Gå til innhold

Flere her som prøver for første gang? :)

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg slenger meg med her :) I går bestemte mannen min og jeg oss for å slutte med prevensjon. Så nå blir det en spennende tid fremover! Jeg slutter med p-pillene midt i brettet. Forstår at det anbefales å fullføre, men klarer ikke vente... hehe. Og etter mye googling, så skjønner jeg at det er mange som også gjør det samme. 

Har bestilt både Graviditetstester og EL-tester fra billigtest.no. Gleder meg!! :)

Fortsetter under...

IKM var i går, men fortsatt ingen tegn til TR (unntatt av murringer). Tok en ny test i dag tidlig som var negativ. Merker at det tar veldig på å få negativ test når man ønsker så mye at den skal være positiv.. Mulig vi prøver for hardt - ikke vet jeg... Lurer på om jeg skal gå til en akupunktør for å få litt mer kontroll på EL. Noen som er erfaring?

Så kjedelig med negative tester jenter:( Tester du etter el? Det funket for meg første måneden! Viste seg at el var på dag 21 hver måned i stedet for 16 som jeg trodde ut fra elslim!

Skal bestille EL-tester på billige-tester.no nå til uke tenkte jeg. Kanskje det kan hjelpe :) Håper det i hvert fall! :)

Annonse

Jeg fant ut i dag, da jeg tok en test, at datoen for testen var gått ut for 2 måneder siden xD Fikk testene av en venninne, men tenkte aldri så langt å sjekke datoen... Kan kanskje være derfor jeg har testet negativt? Har iallefall bestilt meg nye tester fra billige-tester.no:) Håper de kommer fort:) De skal iallefall være sendt! ;)

Hadde ikm på 9.des... :)

Så kjedelig med negative tester jenter:( Tester du etter el? Det funket for meg første måneden! Viste seg at el var på dag 21 hver måned i stedet for 16 som jeg trodde ut fra elslim!

Dag 21 - oj! Jeg testet for første gang denne mnd. Fikk noen skyggestreker av ulik tydelighet rundt dag 15, testet fra dag 13 til 17. Kanskje jeg burde fortsatt å teste lenger da, siden den ikke ble tydelig positiv. Hvor lang syklus har du? Jeg har hatt 28-32 dager siden jeg sluttet på p-piller i mai. 

Ja, det var mye senere enn jeg hadde trodd selv! Jeg har også hatt 28-32 dager siden jeg sluttet på P piller :) men testet kun el den måneden det klaffet! Så måneden før sluttet vi nok med sex før el hadde vært :P

Ja, det var mye senere enn jeg hadde trodd selv! Jeg har også hatt 28-32 dager siden jeg sluttet på P piller :) men testet kun el den måneden det klaffet! Så måneden før sluttet vi nok med sex før el hadde vært :P

Da har jeg en plan for neste måned hvis vi ikke har truffet denne gangen :) Takk for tipset!

Jeg ble lei av å teste etter el, med strimlene.. så jeg kjøpte meg fertilitetsmonitor, siden den har fått veldig bra respons :) Selvfølgelig ikke akkurat billig.. men kom jaggu ikke så langt at jeg fikk testet den ut ;o

Siden jeg ikke viste hvor lang syklus jeg hadde, og når el var. ble jeg anbefalt fertilitetsmonitor, som fant de beste dagene i syklusen. ved at du tissen på en pinne hver morgen når monitoren ga beskjed om det :)

Får man kjøpt en slik fertilitetsmonitor på apotek eller noe?

Apotek og feks billige-tester.no :)

Her har fortsatt ikke TR kommet - har aldri vært så sein, så håper håper håper at det er en positiv test imårra :)

Annonse

• 9 måneder senere...

Vi er 23 og 27 og prøver på første :) Vi har prøvd en stund, men siden det har vært så mye syklustull, så kan jeg ikke si vi har prøvd ordentlig i mer enn ca 6 måneder.

Håper det klaffer denne måneden da :)

Så moro at det er så god respons :)

Jeg har beregnet EL denne uka så vi legger inn aksjer for fullt, hehe.. Men så er vi på bryllupsreise også da, så det faller seg jo ganske naturlig, tihi ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...