Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #1 Skrevet 4. oktober 2013 Må jeg betale toll for varene og mva?? Har ikke bestilt der fra før, men synes de har så mange fine gravidplagg :-) så tenkte jeg skulle klikke hjem noen :-) Anonymous poster hash: 91c36...28e
Papegøyeblomst Skrevet 4. oktober 2013 #2 Skrevet 4. oktober 2013 Jeg bestilte en kjole derfra i sommer, og 200-kroners - tollgrensa gjelder..Desverre..
Musemorbr / Skrevet 4. oktober 2013 #3 Skrevet 4. oktober 2013 Jeg har bare handlet der en gang, og da godt under 200kr. Synes de leverte raskt i alle fall.
Følelsesvims Skrevet 4. oktober 2013 #4 Skrevet 4. oktober 2013 Asos er genialt så lenge du holder deg under 200,-. Over 200,- så kommer toll og mva (og Tollvesenet "kjenner" Asos, så jeg tror ikke det er noen av pakkene som "slipper unna"). Du slipper frakt da! Jeg er veldig glad i Asos Bare husk å se skikkelig på ALLE bildene, jeg har fått meg noen overraskelser når ting er større/mindre/kortere/annerledes i stoffet enn jeg trodde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå