Gå til innhold

er leos lekeland like "elendig" landet rundt?!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er på leos lekeland nå (bergen) og er forundret over den elendige servicen (om man i det hele tatt kan kalle det det) og den grufulle maten og mangel på renhold..

 

Da vi kom var det knapt folk her men lilevel måtte jeg nesten krangle meg til å få betale.tilsynelatene ingen som syns det var viktig å betjene den kassen der man betaler 150 kr pr barn.

Så var det maten.bestilte to leos menyer.hamburger og nuggets med pomfrit. Hamburgeren var tørr som fy og kjøttet var forkullet ihjel ca to cm rundt hele kjøttet. Altså det var knapt burgerkjøtt som ikke var brent. Nuggeten var vel grei nok men kjøttet inni var vel det du kan si uidentifiserbart.. smakte rart.. til og med pomfritten var grusomt tørr, seig og kald.altså mange mange hakk eklere enn de man steker hjemme i sin egen komfyr.. Altså jeg ser på dette som gatekjøkken mat.men det er da vel ingen grunn til at det skal være DÅRLIGERE enn gatekjøkken. Hvor vanskelig er det å steke en hamburger å frittere noe pomfritt!?

 

Så var det toalettene som stinker avføring med bæsj opp etter og bleiebøtter fulle. Masse vann på gulvet var det og. Og der er det meningen at barn og voksne skal gå inn med sokker..??!!

 

Må si jeg er litt forferdet over driften av stedet. Jeg har ikke tall på hvor mange ulike fjes med leos logoen jeg har sett går umotivert rundt her.. lurer på om en mail til driftsansvarlig er på sin plass. Ikke er det mange foll her heller. Bursdager er det en del av men i "restauranten er det 6 av siklert 40 bord som er opptatt..

 

Er jeg "fisefin" nå eller opplever dere det samme? Hvordan er det på de andre leosene rundt om i landet?

 

;)

 

Anonymous poster hash: 19417...334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg ikke igjen i dette på leos i Oslo;)

Signerer. Var tvert i mot positivt overrasket da jeg var der for første gang for noen uker siden.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på leos i bergen flere ganger. Har ikke opplevd det så gale som du sier.

 

Eneste negative er at maten er treg og ikke så veldig bra, og at vertene ikke har helt barnetekke.

 

Alle som jobber der er mellom 16 og 18 år. Så jeg tror det er litt av grunnen til tingenes tilstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vann på gulvet på doene på Leos i Oslo og, ekkelt i og med at man går i sokkelesten,. Maten smaker crap.

 

Men ungen har det gøy da - det er det viktigste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leos i fredrikstad er også elendig. Gulvet er seigt ( burde holde det rent når de krever at du tar av deg skoa) Må alltid stå og vente for å betale og bestille mat. Slusjen smaker kunstig og ingen snakker til de store barna som kaster seg opp i ballebassenget i småbarnsavd uten å se seg for! Flere som jobber der er lite hyggelige..

 

Anonymous poster hash: 84b00...c37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leos her i Bærum er kjempebra :) Veldig rent og pent, og god service. Toalettene har også vært upåklagelige :)

 

Anonymous poster hash: c07f3...f29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ekstra ille i Bergen ja. De som jobber der en bare unger selv og har ikke peiling på service, barn, lage mat eller noe som helst. Desverre.

 

Vedlikehold på lekeapparatene er også elendig.

 

 



Anonymous poster hash: 75ab9...f7c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Leos lekeland på Bøler er kjempebra!

 

Anonymous poster hash: b1ee6...33f

Det ligger ikke på Bøler. Det ligger på Ulsrud.

 

Anonymous poster hash: a7efa...02b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare vært en gang på Leod og det var på Forus. Helt greit der. Eldste har vært i mange bursdager der.

 

Anonymous poster hash: 524a2...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leos i bærum var over all forventning. Flotte lokaler, rent og ryddig. Kyllingsalaten var veldig god og wienerpølsa til vesla ble også godt mottatt. Godt utvalg av yoghurt og drikke.



Anonymous poster hash: 12b9f...11f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at den i bergen er dårlig. Vi bor like ved, og har vert der en del.synes den blir mer og mer grisete. Selv når vi kommer 10(åpningstid) så er det fullt av støv i alle lekeapparater, gulvet i ballbingene feks. Æsj. Maten er også helt horribel. Pleier å ta med egen i matboks, selv om det ikke er "lov" hehe. De kunne hatt noe sunne alternativer til små barn også synes jeg, ikke bare den ekle pølsen( som ikke engang smaker pølse) og den inntørkede pommesn.

Og bordene hvor man sitter blir skjelden rengjort.

Men badene synes jeg er grei, har ikke opplevd at de har vert ekle:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leos lekeland på forus stavanger har vært fint når vi har vært der, litt det samme med betalingen, at man kan stå i en evighet før det kommer noen for å ekspedere, men ellers har det vært flott :D



Anonymous poster hash: 5078f...b5e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på leos i Trondheim i sommer og var overraska over hvor elendig spesielt maten var. Det var rett og slett dårlig gatekjøkkenmat. Mislikte også den store godteri/lekeavdelingen der det ble et himla mas fra ungene. I Ålesund har vi Barnas Lekeland og der er maten på er HELT annet nivå. Et godt utvalg av sunn og god mat til både liten og stor. Der er også veldig rent og fresht. Ble veldig skuffa over leos...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vinterbrud

Lekeland i Sarpsborg var veldig bra,synes jeg.Nå husker ikke jeg om det er Leos eller en annen kjede,vi bor ikke der og har kun vært der 1 gang.Men vi var fornøyd iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes lekedelen i Fredrikstad er bra. Men de burde satt godteri vekk og ikke i gangen der barna gjentatte ganger går forbi. Selvfølgelig går jo barna der og klår, og en må gå å passe på. Sleipt salgstriks. Barna forsyner seg og de voksne får dårlig samvittighet, og føler seg tvungen til å kjøpe. Så er det utrolig seigt på gulvene ved spisedelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

Noen som har noen nylige erfaringer med Leos i Bergen? Har ikke vært der ennå, tenkte å kjøpe årskort for treåringen, Men ikke hvis det er skttent og dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forus er bra. Kristiansand greit nok. Forrige gang var det bæsj oppetter veggen på toalettet, og ingen vasket det av i løpet av de fire timene vi var der.

Maten er like dritt begge plasser, og betjeningen er for unge til å kunne gis skikkelig service. 

Men ungene digger det!

Anonymkode: a060b...2e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på Leos i Tromsø og det var fantastisk hyggelig betjening der.Doene var ryddige og rene, og det var resten av lokalet også.Stjerner til dem👌🏻

Anonymkode: 72c3e...90e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...