Gå til innhold

Novemberjentene:-)


mammadrøm

Anbefalte innlegg

uff ringo :( det er så leit! men som de andre sier her, de fleste trenger flere forsøk... og hvis lap kan hjelpe, så bør du absolutt mase deg til å ta det... kanskje dere til og med klarer det på egenhånd :D etter dette har jeg virkelig forstått at ingenting er sikkert i dette.... og når mirakelet kommer, da kommer det for fullt... :hjertesmil:

 

kanskje du kan ha nytte av dobbel dose med progesteron, siden du mister tidlig...

eller kanskje du er en av de heldige som blør tidlig i svangerskapet :P Jeg håper til siste sekund for deg!

vil nok også tittet på assisted hatching ja :) det kan hjelpe på festing for harde egg :D

har du hatt embryoglue på egga dine?

 

ønsker deg lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Blodpr var neg så jeg tror det var en kjemisk graviditet. Minner ikke om sa iallefall. Nå var jo bare mensen litt forsinket og så kom den litt ekstra kraftig....kanskje ondt flere dager enn normalt. Bruker å ha vondt de to første, men hadde vondt tom igår.. Skal mote meg opp å ringe Trondheim ila dagen. Regner med det blir lap siden de nevnte det sist. Og som du sier tante esel så kan vi jo klare de på egen hånd... Glemmer liksom at det er en mulighet. De finner ingen feil på noen av oss. Jeg får alltid ut mange egg. Stort sett alle befruktes, men ikke alle klarer seg frem til innsett...men hadde tre på frys første forsøk, 5 på frys andre forsøk. Ingen på siste. Problemet er inni meg....ingenting fester seg der tydeligvis. Jeg ble gravid på et fryseforsøk for nøyaktig 2 år siden. Det er det hele. Men tar lap først, så ser vi. Regner med at vi velger Danmark om vi tar en ny runde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så trist Ringo79. Skjønner du er skuffet og lei deg. Dette var veldig leit.

Men det er jo tross alt bra at du klarer å se fremover og evt forsøk i Danmark.

Masse gode tanker sendes din vei. Håper du får ei koselig jul allikevel.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk❤. Ille akkurat nå...men tar det med ro fremover og prøver å jobbe litt med meg selv. Er veldig glad i jula, så skal virkelig prøve å nyte den.. Må bare tenke fremover. Kn ikke skjønne at jeg skal gå gjennom livet uten barn! Å så håper jeg at du lykkes på fryseforsøket over jul❤. Sal følge med her inne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk❤. Ille akkurat nå...men tar det med ro fremover og prøver å jobbe litt med meg selv. Er veldig glad i jula, så skal virkelig prøve å nyte den.. Må bare tenke fremover. Kn ikke skjønne at jeg skal gå gjennom livet uten barn! Å så håper jeg at du lykkes på fryseforsøket over jul❤. Sal følge med her inne ;)

det var dumt :( jeg var så glad for deg :hjertesmil:

 

har du brukt blodfortynnende ved noen av forsøka? jeg bruker blodfortynnende nå, og jeg er nesten overbevist om at det er ekstra blodtilstrømning til livmora som har redda denne spira.....

 

Ønsker deg en riktig god jul, så blir du brått gravid på egenhånd :P det er visst mulig :P jeg er et levende bevis på det :P håper det samme skjer deg :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig leit, Ringo79:-( Håper du klarer å kose seg litt i jula allikevel, og at du blir fit for fight når du har kommet deg litt ovenpå igjen! Lykke til hvis du må gjennom lap.

 

Det gikk dessverre ikke denne gangen heller for oss. Negativ test og blodprøve i dag:-( Da er det bare å manne seg opp til nytt forsøk i februar.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...