Gå til innhold

Ok! På tide med en ny «gis bort til trengende-tråd»!


Gjest UndrendeUllteppe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen som trenger forskjellige jenteklær i str 5-8 år?

Kan sende men du må betale porto..da jeg er alene og har ikke mer enn jeg trenger.

Har opprydding nå og vil få vekk klærne etterhvert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg gjerne klær i 36/s/xs og sko 38.Gjerne for høst/vinter. Her kommer barna så klart alltid først så blir fort lite til meg som sist på prioriteringslista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg ønsker meg joggebukser og tightser str s eller m,høstjakke str m og generelt bukser str 30 eller overdeler str m,litt bling bling pynt er alltid kjekt da det ikke er så mye av dette fra før.dette er til tenårings jenter



Anonymous poster hash: b9821...958
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuse takk for super tråd. Og en enormt stor takl til GeeGee for en stor pakke med klær og flasker i posten i dag. Tårene trillet. Så glad for å kunne ta på meg annet enn joggedress <3 barnefaren ble også rørt til tårer. Dette varmet mye. Tusen tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har dessverre ikke helt oversikten over hva vi har liggende, men har veldig mye "babyting" som jeg gjerne vil gi bort.To forskjellige typer babygymElektrisk pumpe fra AventFire eller fem flasker fra Dr. BrownTupperware porsjonsbeger til mmeMasse leker (alt fra puttekasse til dukke-stellebord og seng)Gåbil med lys og lydKlær til gutt i str 68,74 og 80Klær til jente i str 92 og 98Trille (husker ikke merke, men kjøpt på Barnas hus for tre år siden)Maxicosi bilsete fra 2009 pluss base (basen er på utlån til en venninne, men får den tilbake om en mnd eller to når datteren hennes bytter sete)Endel sko (både sommer og vinter). Litt usikker på akkurat hva jeg har i hvilken str, men det er opp til str 25.Endel av disse tingene er for store/tunge til å sendes, så hvis du skal ha noe annet enn klær og sko er det fint om du bor et sted mellom Oslo og Drammen.

 Hva slags vektbegrensning er det på Maxicosien? Anonymous poster hash: f4619...c5b

Det er godkjent fra nyfødt og opp til 13 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har

- noe gravidtøy (hm-bukser i 36/38, topper i S)

- Unisex bobledress, hvit, str.62 (eller var det 68?)

- Bilstolpose (hvit boblepose med hull til sele) fra Lindex. Passer i nyfødtstoler

- En eske full av (ubrukte, selvsagt!) bleier i str.3 og 4 (trusebleier og vanlige)

- Bilstoladapter til Quinni Buzz/Maxicosi

- Ammetopp i S (ubrukt)

- Tutekopp fra Mam

og sikkert noe mer liggende...

 

Send PM hvis noe høstes nyttig ut! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuse takk for super tråd. Og en enormt stor takl til GeeGee for en stor pakke med klær og flasker i posten i dag. Tårene trillet. Så glad for å kunne ta på meg annet enn joggedress <3 barnefaren ble også rørt til tårer. Dette varmet mye. Tusen tusen takk!

<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg har dessverre ikke helt oversikten over hva vi har liggende, men har veldig mye "babyting" som jeg gjerne vil gi bort.To forskjellige typer babygymElektrisk pumpe fra AventFire eller fem flasker fra Dr. BrownTupperware porsjonsbeger til mmeMasse leker (alt fra puttekasse til dukke-stellebord og seng)Gåbil med lys og lydKlær til gutt i str 68,74 og 80Klær til jente i str 92 og 98Trille (husker ikke merke, men kjøpt på Barnas hus for tre år siden)Maxicosi bilsete fra 2009 pluss base (basen er på utlån til en venninne, men får den tilbake om en mnd eller to når datteren hennes bytter sete)Endel sko (både sommer og vinter). Litt usikker på akkurat hva jeg har i hvilken str, men det er opp til str 25.Endel av disse tingene er for store/tunge til å sendes, så hvis du skal ha noe annet enn klær og sko er det fint om du bor et sted mellom Oslo og Drammen.

 Hva slags vektbegrensning er det på Maxicosien? Anonymous poster hash: f4619...c5b

Det er godkjent fra nyfødt og opp til 13 kg.

 

 

Da blir det for lite, dessverre. Håper noen andre får nytte av det :)

 

Anonymous poster hash: f4619...c5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har

- noe gravidtøy (hm-bukser i 36/38, topper i S)

- Unisex bobledress, hvit, str.62 (eller var det 68?)

