Gå til innhold

JULI 2014 babyer


kjerringa-mot-straumen

Anbefalte innlegg

 

 

Idag bestilte jeg time til tidlig ul :D håper virkelig det går bra, har mista en gang tidligere. Men har troa, har så mange symptomer :) flere som skal ta tidlig ul? Jeg skal ha det 18nov, er da 7+3 :D

Jeg har time til tidlig ultralyd da jeg er 6+4. Er det for tidlig? Aldri gjort dette før;)

Gynokologen jeg gikk til før tok ikke inn gravide før de var 7++. Dette for å være sikker på å se hjertet som slår. Men mange som ser hjertet når man er 6 uker også :) åå det er så fantastisk å se det hjertet som slår, gleder meg allerede jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil også være med! Har ikke fått noe dato enda. Vært på to UL for å finne ut hvor langt jeg er på vei. På mandag var jeg 6-7 uker. Hjertet har begynt å slå :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Idag bestilte jeg time til tidlig ul :D håper virkelig det går bra, har mista en gang tidligere. Men har troa, har så mange symptomer :) flere som skal ta tidlig ul? Jeg skal ha det 18nov, er da 7+3 :D

Jeg har time til tidlig ultralyd da jeg er 6+4. Er det for tidlig? Aldri gjort dette før;)

Gynokologen jeg gikk til før tok ikke inn gravide før de var 7++. Dette for å være sikker på å se hjertet som slår. Men mange som ser hjertet når man er 6 uker også :) åå det er så fantastisk å se det hjertet som slår, gleder meg allerede jeg :)

 

Jeg skal ringe å høre litt nærmere hva de synes;) Jeg vil bare vite fortest mulig! utålmodig.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Idag bestilte jeg time til tidlig ul :D håper virkelig det går bra, har mista en gang tidligere. Men har troa, har så mange symptomer :) flere som skal ta tidlig ul? Jeg skal ha det 18nov, er da 7+3 :D

 

Jeg har time til tidlig ultralyd da jeg er 6+4. Er det for tidlig? Aldri gjort dette før;)

Gynokologen jeg gikk til før tok ikke inn gravide før de var 7++. Dette for å være sikker på å se hjertet som slår. Men mange som ser hjertet når man er 6 uker også :) åå det er så fantastisk å se det hjertet som slår, gleder meg allerede jeg :)

Jeg skal ringe å høre litt nærmere hva de synes;) Jeg vil bare vite fortest mulig! utålmodig.no

Kjenner meg igjen ja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg sniker meg inn her.. Fikk positiv test i dag og bare går rundt meg selv;) Har prøvd siden juni 2012 og mistet i januar. Var da 7,5 uke på vei. Nå håper jeg spiren sitter! 

 

Termin ser ut til å bli 7.7.14.

 

Håper vi kan slå følge i mange mange mnd;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg sniker meg inn her.. Fikk positiv test i dag og bare går rundt meg selv;) Har prøvd siden juni 2012 og mistet i januar. Var da 7,5 uke på vei. Nå håper jeg spiren sitter! 

 

Termin ser ut til å bli 7.7.14.

 

Håper vi kan slå følge i mange mange mnd;)

Hurraaaa, Sidney!! Denne gangen så sitter den :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 juli: *Vanilla* Bjuli

2 juli: Mamsen gravid med nr2!

3 juli:

4 juli:

5 juli: Camillok

6 juli: _babybump_  *Miss Flua*

7 juli: Sidney

8 juli: Mamsen til AT:)*prøver igjen*

 

9 juli:

10 juli:

 

Er dette riktig? Og mangler vi noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunhines må skrive seg på 5 eller 6 ;)

 

Så herlig Sidney :) dette har du ventet leeeenge på! Det må da gå bra med oss - statistikken er med oss :)

 

Slitsomt med 12 timers vakt... Heldigvis en grei overordnet som hjalp meg da jeg holdt på å miste oversikten i syv-tiden :) sa at jeg er gravid jeg - og at jeg ikke kan stresse. Fikk veldig god feedback på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4/5 dager til IKM 2pp.

 

Er tregmage et PMS syptom eller graviditets tegn ? Noen andre som har tregmage nå? :) Wannabe juli medlem ;)

 

Jeg er trøtt men, det er også et PMS syptom til meg, og tisse ofre gjør jeg bestandig, hehe :P Så eneste endringen så langt er tregmage (krysser fingrene)

 

 

4/5 dager til IKM 2pp.

 

Er tregmage et PMS syptom eller graviditets tegn ? Noen andre som har tregmage nå? :) Wannabe juli medlem ;)

 

Jeg er trøtt men, det er også et PMS syptom til meg, og tisse ofre gjør jeg bestandig, hehe :P Så eneste endringen så langt er tregmage (krysser fingrene)

Treg mage var det første jeg merket! Deretter kom ikke mensen som forventet og graviditetstesten som jeg tok i går ble positiv. :) Har ikke merket så mange andre symptomer enda. Litt småkvalm, men det er jeg egentlig ganske ofte til vanlig også. Termin 3. juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle vordende mødre,

 

Har nettopp blitt medlem på forumet her. Tok graviditetstest i går og den ble positiv. :) Kom litt brått på, sluttet med pillen forrige måned og trodde egentlig at det kom til å ta litt lenger tid ;). hehe. Terminkalkulatoren sier at jeg har termin 3. juli, men jeg regner egentlig med at jeg kommer til å gå litt over termin siden både moren min og søsteren min gjorde det med sine barn. Veldig spent på hvordan svangerskapet kommer til å bli. Føles litt uvirkelig. Krysser fingrene for at alt går bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 juli: *Vanilla* , Bjuli

2 juli: Mamsen gravid med nr2!

3 juli: Juli14

4 juli:

5 juli: Camillok

6 juli: _babybump_  , *Miss Flua* , Ønsker*Drømmer*Håper

7 juli: Sidney

8 juli: Mamsen til AT:)*prøver igjen*

 

9 juli:

10 juli:

 

Har ingenting annet å gjøre på så fikser jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi mangler en på 4 juli, ingen som har termin da?

Jo, jeg har:-)

 

 

1 juli: *Vanilla* , Bjuli

2 juli: Mamsen gravid med nr2!

3 juli: Juli14

4 juli: dollypopp

5 juli: Camillok

6 juli: _babybump_  , *Miss Flua* , Ønsker*Drømmer*Håper

7 juli: Sidney

8 juli: Mamsen til AT:)*prøver igjen*

9 juli:

10 juli:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 juli: *Vanilla* , Bjuli

2 juli: Mamsen gravid med nr2!

3 juli: Juli14

4 juli: dollypopp

5 juli: Camillok

6 juli: _babybump_ , *Miss Flua* , Ønsker*Drømmer*Håper , bambi-88

7 juli: Sidney

8 juli: Mamsen til AT:)*prøver igjen*

9 juli:

10 juli:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj så fin liste :) skulle nesten tro dette var timet og tilrettelagt ift barnehagestart ;) kan nok ikke regne med tom fødestue i sommer nei ;)

 

Tok en ny test i dag, 4+2 og streken var nesten like sterk som kontrollen :) billigstrimmel. Så nå tror jeg mannen også er overbevist :) måtte inn å titte på utviklingen. Tenk nå er embryoet som skal bli til baby en plate bestående av tre lag som alle skal gi opphav til alle kroppens organer :) orienteringen i forhold til hva som blir opp og ned har også begynt. Celler som skal bli til hjertet har allerede begynt å vandre mot der de skal begynne å danne hjertet om bare noen få dager :) I slutten av uke 6 er hjertet ferdig dannet og man kan begynne å se hjerteslag etterhvert! Dannelsen an sentralnervesystemet er også igang med orientering om opp og ned, men det er ennå noen dager til plata begynner å folde seg sammen.

 

Synes det er helt utrolig at dette faktisk går bra oftere enn det går dårlig - så mange detaljer og ting som skjer nå! Det er jo nå alt det viktige skjer, siden skal jo fosteret "bare" vokse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo alle sammen, og gratulerer med spirene, håper de sitter som spikret alle sammen! Jeg testet positivt idag, og er 5+2 :D Har virkelig ikke sunket inn, selv om jeg har hatt sterke mistanker den siste uka. Magen har vært veldig "urolig" og oppblåst. Ellers ingen symptomer tror jeg, litt ømme brystvorter (ikke bryster) de siste dagene :)

Jeg har hatt litt uregelmessige sykluser, men jeg setter termin 1.juli for meg selv foreløpig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, enda en en fra ikm uke 43 :) grattis, var det jeg mistenkte i hvertfall :) litt digg å teste sent så blir ventetiden litt kortere... Hihi, lange 8 uker vi har forran oss nå ja med bekymringer, kalme, oppblåsthet, svimmelhet, trøtthet +++ jammen skal de små sette mammaen på prøve ;)

 

Ble kvalm av morgenkaffen nå :( forrige svangerskap greide jeg ikke lukten engang - helt til ungen var ute ;) tror ikke kvalmen kom for fult før i uke 7, men var nok litt uggen sånn fra nå av... Det har vel startet da ;) greit for å vite at alt er bra, men fy flate så slitsomt. Var kvalm helt til fødselen sist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Melder meg inn her etter å ha vært en "sniker" på ikm 43:) har tatt fire tester å alle har vært positiv, i dag også CB digital, så nå tror jeg på det!!

Jeg er 27år, samboeren 29år, å det gikk i 2.pp:) har ingen barn fra før, så dette blir veldig spennende:)

Har termin 3.juli!

Hvor tar dere tidlig ultralyd? Sykehus, legen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv test i dag! Hadde en mistanke før helga, i dag sto det "gravid 1-2"!

 

1 juli: *Vanilla* , Bjuli

2 juli: Mamsen gravid med nr2!

3 juli: Juli14

4 juli: dollypopp

5 juli: Camillok

6 juli: _babybump_ , *Miss Flua* , Ønsker*Drømmer*Håper , bambi-88

7 juli: Sidney, Mademoiselle26

8 juli: Mamsen til AT:)*prøver igjen*

9 juli:

10 juli:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta er virkelig en produktiv mnd :D Krysser fingre for at alle spirene sitter godt :)

 

Jeg var hos legen i forrige uke, fikk termin 1. juli, som jeg også trodde, og er 5 uker i dag <3

Ellers enn det var legetimen en stor nedtur... Har fått ny, da "min" er pensjonert, men hun her var motsatt av det jeg er vant med, ingen ordentlige svar, bare svada for meg...

jobber 100 %, er kanon utslitt, kvalm frem til lunsj og begynt få kraftige ligament smerter, svaret var: smertene må jeg regne med når jeg er på mitt 5 svangerskap (2 barn og 2 sa) er visst endel slark der., om jeg er utslitt må jeg skaffe mer barnevakt, og om jeg kvalm får jeg høre med sjefen om jeg kan komme på jobb litt seinere... for da tjener jeg jo penger..

Blei så paff og lei meg og ser nå alle ting jeg burde sagt der og da men..  hadde håpet på muligens halv dag fri onsdag eller torsdag intill videre, for å hente meg inn igjen litt midt i uka...

veit jeg ikke er sjuk, men nå har jeg sovet bort hele denne helgen også, så er dritt lei :/ beklager syteinnlegget, men godt få det ut av systemet :)

Gubben støtter meg heldigvis og mener jeg bør bytte fastlege, så blir vel til det :) intill videre får jeg bare holde ut... som hun sa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, det var pussig oppførsel synes jeg! Bytt med en gang! Dette er ikke gjengs for de fleste leger! Aaarrrrrrgh altså! Ble sur på dine vegne jeg nå.

 

Lurer litt på hvordan der skal gå til uken selv. 12,25 t vakt i morgen, 9 t tirsdag, full dag 8-16 ons-fre (ofte tvinges vi til litt overtid også) og jeg og poden skal ta to timers busstur til Gardermoen og fly til Trondheim på fredag etter jobb :o vaktene er tøffe... Gikk bare såvidt på fredag og mandager er som regel sykt travle i forhold... Gi meg styrke! Og ikke kvalme helt enda takk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei fine damer!

Melder meg inn her:-) testet positivt for en uke siden! Har termin 2 juli.

 

Har 2 tette fra før. (2 års mellomrom). Så denne spiren var ikke helt planlagt kan du si!! Han minste er 9mnd.... Så det blir travle tider!!

 

Slenger meg på listen:)

 

1 juli: *Vanilla* , Bjuli

2 juli: Mamsen gravid med nr2!, Heha-ny spire på vei-

3 juli: Juli14

4 juli: dollypopp

5 juli: Camillok

6 juli: _babybump_ , *Miss Flua* , Ønsker*Drømmer*Håper , bambi-88

7 juli: Sidney, Mademoiselle26

8 juli: Mamsen til AT:)*prøver igjen*

9 juli:

10 juli:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...