Gå til innhold

JULI 2014 babyer


kjerringa-mot-straumen

Anbefalte innlegg

Åja,enda godt det ikke var verre :) :)

Ja,er litt tidlig å se noe. Men det viktigste er at alt er bra inni der :)

 

Var hos jordmor idag,og hun skulle prøve å finne hjertelyden,selvom,som hun sa,ikke pleide å gjøre det,før tidligst uke 16!

Hun klarte ikke å finne den,men babyen sparket i ulapparatet,så DET sa hun,at hun var veldig fornøyd med :D Og livmora mi,er nå tolv cm,og har krypet godt over skambenet nå! :) Så,alt i alt,er fornøyd med dagen :) Så lenge jordmor smiler,er vi fornøyde! :) Alle prøvene mine var fine også,noe som er bra :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er nå snart 14 uker på vei og har de to siste dagene opplevd en slags brennende smerte øverst i magen når jeg ligger, til tider skikkelig vondt.

Andre som har opplevd lignende??!

er nok kanskje magektarr - prøv å kjøpe deg gaviscon på apoteket (er for sure oppstøt, men det samme som brukes for magekataarr)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja,enda godt det ikke var verre :) :)

Ja,er litt tidlig å se noe. Men det viktigste er at alt er bra inni der :)

Var hos jordmor idag,og hun skulle prøve å finne hjertelyden,selvom,som hun sa,ikke pleide å gjøre det,før tidligst uke 16!

Hun klarte ikke å finne den,men babyen sparket i ulapparatet,så DET sa hun,at hun var veldig fornøyd med :D Og livmora mi,er nå tolv cm,og har krypet godt over skambenet nå! :) Så,alt i alt,er fornøyd med dagen :) Så lenge jordmor smiler,er vi fornøyde! :) Alle prøvene mine var fine også,noe som er bra :) :)

Å ja så artig :) hvordan måler man livmoren?:P Var på lege i går og han fant hjertelyden, det var samme lyd som jeg har funnet hjemme :) jeg tror livmora mi har kommet over skambenet men er usikker på om det er noe jeg innbiller meg :P Hvor ofte skal du gå til jordmor?:) skal du gå til lege?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun målte fra kanten av skambenet,og i retning navelen. Visste ikke at livmoren min lå så høyt engang jeg!! Trodde fortsatt den lå nedi bortimellom :P

 

Jeg går hver fjerde uke jeg :) Og nei,går bare til jordmor. Så lenge alle prøver og alt ser bra ut,går jeg kun til henne :) Like greit,for vi har god kjemi :)

Du var hos lege ja. Så koselig at han fant hjertelyden da :) <3

Herregud,syns magen har vokst,bare i løpet av dagen idag jeg!! Så måtte spørre mannen min,om det var synsbedrag,men han syns det samme!! :D Får se,vi tar bilder av magen(fotoprosjekt) så da ser jeg det der,om det er forandringer fra tirsdag,hvor vi tok bilder sist :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som fortsatt sliter med mye/sterk hodepine?

Jeg har hodepine hver-annenhver dag, til tider ganske kraftig. Den sitter som regel foran i hodet /panneområdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dere andre begynt mod støttestrømper?

er dere stillesittende eller i mye aktivitet?

 

Jeg er sykemeldt og mye inne hjemme, når bør jeg evt begynne med støttestrømper?

 

Anonymous poster hash: bacfb...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...