- Bilstolpose (hvit boblepose med hull til sele) fra Lindex. Passer i nyfødtstoler

- En eske full av (ubrukte, selvsagt!) bleier i str.3 og 4 (trusebleier og vanlige)

- Bilstoladapter til Quinni Buzz/Maxicosi

- Ammetopp i S (ubrukt)

- Tutekopp fra Mam

og sikkert noe mer liggende...

 

Send PM hvis noe høstes nyttig ut! :-)

Hm...får ikke til å endre innlegget mitt... Men nå er altså bleier, ammetopp og tutekopp ønsket og lovet bort. Men det andre ligger her fortsatt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Super tråd! Men lurer på en ting, og dette er IKKE kritisk ment! Hva regner dere som dårlig råd? Skjønner jo her at noen er alene med fire barn o.l., selv er vi to studenter med en baby. Vi har jo det vi trenger men ikke mye mer :-P Skjønner godt at folk syns det kan være vondt å be, men jeg gir gladelig det jeg har å gi :-D

 

Anonymous poster hash: 7614d...e61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, vi har 4 barn og virkelig dårlig råd...Hvis noen kan hjelpe oss, vi blir veldig takknemlig...

Trenger veldig:

-klær til gutt str 116, sko 31 ( han har ikke så mye klær,..treneger også trøyer, truser til ham)

-klær til jente str 128, sko 32

-klær til jente str 98 og str 80

-store flasker

-dammeklær str M ( 38-40), og sko uten hæl 40

Hvis noen har leker, barnenøker tar vi med stor glede også :wub:

Noen som kan hjelpe, vi blir takknemlig...

takk for hjelp med barneklær til mange snille der ute..dere har gode hjerter :wub:

Jeg trenger fortsatt dameklær til meg selv..mangler mye... :( :(

Kanskje noen har : flasker, tuttekopper, plastikk skjeer og tallerker??? Litt leker og bøker til barna? bleier til overs str 3 og 4 ? blir takknemlig :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fantastisk tråd! Jeg har nettopp hatt opprydning, typisk redebygging, men det er alltid noe som blir liggende.

 

*Teutonia softbag, brun

*Reisebabystol "stol-på-stol"

*Noe jenteklær str 104

*bamse baksetespeil

*sort boblejakke fra h&m str 98 og 104

*klær til gutt str 50-62

*doppler (litt sliten, se beskrivelse i tidligere innlegg)

 

Legger ut for siste gang, etter helgen går det til Fretex :)

Endret av Bumblebeee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har en jakke til dame i medium? Kunne sårt trengt en høst/vinter jakke/kåpe i ikke så alt for tynt stoff. Har ikke så god råd og vanskelig å få kjøpt nytt.



Anonymous poster hash: 37ad7...dc4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funet stor nytte i det jeg har fått tilsendt, dere er noen fantastisk hærlige damer alle sammen <3

 

Mammaklærne mine har jeg gitt bort, og nå har jeg litt klær i str 50 og 56 jeg ikke trenger lengre. Jeg har jente, men har ikke brukt så mye rosa til henne, så det meste er nøytralt i farge. For det meste bodyer og bukser. Greit å arve siden de alikavel ikke varer så lenge.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fin tråd og så inspirerende å se all givergleden!

 

Jeg kunne trenge klær til gutt fra str 104.

 

Ellers har jeg noen gutteklær opptil str 92 som vi kan gi bort hvis noen vil ha :)

 

(Jeg er studerende alenemor, derfor er økonomien veldig trang til tider)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jenteleker i alle varianter og puslespill og bøker til småbarn. Har også noe jenteklær i str ca 4-5 år. Vi har ingen jenter som kan arve etter oss, så vi vil gjerne gi bort litt fremover også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig fin og rørende tråd :-)

 

Jeg har blitt arbidsledig, og har fått mye mindre å rutte med i måneden. Nå må vi snu og vende på kronene for å få endene til og møtes.

 

Jeg trenger klær i strørrelse 116, ull tøy er svært mye ønsket. men også bukser og gensre. Ønsker også ull i størrelse 92, og bukser (har en  på snart 14 mnd som kryper så mye at han kryper hull i buksene. håper han snart lærer seg og gå ;-)

 

Ønsker også bøker som passer en gutt på 4 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir bort en klespakke med jente klær str 50-56-62 og 68


 


 


Trenger selv jente klær str 110-116 vist noen har?


og gjerne dame klær str 46 og xl vist noen har?


Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...