Gå til innhold

Når gikk slimproppen, og når fødte du?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Straks uke 35 og har begynt så smått å se etter tegn. Litt tidlig, vet det, og håper babyen holder seg inne i 3 uker til. Men etter det kan hun bare komme! :)

 

Anonymous poster hash: 84256...a59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Straks uke 35 og har begynt så smått å se etter tegn. Litt tidlig, vet det, og håper babyen holder seg inne i 3 uker til. Men etter det kan hun bare komme! :)

 

Anonymous poster hash: 84256...a59

Den gikk i uke 31. Fødte i uke 39.

 

Anonymous poster hash: 198ce...e48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med storesøster på sykehuset på vannavgangskontroll.

Med lillebror lurer jeg på om den ikke gikk på badet hjemme en stund før fødsel. Et par uker kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende. :) Selv har jeg bare opplevd å se slimproppen en gang og det var da jordmor strippet meg da jeg ventet nr 3! Da kom den ut etter 1 døgn. Fødte to dager etter. Med nr 1 gikk vannet uten andre tegn, og med nr 2 var det rett på riene. Er så spent på hvordan det blir denne gangen! :D

 

Anonymous poster hash: 84256...a59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med første så jeg aldri noen slimpropp. Med andre etter flere timer med rier. Baby kom ut dagen etter.

 

Anonymous poster hash: d5778...e19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødte i uke 38, 12 dager før termin.

Slimproppen kom ca kl.1800, og vannet gikk nøyaktig 12 timer senere, 05.55 om morgenen. Han ble flødt eksakt kl.13.00 samme dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slimproppen gikk dagen før termin og fødte dagen etter, på termin. Dette var med 1. Barnet. 2 . Barnet gikk slimproppen to dager før termin , og fødte så på termin .hehe jeg er god på termindagfødsler. Burde få et tredjebarn for å sjekke om det skjer igjen hihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slimproppen gikk ved 12 tiden (alt kom på en gang, en jævlig lang slimete og gigantisk busemannlignende greie, og den falt i gulvet med ett skikkelig klask!), jeg fødte kl 19 samme kveld.

 

De to andre gangene har jeg aldri sett noe spor etter den slimete ekle greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den berømte slimproppen gikk 5 dager før fødsel. Var umulig å ta feil av slimproppen. Jeg fødte uke 37.

 

Anonymous poster hash: 67c62...975

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slimproppen gikk to ganger hos meg, første gang i uke 34 og andre gang når vannet gikk i uke 36, 5 timer etter var jenta ute :D



Anonymous poster hash: f4c06...609
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...