Gå til innhold

JULI 2014 babyer


kjerringa-mot-straumen

Anbefalte innlegg

Jeg fikk også en positiv test i dag!

 

Det er med blandede følelser siden jeg har en gutt på 9mnd fra før og ei jente som fyller 3 år nå i november. Hadde sterke planer om at det Skulle gå langt mellom 2 og 3.. Men sånn kan det gå når en ikke får somlet se til å få spiral...

 

Jaja, det går sikkert bedre etterhvert så det får sunket inn... :-)

 

Et lite mirakel et det jo uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tok med de jeg så på denne siden, gøy visst alle "registrerer" seg her, så ser vi når vi venter i juli :)

 

 

 

 

1 juli:    *Vanilla*

             Bjuli

2 juli:

3 juli:

4 juli:

5 juli:    Camillok

6 juli:

7 juli:

8 juli:

9 juli:

10 juli:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 juli:    *Vanilla*

             Bjuli

2 juli:    Mamsen gravid med nr2!

3 juli:

4 juli:

5 juli:    Camillok

6 juli:

7 juli:

8 juli:

9 juli:

10 juli:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke symptomer har dere og er de annerledes enn tidligere svangerskap? Mine symptomer er ganske annerledes fra sist gang! Sist var brystene utrolig ømme flere dager før positiv test, nå er det ikke antydning til ømme bryster.

Halsbrannen har allerede meldt sin ankomst, var utrolig plaget med det på slutten av første svangerskap.

 

Ellers har jeg metallsmak i munnen, trøtthet og er i overkant følsom :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg forsiktig inn her etter en svak positiv billigtest i dag  :) Kommer til å ta en cb digital i morgen eller lørdag for å bekrefte billigtesten. Så håper å kunne si helt sikkert at jeg er gravid etter den! :)

 

Har ikke fått så mange symptomer enda, men jeg har litt ømme pupper og den fæle metallsmaken i munnen. Litt stikkinger og mensmurringer har jeg også hatt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått positiv hele uka.. Men først nå i ettermiddag fikk jeg en klar strek! Da melder jeg meg inn her med termin 7 juli :)

 

Jeg er ekstremt trøtt, og allerede kvalm. Jeg var ikke kvalm med 1.mann, så dette er nytt for meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 juli: *Vanilla*

Bjuli

2 juli: Mamsen gravid med nr2!

3 juli:

4 juli:

5 juli: Camillok

6 juli:

7 juli: *Miss Flua*

8 juli:

9 juli:

10 juli:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg også inn her...første innlegg på en forum noen sinne. Er 13dpo, og testet positivt 9dpo. Hadde en MA i juli, så tør ikke helt å glede meg for mye ennå. 

 

Symptomer: trøtt, tunge bryster, menslignende smerter og vondt i halebeinet når jeg sitter.

 

1 juli: *Vanilla*
Bjuli
2 juli: Mamsen gravid med nr2!
3 juli:
4 juli:
5 juli: Camillok
6 juli: _babybump_
7 juli: *Miss Flua*
8 juli:
9 juli:
10 juli: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med nr1 var jeg veldig tidlig kvalm, hadde veldig sterke menssmerter, treg fordøyelse, luft i magen, ekstremt trøtt, vondt i brystene(men det avtok etter ett par uker), veldig følsom og blødde lett fra tannkjøttet. Så seriøst ut som jeg hadde drept noen i vasken etter at tannpussen var over....

 

Med nr2 nå så er symptomene akkurat de samme faktisk. Kanskje jeg er litt mer trøtt denne gangen og har litt mer vondt i brystene, for med nr1 så var smerten sentrert rundt og på brystvortene, men nå er det i hele puppen.

 

Var ekstremt plaget med halsbrann med nr1, så jeg håper at den holder seg laaaaaaaaangt unna enda!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg også inn her...første innlegg på en forum noen sinne. Er 13dpo, og testet positivt 9dpo. Hadde en MA i juli, så tør ikke helt å glede meg for mye ennå.

 

Symptomer: trøtt, tunge bryster, menslignende smerter og vondt i halebeinet når jeg sitter.

 

1 juli: *Vanilla*

Bjuli

2 juli: Mamsen gravid med nr2!

3 juli:

4 juli:

5 juli: Camillok

6 juli: _babybump_

7 juli: *Miss Flua*

8 juli:

9 juli:

10 juli:

13dpo jeg også ;) hvilken terminkalkulator bruker du? For vi skulle vel hatt samme dato :P

Krysser fingrene for at det går bra for deg denne gangen, men statistikk sier at det skal det :) første gang hadde jeg også ma, men fikk en sønn etter det. Jeg tok et par tidlig ul for å roe meg selv ned litt da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 juli: *Vanilla*

Bjuli

2 juli: Mamsen gravid med nr2!

