Gå til innhold

Noen her som er forelsket/ veldig betatt av en annen enn han du er i et forhold med?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa

Ja. Var lenge forelsket i min første kjærlighet. Det Kunne aldri bli oss, og det var vondt. Hadde flere forhold mens det pågikk. Traff han i smug når jeg var samboer. Så traff jeg en ny jeg falt pladask for. Ble så forelsket at det gjorde vondt. Fortsatt samboer. Bestemte meg for å flytte ut, og satse på han nye, nå har vi vært sammen i 7 år, gift i 3, og fått en haug med unger ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

Fortsetter under...

På 5.10.2013 den 17.03, Anonym bruker skrev:

Det er kaos i hodet nå om dagen.....

 


Anonymous poster hash: 881e9...d2c

 

Samme her. 🤪🤪🤪

Anonymkode: 66043...b6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.10.2013 den 20.41, Anonym bruker skrev:

Ja har hatt det slik siden påsken. Vet det er gjennsidig, så vi prøver å begrense kontakten. Han er ikek perfekt, vet om flere "feil" han har, men likevel er han drømmemannen nå. Og jeg tenner helt synnsykt bare av å tenke på han. Men prøver å lappe sammen forholde med samboeren min selv om jeg blir uvel av tanken på at han skal ta på meg. Heldigvis forsvant sexlysten til samboeren for over 3 år siden, så slipper å ha sex med han. Men har derimot så lyst på han andre at jeg blir gal. Hadde det ikke vært barn og stebarn i bilde hadde jeg gått for lenge siden. 

 


Anonymous poster hash: 8222b...e02

 

Dette: 

Heldigvis forsvant sexlysten til samboeren for over 3 år siden, så slipper å ha sex med han.

 

*Ler 😅😂

Anonymkode: 66043...b6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.12.2018 den 21.13, Anonym bruker skrev:

Et liv.

Anonymkode: 63cea...3f4

Hva??? 

Anonymkode: 66043...b6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...