Gå til innhold

Når begynte ditt barn å få tegn på bryster?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Datteren min på snart 9 har begynt å få litt større bryster. Litt ømme. Hun er helt fortvilet og vil ikke være førstemann med dette...

 

Synes det er veldig tidlig, men husker ikke tilbake på når jeg selv begynte å utvikle bryster.

 

Anonymous poster hash: ebd33...9e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jenta mi har nettopp fylt ni å har begynt å utvikle seg ser jeg. Øm er hun også. I tillegg har hun begynt å få kroppslukt, så må bruke deo hver dag. Jeg var også tidlig ute....



Anonymous poster hash: e7799...495
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min stedatter har akkurat 10 år og har ingen tegn til bryster. Men dattera til mitt søskenbarn er 11 og har begynt med bh. Stor forskjell på barna..

 

Anonymous poster hash: 19f27...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min datter fikk "klumper" i brystene da hun var 7. Da ble de også ømme, men de utviklet seg ikke videre. Nå er hun 9 og har nevnt selv at hun har begynt å svette mer, men svetten lukter ikke foreløpig.

 

Anonymous poster hash: 36655...b64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eldste fikk antydning da hun var 8, men fikk ikke mensen før hun var 13.

Jeg var ni når jeg tydelig begynte å utvikle pupper og 10 da jeg fikk mensen. Det var et mareritt å skjule det for de andre i klassen.

 

Anonymous poster hash: 26c45...083

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 åringen min har fått en liten "klump" i det ene brystet. Var akkurat dlik det startet for meg også. Bortsett fra at jeg trodde jeg hadde fått brystkreft. Men jeg var mye senere ute. Tror jeg var rundt 11-12 år.

 

Anonymous poster hash: edeb0...e14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ti når jeg fikk mensen. Da hadde jeg allerede fått ganske store bryster.

 

Anonymous poster hash: bc038...02a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...