Gå til innhold

1.BABY - H.SPIRAL - NÅR KAN JEG TESTE?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er helt ny her, men trenger litt tips og erfaringer fra alle dere.

Jeg tok ut hormonspiral 21.august, etter å hatt den i 2,5år. To dager senere 23.august ble første forsøk på å bli gravide. Jeg har aldri hatt en fast syklus og hatt TR ca 1 dag under spiraltiden og i sterk kontrast til 6-7 dager under pillen.

Har nå kjøpt billigstrimler (10stk), men vet ikke om jeg vil teste enda, siden det er kun gått 8 dager. Men kanskje det kan vises allerede?

Føler at jeg innbiller meg symptomene på graviditet, men har likevell hatt flere hyppige dobesøk en tidligere, selv om jeg ikke drikker noe mer enn før. Jeg har også hatt noe lignende menssmerter, det som kalles murringer kanskje?? Jeg merker også at jeg er plutselig i dårligere form, blir fortere sliten enn før.

Når vil dere anbefale meg å teste? Har også hørt at disse kan være svake i starten og kan bli ganske forvirrende kan jeg tenke meg..

HÅPER PÅ SVAR:)

Fortsetter under...

mye kan skje, og plutselig er du blitt gravid. men tviler kanskje på at du har hatt eggløsning 2 dager etter fjerning av spiralen ..? .du må jo gjerne teste!   Jeg ville ha ventet på både mens 1 og 2, da har du en peiling på syklus og når du har hatt eggløsning, og når du eventuelt kan bli gravid  :)

ble litt gira nå, tok en test, men den var negativ. Tror jeg skal vente som du sier:) men har iikke noen tro på regelmessig syklus da jeg aldri har hatt det. Mensen har dukket opp når som helst før jeg hadde spiral, under spiraltiden hadde jeg stort sett ikke mensen, kun litt brunaktig blod en dag i måneden kanskje.

trist at jeg sikkert ikke kommer til å finne ut når jeg har eggeløsning, men så er jo sædcellene i kroppen i 2-3 dager så da skal jo det kunne klaffe dersom vi har regelmessig sex annenhver dag:)

ble litt gira nå, tok en test, men den var negativ. Tror jeg skal vente som du sier:) men har iikke noen tro på regelmessig syklus da jeg aldri har hatt det. Mensen har dukket opp når som helst før jeg hadde spiral, under spiraltiden hadde jeg stort sett ikke mensen, kun litt brunaktig blod en dag i måneden kanskje.

trist at jeg sikkert ikke kommer til å finne ut når jeg har eggeløsning, men så er jo sædcellene i kroppen i 2-3 dager så da skal jo det kunne klaffe dersom vi har regelmessig sex annenhver dag:)

hvis du ikke har noen clu på syklus ville jeg testet el hver dag en måned etter første mens  ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...