Er ikke vondt nå, men har vært ømt før jeg klemte de... Har ingen andre symptomer. Hi Anonymous poster hash: 96cb2...677
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #8 Skrevet 21. oktober 2013 Det der er ikke herpes. Sannsynligvis bare talg. Herpes er svært smertefullt. Lykke til! Anonymous poster hash: 5f24d...959
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #9 Skrevet 21. oktober 2013 Det der er ikke herpes. Sannsynligvis bare talg. Herpes er svært smertefullt. Lykke til! Anonymous poster hash: 5f24d...959 Håper du har rett! Takk for lykkeønskninger HI Anonymous poster hash: 96cb2...677
PrinsesseHengepupp Skrevet 21. oktober 2013 #10 Skrevet 21. oktober 2013 Herpes kommer fort (i løpet av få timer), og lar seg ikke tømme om man klemmer, da væsken ligger i vevet og det kommer ny væske selv om man får hull på en blemme. Og det gjør som oftest innmari vondt. Dersom blemmene er bedre/borte i morgen er det ikke herpes, da den utvikler seg forholdsvis raskt før det dannes skorpe, hvorpå det gjerne tar 14 dager før det er grodd sånn høvelig.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #11 Skrevet 21. oktober 2013 Det beste man kan gjøre for å forhindre kjønnssykdommer er å ikke ha tilfeldig sex... Anonymous poster hash: fde47...138
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #12 Skrevet 22. oktober 2013 Herpes kommer fort (i løpet av få timer), og lar seg ikke tømme om man klemmer, da væsken ligger i vevet og det kommer ny væske selv om man får hull på en blemme. Og det gjør som oftest innmari vondt. Dersom blemmene er bedre/borte i morgen er det ikke herpes, da den utvikler seg forholdsvis raskt før det dannes skorpe, hvorpå det gjerne tar 14 dager før det er grodd sånn høvelig. Takk for svar! De jeg klemte i går har ikke kommet tilbake, og det er ikke kommet nye. Er skorpe på de,sånn som det blir på skikkelige kviser. Fikk rett og slett helt nøia da jeg oppdaget de. Jeg har i mitt over 30år lanhe liv aldri hatt noe slikt, og det hadde jo vært typisk om jeg skulle fått noe den ene gangen jeg har sex hvert skuddår... Jeg skal til lege på fredag gor dikkerhets skyld. Men ble roligere nå da jeg leste svaret ditt,og håper du har rett! HI Anonymous poster hash: 96cb2...677
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå