Gå til innhold

Novemberjentene:-)


mammadrøm

Anbefalte innlegg

Etter vårt første icsiforsøk som dessverre endte negativt, skal vi i gang med fryseforsøk i november. Vi tilhører riksen, og det er litt ventetid for å komme i gang med neste forsøk. Tenkte derfor at det var greit å starte en novemberklubb nå, slik at vi kanskje kan få tiden til å gå litt fortere:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Melder meg inn her. Har fått tid for uttak og insett i porsgrunn i uke 45. Spennende å snart være i gang igjen!

Velkommen hit:-) Har du vært gjennom mange forsøk? Og er du fornøyd i Porsgrunn? Har hørt så mye bra om de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Jeg kan ikke være annet enn storfornøyd med Porsgrunn. Har ei "Porsgrunnsjente" på snart 4 år som selvfølgelig er verdens herligste, så dette blir søskenforsøk. Vi var igjennom to forsøk og ett fryseforsøk før den satt. Måtte gjennom en MA. Har bare godt å si om teamet i Porsgrunn. Hvor har du dine forsøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du er fornøyd, og at det har gitt resultater tidligere:-) Hadde valgt Porsgrunn selv om vi bodde litt nærmere. Vi bor 10 min unna Riksen, så gjør våre forsøk der. Er for så vidt fornøyd, men det er litt mange å forholde seg til. Alltid forskjellig lege på alle undersøkelsene, og selvsagt noen man liker bedre enn andre.

 

Litt kjedelig med denne ventetiden, men vet at tiden frem til november går fort. Hadde vært sååå koselig å fått en positiv test rett før jul:-) Vi har to fryseegg som er fryst ned i samme strå, så om begge overlever tining blir to egg satt inn sa legen. Gleder oss til oppstart:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, bor ti min unna Riksen selv, men vi tar nå turen sørover allikevel. Tenkte på å bytte, men nå "kjenner" de oss der nede så da fortsetter vi der. Skjønner det er kjipt med forskjellige folk fra gang til gang, men de kan nok sakene sine. Så krysser fingrene for førjulspresang til dere! Blir spennende å følge hverandre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hører vell til hrr jeg også!:-) 3. og siste forsøk i det offentlige! :-S begynner å spraye 4/10, sprøyter 22/10, ul 1/11 og uttak i uke 35.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner igjen deg også! :-) er jo koselig men veldig trist at vi møtes igjen:-) i november er det ett år siden første forsøk, så nå skal det gå!!:-) har dratt litt ut mellan forsøk 2 og 3! Ble plutselig gravid på vanlig måte, men mista såklart....! :-( men nå er jeg klar igjen!! Dette blir tidenes jul for oss alle!!! Novemberjentene i fjord hadde veeldig bra resultater, så i år må jo bli enda bedre!!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til Lovise83: Jeg følger fremdeles med på deg fra sidelinjen, vet du ;)

 

Jeg var så innmari lei meg på dine vegne da du mistet forrige gang etter å ha vært så heldig å klare å skaffe deg en Naturlig spire.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen, Loviiiiise, møtes vi igjen?! :-))) Jeg melder meg herved inn her i lag med deg og alle andre.

 

Jeg satser for fullt og skal ha mitt definitivt siste forsøk i november. Forlater St.Olav og går over til privatklinikken Medicus. (Sier ha det bra til alle sparepengene!:-))

Skal ha kort protokoll (dvs slipper sprayen) og det blir antageligvis uttak/innsett uke 45. Kunne startet syklusen før, men da krasjer uttak/innsett med en hyggetur til utlandet med jobben. Den vil jeg få med meg, så venter derfor til november.

Det blir spennende å følge dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner igjen deg også! :-) er jo koselig men veldig trist at vi møtes igjen:-) i november er det ett år siden første forsøk, så nå skal det gå!!:-) har dratt litt ut mellan forsøk 2 og 3! Ble plutselig gravid på vanlig måte, men mista såklart....! :-( men nå er jeg klar igjen!! Dette blir tidenes jul for oss alle!!! Novemberjentene i fjord hadde veeldig bra resultater, så i år må jo bli enda bedre!!:-)

Sant nok, både koselig og litt trist å møtes igjen... Leit å lese at du mistet etter å ha blitt gravid på vanlig måte:-(

Så også at novemberklubben i fjor hadde stor suksess ja, så håper vi kan gjenta suksessen og heller møtes igjen på 1. trimester:-) Det hadde blitt tidenes jul i alle fall!!

Endret av mammadrøm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, da melder jeg meg inn her og :) Skal ha vårt andre fersk forsøk. Ble gravid på første fersk forsøk, men mistet i uke 19 :( Hadde fryseforsøk i august, men endte med en kjemisk....

Skal ha uttak i uke 47 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn jeg også:-) Skal ha kort protokoll,men må først kjøre en hormonkur for å få TR før oppstart av sprøyter. Regner med at det blir innsett i begynnelsen av november. Vi holder til på Hausken og skal bruke donor. Vår første gang dette,så vi er veldig spent!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn jeg å;). Klar for 3.uthenting ved st.olavs i nov. Tipper d blir ca uke 46/47. Kort regime. Blir spennende å følge hverandre. Håper virkelig at d blir en alvorlig boooooom før jul her!!!!!!! :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg og inn her skal ha oppstart med sprøyter 22.okt og ul 1 nov med uttak uke 45. Skal til Haugesund vi så blir spennende. Har dratt litt ut dette for var nødt gå ned noen kg så nå er det kun 3 kg igjen til oppstart så det må gå fint:) gleder oss å komme igang med første forsøk:-)

Endret av Petra-prøvedokke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ligger vi helt likt foreløbig!:-) hører også til i haugesund! Starter med synarella på fredag! Blir fint å komme igang igjen, men litt skummelt siden det er siste forsøk i det offentlige...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ligger vi helt likt foreløbig!:-) hører også til i haugesund! Starter med synarella på fredag! Blir fint å komme igang igjen, men litt skummelt siden det er siste forsøk i det offentlige...!

Stilig håper det kan klaffe nå da har dere mistet de andre gangene eller har det bare ikke klaffet? hva er synarella? Jeg skal igang me noen tabletter som starter mensen siden jeg har veldig lang syklus alt fra 40-66 dager:( er veldig spent på hvordan det går:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...