3 juli:

4 juli:

5 juli: Camillok

6 juli: _babybump_ *Miss Flua*

7 juli:

8 juli:

9 juli:

10 juli:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zzzzzz jeg er i seng nå :o skal prøve å lese litt på sengen, men vi får se hvordan det går ;) så trøtt er i hvertfall et symptom! Murringer, stikninger og lett ømme bryster. Zzzzzzz skulle hatt mens i dag, her fins det ikke antydninger til en liten prikk engang :) og med ikm overstått så er vel nå sannsynligheten 70 % for at det går bra! med stadig bedre odds hver eneste dag :) heia oss og spirene våre :) zzzzz natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Slenger meg også inn her...første innlegg på en forum noen sinne. Er 13dpo, og testet positivt 9dpo. Hadde en MA i juli, så tør ikke helt å glede meg for mye ennå.

 

Symptomer: trøtt, tunge bryster, menslignende smerter og vondt i halebeinet når jeg sitter.

 

1 juli: *Vanilla*

Bjuli

2 juli: Mamsen gravid med nr2!

3 juli:

4 juli:

5 juli: Camillok

6 juli: _babybump_

7 juli: *Miss Flua*

8 juli:

9 juli:

10 juli:

13dpo jeg også ;) hvilken terminkalkulator bruker du? For vi skulle vel hatt samme dato :P

Krysser fingrene for at det går bra for deg denne gangen, men statistikk sier at det skal det :) første gang hadde jeg også ma, men fikk en sønn etter det. Jeg tok et par tidlig ul for å roe meg selv ned litt da ;)

 

Takk for oppmuntrende ord :) Vi får håpe og tro at alt går fint for oss og at juli blir en gledens måned! Jeg har allerede booket meg inn hos gynekolog i uke 7 ;) Hvis noe ikke er som det skal vil jeg ikke være uvitende helt til uke 13 som forrige gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan også melde meg inn her :) i følge kalkulatoren har jeg termin 8.juli. Kan noen skrive meg på lista?

Har en gutt på 4 år fra før. Har prøvd på en til i 3 år,og står i kø til ivf. Men plutselig gikk det søren meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopper inn hit jeg og etter å ha smuglest her hele uka:-) fikk første positive billigstrimmel på tirsdag 10 dpo, men har ikle turt å rope hurra før nå, ikm:-) har termin 4/6 juli:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for alle som er gravide!! :D

 

Her tok jeg en cb digital istad, og det sto gravid 2-3 <3 da er det ikke noe tvil, og samboeren er heller ikke i tvil <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig med masse folk fra ikm gruppa også - aldri sett på maken jeg :) gidder ikke å spandere digital test, men det er jo uansett ikke tvil - har jo testet positiv x 4, mensen kom ikke og jeg legger meg kl 8. Hihi, hurra for oss :) nå starter nevrulasjonen dere, husk på å ta folat, ikke en dråpe alkohol, spis riktig og stump røyken - det er nå ting kan gå galt. Men det skal det ikke gjøre!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig med masse folk fra ikm gruppa også - aldri sett på maken jeg :) gidder ikke å spandere digital test, men det er jo uansett ikke tvil - har jo testet positiv x 4, mensen kom ikke og jeg legger meg kl 8. Hihi, hurra for oss :) nå starter nevrulasjonen dere, husk på å ta folat, ikke en dråpe alkohol, spis riktig og stump røyken - det er nå ting kan gå galt. Men det skal det ikke gjøre!!!!

Jeg har også droppet den digitale testen. Skal til legen neste uke og få det bekreftet der, kanskje også bestille time til første kontroll :) Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag bestilte jeg time til tidlig ul :D håper virkelig det går bra, har mista en gang tidligere. Men har troa, har så mange symptomer :) flere som skal ta tidlig ul? Jeg skal ha det 18nov, er da 7+3 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle ha tidlig ul i beg av desember:-) så hvis noen har en plass i trondheim å anbefale blir jeg glad:-)

 

Når bestiller dere første svangerskapskontroll til legen btw?:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nesten jeg må melde meg inn her jeg også... Testet idag og der kom det et klart, blått kryss! Jeg er gravid med nr 4!!! Jeg forstår det ikke helt selv.. Det var ikke planlagt, men en uke ble det visst litt antydning til uforsiktighet, og der satt spira. Jeg blir veldig lett gravid, og nr tre og fire satt før jeg rakk å tenke tanken omtrent. Heldig jeg, forstår jeg. 

 

Jeg har ikke sagt noe til mannen enda :unsure: Vet ikke hvorfor. Jeg er ikke i tvil om å beholde babyen, det er ikke det.. Han har enten vært der, eller jeg har ringt han umiddelbart de andre gangene. Jeg tror ikke det har gått helt opp for meg enda... :unsure: Og situasjonen vår kunne vært bedre tilpassa må jeg ærlig innrømme, men jeg tror at dette skal ordne seg. Men jeg må være positiv og glede meg over spira og de andre gode barna mine. Jeg synes det er veldig koselig å gå gravid (utenom kvalmen i første trimester), elsker babytiden og gleden i hverdagen av å ha barn. Er 4+0 el 4+1/, fersk som bare det  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag bestilte jeg time til tidlig ul :D håper virkelig det går bra, har mista en gang tidligere. Men har troa, har så mange symptomer :) flere som skal ta tidlig ul? Jeg skal ha det 18nov, er da 7+3 :D

Jeg har time til tidlig ultralyd da jeg er 6+4. Er det for tidlig? Aldri gjort dette før;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...