Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #1 Skrevet 6. september 2013 Bursdag for sønnen min. Anonymous poster hash: b3e2b...f99
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #2 Skrevet 6. september 2013 Gryterett Lasagne Pølse i brød Pizza Hamburgere Tenne bål ute og lage pinnebrød Anonymous poster hash: 2ed4a...337
Gjest cd0da Skrevet 6. september 2013 #3 Skrevet 6. september 2013 Barn eller voksne? Er det barn hadde jeg valgt: - Pølser - Pizzasnurrer - Vanlig pizza (hjemmelaget) Voksne: - Pizza (hjemmelaget) - Lasagne (også hjemmelaget) - Viltgryte med ris
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #4 Skrevet 6. september 2013 Hadde gått for noe gryterett/pølsegrateng med f.eks hvitløksbaguetter eller lignende. Evnt. risgrøt? Kan lage stoore porsjoner, og de aller fleste liker enten alt, rundstykker eller risen:) Anonymous poster hash: 1d700...721
Fae Skrevet 6. september 2013 #5 Skrevet 6. september 2013 Spiralloff med et salatblad og karbonade. Superenkelt og de fleste liker det. Du kan gjerne ha noe gøyt tilbehør ved siden av.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #6 Skrevet 6. september 2013 Jeg har kjøpt ferdig pizzabunn, sus du bare rører ut i vann, den med urter har barna likt, husk å ha i litt mindre vann. Så ost. Fort gjort. Anonymous poster hash: bfc61...4a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå