Gå til innhold

Må ta glukosebelastning på nytt. Det er bare sååå Typpisk.

Anbefalte innlegg

Var forrige Torsdag og fikk utført den. Var så glad da det var gjennomført. Skulle ringe i går for da hadde de prøvesvaret. Men noe var feil med glassene så jeg må ta det på nytt igjen. Arg. Ikke at jeg ikke overlever å drikke skvipet. Men å sitte der i 2 timer rett opp ned på en stol er sååååå kjedelig. For ikke snakke om kvalmende ;-) urk. Har testet selv med blodsukkeraparat da min mor har dia 2 med å spise godt først og så vente 2 timer. Dette var på ettermiddagen og blodsukkeret var fint 6.5. Så tror ikke jeg har sv.dia men skjekkes og dokumenteres må det jo uansett.

Fortsetter under...

Nei de måtte ha glukosebelastning. Prøvde å slippe unna da jeg jo faktisk har tatt den og at det ikke var min feil at de hadde brukt feil glass, men den gikk ikke. :-p Overlever jo fint da, bare så kjedelig å må sitte der på et fullt legekontor i 2 timer. Fri for garn er jeg også hehe. Er jo godt de følger meg opp da. Er jo for mitt beste det gjøres. Bare litt irriterende ;-)

Hurra. Fikk lov til å dra hjem I mellomtiden å slappe av. Bor ikke så langt unna og har bil. Mye mer behagelig å slappe av hjemme I sofaen. :-D Hun ene var usikker på om hun ville la meg få dra, men hun andre sa at det gjorde ingenting. Hun fikk lov til det samme da hun var gravid, og siden jeg hadde tvillinger så MÅTTE jeg jo få lov ;-) Det var dagen opptur :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...