Gå til innhold

IVF med eggdonasjon i høst, flere?


lioness*

Anbefalte innlegg

Koselig å ha med seg noen uansett ;) krysser fingta for dere begge nå :D jeg skal til legen idag..veldig spent:)) formen er helt bra nå og merker ingenting,og veit jo at det er normalt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal ta blodprøve på mandag og er usikker på om jeg skal teste hjemme selv!!! Innsett var 26.09, når kan jeg evt ta en hjemmetest? Kjenner INGENTING av symptomer. Sist jeg var gravid hadde jeg masse symptomer før jeg testet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi reiser i morgen tidlig, innsett torsdag og hjemreise fredag. Ser klinikken anbefaler "bed rest" etter innsett. Why? Så kjedelig! Ligge på hotellrommet, jeg vil heller rusle i Barcelonas gater.

 

Hadde du tre dager gamle embryo ved innsett Sib78? I så fall er du på

et vis 9 dager etter eggløsning i morgen. Pos. test er vel

mulig fra ca 9-10 dager, og ved 14 dager får vel de fleste positivt om de er gravide. Jeg vet at JEG ikke kommer til å klare å vente i hvert fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende Lioness:)) jeg slappet av de første timene,så vandret jeg rundt litt etterpå når vi skulle spise middag:)) krysser fingrene for deg:)) helt umulig å vente til blodprøve:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi dro og spiste rett etter innsett og slappet av på rommet resten av dagen. Dagen etter var det litt shopping før vi dro på flyplassen. De andre gangene har jeg ligget på sofaen et par dager etter innsett og de ble negative! Tror det er greit å bevege seg litt bare man ikke løfter tungt og anstrenger seg alt for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer, uttak var mandag og innsett torsdag forrige uke. Jeg venter litt med å ta test hjemme. Hater at det lyser ikke gravid mot meg. Har ikke så mye håp nå heller for jeg kjenner ingen symptomer:( er ganske sikker på at det ikke har gått denne gangen heller!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

innsett om to timer på klinikken. har shavet leggene (haha, doktorn må jo ikke skremmes) og nå er jeg klar!

 

Sib78:ikke gruble for mye, du kan veldig gjerne være gravid uten noen symptomer - det er jo veldig, veldig tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruger på to egg som befinner seg i magen nå! Satte inn to fine egg, får vite i morgen om de fryser flere (ville se an utviklingen en dag til før de avgjør).

 

Donor er 25 år, blond og med "chestnut" øyne. Hun har donert flere ganger før meg suksess, det var fint å høre.

 

Nå veeeeeeenter jeg bare på at dagene skal gå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter.

Lioness: hvordan går det med deg? Hvordan får du dagene til å gå? Er du hjemme eller jobber du?

Jeg har vært sykemeldt i en uke og begynner på jobb igjen på mandag. Ikke klar for det i det hele tatt!!!! Fortsatt ingen symptomer og en negativ test;(((( vet ikke hva vi gjør hvis denne også blir negativ. Vi har mange på frys, men jeg er kjempe lei prøvinga!!! Vet ikke om jeg orker en runde til.

 

Racine: alt bra med deg? Når skal du til UL?

Dere har sikker skrevet det før, men hvor gamle er dere? Jeg er 35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krysser fingra for at alt går bra med dere begge:))) er det mandag du skal ta blodprøve? Går egentlig greit,er bare veldig trøtt om dagen;) jeg er 29:)) hvor i landet bor dere?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maura her,nærheten av Jessheim:) så er jo ikke altfor langt unna Oslo:)) hvor mange dager er det siden du satt inn nå?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter.

Lioness: hvordan går det med deg? Hvordan får du dagene til å gå? Er du hjemme eller jobber du?

Jeg har vært sykemeldt i en uke og begynner på jobb igjen på mandag. Ikke klar for det i det hele tatt!!!! Fortsatt ingen symptomer og en negativ test;(((( vet ikke hva vi gjør hvis denne også blir negativ. Vi har mange på frys, men jeg er kjempe lei prøvinga!!! Vet ikke om jeg orker en runde til.

Racine: alt bra med deg? Når skal du til UL?

Dere har sikker skrevet det før, men hvor gamle er dere? Jeg er 35

Jeg kom hjem fra Barelona i dag, så har igrunn ikke rukket å tenke så mye enda. Nå har vi rest til en annen by for et 60-årslag i familien, og reiser på mandag et par dager på jobbreise før jeg drar fire dager til Frankrike tor. neste uke. Så det kommer til å gå slag i slag for min del, noe som i og for seg er positivt ettersom det gir meg en mulighet til å fokusere på noe annet. Har ikke vært sykemeldt ved tidligere forsøk eller graviditeter, men det har vært tøft. Da jeg mistet sist 9+6 (MA oppdaget etter fine ultralyder både uke 7 og 8...) knakk jeg helt sammen og var så tom for krefter at jeg ikke orket noe som helst. Klarte omtrent ikke se på tv, så sliten var jeg. Ble sykemeldt i 4-5 uker da og det gjorde at jeg fikk stablet meg litt på beina igjen. Nå er jeg veldig usikker på hvordan ting kommer til å bli. Med aborterfaringene mine friskt i minne tror jeg det kan bli litt vanskelig å være gravid igjen og skulle stole på at det KAN og skal gå bra... Får se hvordan det blir.

 

Men kjenner jeg komme til å kjenne etter symptomer ja...

 

Jeg er også 35, født i 78, som deg Sib78 :) God årgang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

78 er en fin årgang lioness;) håper vi kan følge med deg Racine sånn at vi kan holde kontakten. Fikk vite at en annen venninne er gravid og jeg har begynt å trekke meg unna igjen for jeg orker ikke gravid og baby prat;( spesielt når jeg selv får negative tester. Er kjempe glad for hennes vegne, men det stikker litt i hjertet når ikke vi får det til;(

Da vi avsluttet svangerskapet i 5 mnd ble jeg over 2 måneder sykemeldt. Gjorde ikke annet enn å sitte hjemme og gråte;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

78 er en fin årgang lioness;) håper vi kan følge med deg Racine sånn at vi kan holde kontakten. Fikk vite at en annen venninne er gravid og jeg har begynt å trekke meg unna igjen for jeg orker ikke gravid og baby prat;( spesielt når jeg selv får negative tester. Er kjempe glad for hennes vegne, men det stikker litt i hjertet når ikke vi får det til;(

Da vi avsluttet svangerskapet i 5 mnd ble jeg over 2 måneder sykemeldt. Gjorde ikke annet enn å sitte hjemme og gråte;(

Det høres ut som den sunneste reaksjonen etter en slik påkjenning, ingen tjener på at en spiller helt og forsøker å la livet gå videre som om ingenting hadde skjedd. Det er flott at du ga deg lov til sørge, det er nødvendig for å klare å gå videre tror jeg.

 

Hvor mange dager er det siden innsett nå, Sib78?

 

Jeg har fått telefon fra klinikken i dag med beskjed om at ingen av de fem resterende embryoene var gode nok til å fryses... det var nedtur. Altså ingen på frys i det hele tatt. Hadde igrunn håpet på bedre uttelling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test akkurat nå og det lyste gravid mot meg!!!!!!!! Kan ikke tro det etter 4 lange år med prøving!!!!!!!! B

DET ER FANTAAAAASTISK!! Åh, så glad jeg ble på dine vegne! Jeg sitter her med øynene fulle av tårer, dette unner jeg deg virkelig.

 

Dette blir en fantastisk helg :) Gå og kjøp en babybody eller noe - NÅ kan du bare glede deg. YES YES YES

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...