Gå til innhold

Babytreff i Stavanger/ Sandnesområdet?


CEH

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk for et kjempe koselig treff i går! Kjempefin og avslappende stemning :-)

 

Vi må gjenta dette! Hvis situasjonen med livmorhalsen er uforandret kan jeg invitere hjem til meg i begynnelsen av januar for eksempel. Har dere tid og lyst til et nytt treff?

 

Ps: Håper det går bra med lille Arvid, Sara!

 

Camilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Takk for sist ja, veldig hyggelig. Jeg vil gjerne komme i januar, skal prøve å få med meg naboen som jeg ikke kjenner men som har termin i slutten av feb. Kjekt om dere også prøver å få med noen flere:-)

 

Vi fikk omgangssyke hele familien etter at Arvid fikk det, så helgen som var, var ikke spesielt morsom:-( Men det er faktisk første gang vi har fått det allesammen etter fem år med barn i hus så skal vel ikke klage for mye. Det går jo over kjapt heldigvis. Og nå får vi det forhåpentligvis ikke i jula.

 

God Jul og Godt Nyttår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei,

 

Takk for sist ja, veldig hyggelig. Jeg vil gjerne komme i januar, skal prøve å få med meg naboen som jeg ikke kjenner men som har termin i slutten av feb. Kjekt om dere også prøver å få med noen flere:-)

 

Vi fikk omgangssyke hele familien etter at Arvid fikk det, så helgen som var, var ikke spesielt morsom:-( Men det er faktisk første gang vi har fått det allesammen etter fem år med barn i hus så skal vel ikke klage for mye. Det går jo over kjapt heldigvis. Og nå får vi det forhåpentligvis ikke i jula.

 

God Jul og Godt Nyttår!

Hei igjen dere og vel overstått jul, håper dere har hatt en fin (sykdomsfri) feiring :-)

 

Tenkte på dette med treff i januar...Jeg har jo dette litt kjipe svangerskapet med flere risikoer, inkl forkortning av livmorhals. Har siste uken også hatt tegn på begynnende svangerskapsforgiftning, men ser heldigvis foreløpig ut som om det holder seg stabilt. Med tanke på disse risikoene tror jeg det er dumt av meg å ha treff hos meg i januar. Både fordi jeg risikerer å måtte avlyse i siste liten hvis situasjon med livmorhalsen forandrer seg og fordi jeg bør ligge mest mulig og stresse minst mulig både pga livmorhals og høyt blodtrykk/forgiftning. Selv om det gjøres enkelt så vil en jo alltid rydde/ vaske litt før en har besøk og det er ikke mulig for meg å gjøre nå...

 

SÅ, med den lange introen lurer jeg på om det er bedre at en av dere andre kan ta januartreffet og så at jeg heller tar et senere når svangerskapet er kommet lenger/ mer trygt. Jeg skal selvsagt invitere dere masse når babyene er ute også, er bare akkurat disse kritiske ukene at det er viktig at jeg ikke gjør noe som kan trigge at lillemor kommer for tidlig sånn som storebroren gjorde.

 

Hva tenker dere, er det mulig å få til? Har jo veldig lyst til å treffes igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!

 

Har nettopp meldt meg på forumet, og lurte på om eg kunne få bli med på neste treff… Eg har termin 27.mars, og ventar ein gut. Har ein gut på 18 måneder frå før. I det første svangerskapet mitt fekk eg alvorleg svangerskapsforgiftning, noko som førte til at skjønnansen vart født i veke 28+6. Håpar sjølvsagt på at eg ikkje får svangerskapsforgiftning denne gongen og… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Selvfølgelig kan du være med på treff fremover, kjempekoselig det! :-) Vi har bare møttes 1 gang og er veldig klar for at flere henger seg på :-)

 

Sist traff vi hverandre hjemme hos hun ene pga at jeg har risiko med kort livmorhals og ikke kan sitte på kafe enda. Men siden jeg ikke kan ha det hjemme hos meg heller enda tenkte jeg at dere andre kan jo evnt treffes på kafe i januar om dere vil så kan jeg heller bli med på treff senere når jeg enten kan være med på kafe eller ha det hjemme hos meg. Er jo ikke meningen at min situasjon skal styre om og hvordan dere andre kan treffes :-)

 

Vi kan jo vente og se til de andre leser dette og svarer, men for min del er det altså fullt forståelig om ingen av dere vil ha det hjemme og heller treffes på kafe så kan jeg bli med på senere treff.

 

Tungvint skrevet, men håper dere forstod budskapet :-)

 

Camilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers hørtes det ikke kjekt ut å få alvorlig svangerskapsforgiftning så tidlig :-/ Håper det går bra med gutten din i dag og at det ikke skjer (like tidlig) denne gang! Selv har jeg mange risikoer og erfaringer fra sist svangerskap som gjør meg bekymra også i denne graviditeten, så forstår alt om det å kjenne på frykten for gjentakelse. Håper du følges tett opp og måler blodtrykk osv ofte, det vil jeg jo tro med din historikk.

 

Blir kjekt å møtes etter hvert og snakkes face to face :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Guttemamma79 :) Så kjekt! Sevfølgelig er du velkommen til å være med. Bare kjekt med flere! Jeg åpner gjerne stuen min igjen om ikke Sara har veldig lyst. Er jo kjekt og legge til rette for at Camilla også kan være med :)

 

Håper det går bra med dere alle og at dere har hatt en fin jul. Jeg kjenner jeg vokser og det blir mer utfordrende å bevege seg :) Litt kjekt også :)

 

So long ladies!

*Siri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert! Gler meg til å treffe dåke! :)

 

Magen vokser ja, det merkes absolutt. Men veldig kjekt å kjenne meir liv inni der også :) 

 

Det går veldig bra med gutten vår på 18 mnd i dag. Merker omtrent ikkje at han er født prematur. Han ligg litt etter motorisk og vektmessig, men ikkje noko bekymringsverdig. I morgon har eg slått rekorden frå sist svangerskap, dvs. eg er i veke 29! Juhu! Eg er nok meir bekymra enn eg vil innrømme, sjølv om jordmor har sagt at det ikkje ser ut som eg kjem til å få svangerskapsforgiftning denne gongen...

 

Snakkast! 

 

Iselin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen dere :-)

 

Så bra å høre at det går godt med gutten din i dag! og kjempebra at du er kommet lenger enn sist, nå er du godt på vei så håper at jordmoren har rett at det ikke blir forgiftning på deg denne gangen :-)

 

Jeg har vært på ny kontroll siden sist og nå hadde blodtrykk og proteiner gått ned igjen. Ble så utrolig letta, da er i hvert fall 1 risiko under kontroll foreløpig :-) Har jo livmorhals osv enda, men den har jo også vært stabil de siste gangene.

 

Derfor tenker jeg at jeg godt kan invitere til meg likevel hvis dere ønsker det? Tenkte i tilfelle på ikke førstkommende, men neste tirsdag 14.januar kl 19.30, kunne det passe for dere?

 

Camilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!

 

Så kjekt å høyre at den siste kontrollen gjekk så bra Camilla! Håper det held seg sånn vidare framover… :) :)

 

Neste tirsdag passar dessverre ikkje for meg. 

 

Iselin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert! Skal vi si neste mandag den 13. kl 19.30 da? Så har Sara noen dager  på seg til å logge seg på her inne og hive seg med dersom hun har tid og lyst :-)

 

Siri, kommer hun naboen din som ikke kunne komme sist? 

 

Adressen min er Stokkatunet 26, 4022 Stavanger. Er litt vanskelig å se husnr, men det er et rødt rekkehus med svarte karmer. Huset er på enden ovenfor en parkeringsplass. Dere kan parkere på midtplassene på parkeringsplassen (Sidene er reservert for beboere).

 

Dersom dere ikke finner frem er det bare å ringe meg på tlf 93 28 75 28.

 

Gleder meg!

 

Camilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ellers det er greit at vi fortsetter med sporet om ikke å servere varmmat/ kvelds, men at dere får noe enkelt å bite i ala sjokolade og frukt osv :-) Må gjøre både vask og servering litt enkelt pga situasjonen, men håper dere er enige i at det å møtes og bli kjent er det viktigste :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då kjem eg mandag kl 19:30. :) Enkel servering høyres veldig bra ut! Du må ikkje stresse med mat og husvask….

 

Gler meg til å treffe dåke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg e me, og Jenny ville og ver me :)

 

Eg har sendt melding te Ssra på facebook om at me har begynt og planlegga treff for litt siden, så hu har ihvertfall muligheten te å huska og sjekka. Så får håba at d passe for na..

 

Så kjekt med positive rapporter om formen dåkkas :) Kjekt å hørra!

 

Glede mg te mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Beklager jeg er så treig.Tror det passer fint på mandag:-) Min form er fin, bortsett fra en drøy forkjølelse nå de to siste ukene. Men var sikkert et år siden jeg var forskjølet sista gang så skal ikke klage. Er også i uke 29 nå og det er mye liv derinne, koselig.

 

Skal sjekke med naboen min som jge ikke kjenner men som har termin med sitt første barn i slutten på februar hvis hun vil bli med også:-)

 

Hilsen Sara

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...