Gå til innhold

Juni 2014 babyer


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Huff, sender ein god klem. Ingen skulle måtte oppleva noko slikt. Håpar det snart vert deka tur igjen.no er den vesle vennen i himmelen <3 det trur eg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, sender ein god klem. Ingen skulle måtte oppleva noko slikt. Håpar det snart vert deka tur igjen.no er den vesle vennen i himmelen <3 det trur eg. 

<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg innlagt for andre gang, pga hyperemesis. Glad jeg får god oppfølging, men nederlag å ikke få være ordentlig mamma for jenta mi hjemme <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du blir bedre etter hvert Nemi! Jeg synes det virker som om ganske mange får hyperemesis. Det er ikke kult å bli innlagt, men datteren din får heldigvis en liten søster eller bror ut av det til slutt! Da er det verdt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da melder jeg meg inn her - hadde første legekontroll i dag og fikk termin 30. juni. Har lest i tråden en stund, men ikke skrevet noe før. Har bestilt privat ul på torsdag, veldig spent på det!

Hadde håpet på å høre hjertelyden i dag, men legen ville ikke prøve da det var så tidlig enda.

Dette er barn nr 2, og jeg er heldig og føler meg i god form!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulera så masse Steget! Mange legar/fødelslegar like ikkje å bruke doppler for å høyre hjertelyden i det heile. Nokre forskingsresultat tyder på at det kan vere skadeleg for barnet. Særleg i første halvdel. Og det er jo då vi helst ønsker denne undersøkelsen.. På den tida vi treng trygge oss på at det er noko inni der som er i live.

 

Har nokon av dåke opplevd at det var veldig stor forskjell på anslått termin frå ultralyd til ultralyd? Eg var på ultralyd den 5.november og fekk termin 5.juni. Så var eg på ny ultralyd 5.desember og fekk 29.-30.mai.. 5-6dagar i forskjell. Stole mest på den 5.juni, men stussa allikevel litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, myrtille. Håper virkelig jeg også:) på papiret står det at det bare er 1-2 % som får det, men det er svarte tall som skjules.. det er helt klart verdt det, men aldri mer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er en herlig gjeng.. føler meg mye bedre etter så mange oppmuntrende ord.. tusen takk.. venter på tromsø skal ta kontakt. . Har jeg ikke hørt noe på fredag så ringer jeg selv og maser.. litt tårer hjelper vel. .? Håper bare at dn lille har det bra.. vil jo gjerne ha et friskt barn.. er førstegangs itillegg så kan vel si at jeg er litt ekstra på tuppa. Har jo ingenting å sammenlikne med.. dere er en gjeng herlige jenter. . Skal oppdatere dere..

 

Hvordan går det med deg? Har du fått time enda? Det hørtes ut som en god idé å ringe dem selv hvis ikke de har gitt lyd fra seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...