Gå til innhold

SERIØS KLARSYNT MEDFØDTE EVNER SVARER DEG. GRATIS


Vinterfuglermedbarn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Veldig dyktige klarsynt. Klarte å se ting om meg som stemte før jeg sa noe. Anbefaler ho sterkt! Ho kan ha redda mitt liv.

Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...

Annonse

Luke 20 må bety forbedredelse og kjærlighet ❤️❤️

 

 

Som sagt takker jeg så mye for at du tok deg tid til og se hit et øyeblikk. For noen år siden ble jeg gravid. Jeg mistet dette og har siden tatt dette veldig så tungt. Legene sier at jeg aldri kan få barn på vanlig måte. Pga graviditet utenfor egglederen. Jeg tenker ganske ofte og ønsker veldig et nytt barn. Selv har jeg tre friske barn. Jeg er takknemlig for alt jeg har.

Ønsker meg veldig et nytt barn sammen min mann.

Hva ser dere ?

070382

 

Hvordan kommer dette året 2014 til og bli ????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Håper du vil svare meg, fikk ikke svar i min egen tråd.. Lurer på når jeg blir gravid med nummer to og mulig kjønn hvis du ser? Evig takknemlig, du er snill som gjør dette! Klem fra meg

Endret av Løvemusen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Som sagt takker jeg så mye for at du tok deg tid til og se hit et øyeblikk. For noen år siden ble jeg gravid. Jeg mistet dette og har siden tatt dette veldig så tungt. Legene sier at jeg aldri kan få barn på vanlig måte. Pga graviditet utenfor egglederen. Jeg tenker ganske ofte og ønsker veldig et nytt barn. Selv har jeg tre friske barn. Jeg er takknemlig for alt jeg har.

Ønsker meg veldig et nytt barn sammen min mann.

Hva ser dere ?

070382

 

Hvordan kommer dette året 2014 til og bli ????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det meninga at det skal komme en liten en til....mye av det du sa stemte; sendte deg en melding/oppdatering på pm i begynnelsen av desember....ville blitt svært takknemlig hvis du tok deg tid igjen til å se? Ønsker deg en fin juletid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Heisann!

På forhånd takk hvis du tar deg tid til meg, det setter jeg stor pris på.

Jeg passer mormors hus og planter mens hun er på ferie. Nå finner jeg ikke nøkkelen, jeg er rett og slett bekymret! Kan du hjelpe meg å finne den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

På forhånd takk hvis du tar deg tid til meg, det setter jeg stor pris på.

Jeg passer mormors hus og planter mens hun er på ferie. Nå finner jeg ikke nøkkelen, jeg er rett og slett bekymret! Kan du hjelpe meg å finne den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...