Gå til innhold

Hvilke vintersko velger dere til 4-åringen deres??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det er like vanskelig hvert år jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg held ein knapp på Viking sko, men 4 åringen her har smal fot, og fekk superfit i år. Ekspeditøren sa med ein gong ho såg foten hans, at den var for smal for vikingskoa.  Har ikkje prøvd superfit som vintersko før. Vurderte og ecco, som eg har høyrt mykje skryt av, men dei sat ikkje like godt på foten hans. 

3 åringen har breiare fot og fekk Viking.  Han prøvde og ecco, men dei var for smale.  Synes det var greit å få god hjelp i butikken for å finne rette skoa, og den eine ekspeditøren sende oss tom vidare til ein konkurrent for å få dei rette skoa.

Skrevet

Har alltid brukt Viking, men syns de har gnagd litt på foten .. så iår prøver vi Superfit vi og. Fornøyd så langt hvertfall :)

Anonymous poster hash: c1875...f25
Skrevet

Her ble det Viking i år. Har hatt Viking, Reima og Superfit foregående år, men ville prøve Viking igjen i år.

Anonymous poster hash: 60e93...be7
Skrevet

Ble Viking her.

Anonymous poster hash: 8074f...bae
Skrevet

nå føler jeg meg skikkelig grønn her men superfit?? hva har jeg gått glipp av?

Skrevet

Hadde tenkt å kjøpe viking sko til han, men kanskje vi burde teste ut superfit. Han har nemlig en veldig small fot.. Har prøvd superfit i joggesko, og de satt perfekt. :)

Anonymous poster hash: 476b8...b83
Skrevet

Men, er det ikke en fordel at vinterskoen er litt brei?? Pga ullsokk osv?

Skrevet

Jeg har alltid kjøpt viking sko til mine barn. Er veldig fornøyd med dem. De bruker ikke støvler hele vintersesongen pga. viking holder tett :)

Skrevet

Skrevet

Ikke nødvendigvis. De gode skoene skal være så bra isolerte at tykke sokker ikke skal være nødvendig. Det kan faktisk gjøre at skoens egenskaper blir nedsatt.

Anonymous poster hash: 60e93...be7

Skrevet

Klaveness Hiker :)

Anonymous poster hash: d631f...fef
Skrevet

Har brukt vikingsko til begge barna og er superfornøyd!de på xxl er billigere(ca 400 kr) og funker som fjell!

Anonymous poster hash: 65133...b69
Skrevet

Kjøpte Reima tec skoene på obs i år. Virker veldig gode.

Anonymous poster hash: ba2f1...c91
Skrevet

Her går det i superfit til barnet på 3år. myke og gode og vanntett

5åringen er det ecco. Men har også brukt viking til hun. Synes viktig er litt brede og hun har klagt på at det er litt store og klumpete på foten.

Skrevet

Det ble ecco her, og selv om støvlene står i bhg blir han nok å bruke eccoskoene nå når kuldegradene kryper på. Ble overrasket over hvor lette de var, så da ble det dem:)

Skrevet

Bisgaard og Naturino.

Anonymous poster hash: b9fa1...28b
Skrevet

Har alltid kjøpt viking, men i år var svigermor føre meg og kjøpte sorel. Får se om ungen er fornøyd,eller om det blir ett par til i vinter. 

Skrevet

4 åringen har bisgaard, og 5 åringen viking.

Anonymous poster hash: 7c18f...455
Skrevet

Vi har hatt Viking frem til i fjor, da prøvde vi Ecco. Like fornøyd med begge to.

Skrevet

Sorel!

Anonymous poster hash: fcc0e...bb7

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Viking goretex, og fortsetter med dem hvert år.

Skrevet

3,5 åringen fikk Ponni i år. Hadde Viking ifjor. Hatt Ponni en gang før og de holdt seg tørre og varme. Minste på 2 fikk Kavats "Bjørn". Skinn utenpå og tykt ullffor inni-spent for har ikke prøvd de før men de så veldig gode ut. Må bare huske og impregnere de med jevne mellomrom.

Skrevet

Mine har stort sett brukt Soreled løst ullfor/ullsokk. De er helt fabelaktige, går nok for dem i år og.

Anonymous poster hash: 1b149...172

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...