Gå til innhold

Flere juni 2014 babyer på vei?


c_k

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen der ute!

Er 29 år, bor i Trondheim, gift, har en fantastisk jente fra før, og er nå (tidlig) på vei med nr 2! :wub:  utålmodig og spent! føles som tiden frem til 12 uker går som sirup...

Lurer ihvertfall på om det er noen andre kommende mødre her fra Trodheim? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei!Ser det står juni 2014, men er tett på, har termin 24 mai:) Jeg er 31 år, har en gutt på 3 fra før og bor i Trondheim :) er for tiden sykmeldt dessverre pga at jeg kaster opp alt jeg spiser, så tiden frem til uke 12 blir ekstra lang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg er gravid for første gang og har termin 14. juni! Jeg er spent og nervøs, og har mange spørsmål :) Ringte legen min denne uka for å bestille time, og fikk ikke time før 9. desember...

 

Er det unormalt seint? Fikk beskjed om at jeg ikke kunne komme inn før fordi sykehuset skal ta mange prøver som skal tas rundt uke 12. Da vil jeg være 13+4 ved første legetime, og det føles forferdelig lenge til  :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei trondheimsjenter :) jeg er 31, gift og har 3 hærlige barn. Gutt på 7, jente på 5 og gutt på snart 2 :) vi venter altså nr 4... Overhode ikke planlagt men hjærtli velkommen å gleder oss masse, har termin 15 juni :) spent da, å krysser fingrene for at alt går bra å at d kommer en liten jente eller gutt i sommer :) hvor i trondheim er d dere befinner dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen alle sammen, og Gratulerer:) Siljev: det er helt normalt å vente så lenge siden det er forholdsvis lite å sjekke nå. Har du ringt Jordmor? Kanskje du får tidligere time der om du er usikker? Jeg fikk ikke time hos jordmor før i uke 24 men det kan jo være fordi jeg er 2 gangs:) Jeg kostet på meg privat ultralyd her om dagen siden det vises svært godt og jeg starter på jobb imorgen etter sykemelding , dermed er det jo greit å vite at alt er bra før man forteller det på jobb:) syntes det var verd 1000-lappen:) Jeg bor på Vikåsen. Håper dere er med på et treff etter 12- ukersen er overstått:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja, jeg får vente i spenning så lenge på legetimen og har bestilt meg ultralyd om to uker. Jeg har ikke hatt noen plager enda utenom litt murring i magen, nesten som vanlige menssmerter. Så mannen er litt bekymret for om jeg egentlig er gravid, for det står jo alle steder at man skal være kvalm og dårlig  :)

Ellers jeg er 28 år, giftet meg i sommer og bor på Nardo. Er gjerne med på et treff etter uke 12. Er greit å ha noen å spørre siden det er første gang, og alle dere er erfarne  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siljev mensenmurring er ganske vanlig tili i svangerskape, jeg har hadd det m alle mine ;) å man tregner ikke å være dårlig i d heletatt jeg var småkvalm i uke 6 og 7 m datra vår men ingen ting med guttene :) derfor har jeg en misstanke om jente dennegang også :P har vert småkvalm 1 ukes tid nå. Så å ikke være kvalm og smådårlig trenger ikke å bety noe.

 

Jeg skal på tili ul nå på mandag den 28 på sykehuset, fikk det sist gang også med minstemann men det er lege som har henvist meg dit, grunnen til det er at jeg hadde svangerskap utenfor livmoren flr minstemann kom, så han ville være sikker både sistegang å denne gangen men selv om dette er nr 4 er jeg like spent nå som første, er vel noe m det å få bekreftet at alt er bra m den lille :)

 

Jeg bor på tiller :) og blir gjerne med på treff etter 12 uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei! Vet ikke om denne tråden er forlatt, men jeg vil gjerne slenge meg på :) Er 32, samboer, bor på Byåsen og har ei herlig snuppe på 2 fra før. Har termin 7/7/14 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Så koselig! Hadde en så flott BIM gruppe sist, kjempefint å møtes gjennom svangerskapet! Blir nok sikkert juni på meg også uansett, for det var visst to huleboere her :) Vi er også en liten gruppe fra Trondheim med termin i juli som planlegger treff på facebook, kan jo slås sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, gratulerer med to små:) Jeg var på UL idag og venter en ny prins med termin 22mai:) jeg også hadde en flott bim-gruppe sist gang:) lurt med en fb-gruppe, usikker på om resten av gruppa har forlatt tråden her nemlig.. Noe mot en mai-dame i juligruppa da?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en gutt på 7 år fra før forresten. Og var hyppig bruker her under forrige sv.skap. Så mulig jeg har snakket med noen av dere før?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her fortsatt og blir gjerne med på fb-gruppa. Har vært litt travelt mot jul, men ser nå fram til ultralyd neste fredag og har så smått begynt å orientere meg i utstyrsjungelen. Hadde aldri trodd det var så mye å sette seg inn i  :huh:  Prøver også å skjønne noe av permisjonsreglene og det som står på nav, føler meg noe grønn fortsatt... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med flere i gruppa! Sender dere pm :)

Hei. Jeg er 33 og venter nummer 3. Bor i Trondheim og har termin 15. Mai...

Er det mai gruppe i Trondheim?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei damer! Så koselig med så mange tilbakemeldinger :-) jeg datt dessverre ut av tråden da jeg dessverre SA på senhøsten... men har ikke ligget på latsiden av den grunn og er nå ca 12 uker på vei igjen :-D så det ble ikke junibaby på meg, men det blir augustbaby i stedet :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...