Gå til innhold

MAI 2014 baby


Swopie87-StoreSøs+LilleSøs

Anbefalte innlegg

Hopper inn her jeg også!

I forhold til eggløsning er jeg 4+2 og termin ca 20. mai (i følge kalkulatorer jeg 5+2 i forhold til siste mens, men pga el-tester så VET jeg jo at IKM bare nettopp har vært og at jeg derfor kun er 4+2)

 

Håper veldig på at det skal gå bra de neste 8 ukene til den magiske 12 ukers-grensa er nådd!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 4+5 i dag, og har beregnet termin 18. mai. Dette er min første, og alt er veldig spennende. Kjenner det blir litt altoppslukende, og det er vanskelig å konsentrere seg om jobb og andre ting. Lite symptomer, men har mensenvondt i magen og er nok litt trøttere. Håper sånn at dette skal gå veien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører hjemme her jeg også :) 
Positiv test på søndag etter at jeg har gått i flere dager med en murrende følelse i magen. Har regnet frem til at jeg er 4+4 i dag med termin 19.05.14. Dette er første gangen jeg er gravid, og syns alt er skummelt og spennende på en gang. Vi er begge 27 år gamle, og holder til sentralt på Østlandet. 

Av symptomer så har kvalmen vært innom et par turer, har fortsatt en murrende følelse i magen/underlivet, opplever stikking i lysken og i mer sentrale deler, ekstrem luktesans og er trøtt. Så symptomene er der, men jeg føler meg ikke spesielt gravid sånn utover det. 
Krysser alt jeg har for at alt skal gå bra, men trøster meg med at sjansen for å miste minsker for hver dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende at vi er flere førstegangsgravide!! Jeg synes dette her er veldig spennende og skummelt. Hva om jeg plutselig ikke er gravid mer? Det skal vel litt til. 5+3 idag og lyst til å fortelle det snart.. men synes alikevel det er såpass tidlig. Men spørs om det må nevnes på medarbeidersamtalen tilfelle de første 3 mnd blir litt harde. Merker at man er litt mer trøtt og ukonsentrert - og det påvirker jo litt effektiviteten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det er større sjanse for at det skal gå bra enn dårlig, føler jeg at så mange jeg kjenner har mistet minst en gang. Nesten flere enn de som fikk beholde første spiren. Noen som vet hvor mye alder spiller inn på SA?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel det ble kort glede. Begynte å blø i dag. Hadde egentlig termin 15.mai.. Dette blir da min andre spontanabort på kort tid. Har ikke barn får før og fant ut i april at vi ville begynne å prøve. Er ganske trist og lei. Livredd for å miste en tredje gang. Tankene på at noe er galt begynner å komme snikende. Lykke til alle dere andre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel det ble kort glede. Begynte å blø i dag. Hadde egentlig termin 15.mai.. Dette blir da min andre spontanabort på kort tid. Har ikke barn får før og fant ut i april at vi ville begynne å prøve. Er ganske trist og lei. Livredd for å miste en tredje gang. Tankene på at noe er galt begynner å komme snikende. Lykke til alle dere andre:)

 

Så trist! Får håpe alle gode ting er tre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel hilse pent her også :)

Jeg er 39 år, og har en gutt på 7 år fra før. Han er IVF-barn. Er sjokkert, overrasket, rørt, glad, redd, ....Gravid, sånn helt plutselig. Er i et ganske nytt forhold, og hadde ikke tenkt at jeg skulle ha flere barn. Nå er det vel bare å glede seg :))) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å føle at jeg hører til her jeg også. Termin er 14. mai. Har to tvillinggutter etter 2. IVF forsøk som nå er 2 år. Uventet, men veldig glad for positiv test. Nesten uvirkelig. Fikk en antydning til bitte litt blødning på dag 4+5 og litt ekstra murring, så trodde en SA var på vei. Dette har gitt seg og ikke blitt til noe mer, så håper at dette går veien!. ;) Får bare vente å se, men en meget hyggelig overraskelse så langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vil jeg være med!! :)

Positiv test søndag etter IVF-fryseforsøk. Hadde en SA sist forsøk så håper denne klamrer seg fast!

 

Alder: 27 (mannen er 33)

Fra: sola, Stavanger

Første: nei, ei hente 27 mnd

Termin: 21 mai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelp!

Tørr jeg melde meg inn her med dere?

El test positiv, svak positiv cb idag!

Hei og hå, håper dette er sant altså :D

Gratulerer til alle dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har krysset og krysset fingrene for deg Frida00 og kan se ut som dette går veien? Når skulle du hatt TR? har da hørt at en positiv test svært sjelden er falsk - for du må jo ha hcg i deg for at det skal slå ut - og vi har jo ikke det hormonet om vi ikke er gravide :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel en av de få gangene man er glad for å bli kvalm ;) her er det mest plagsomt med temperatur regulering. Varmt/kaldt omhverandre! Plutselug masse overskudd så kjempe trøtt.. dette blir en morsom berg og dalbane :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EnBlåToRosaOgEnTil

Jeg har plutselig fått masse symptomer. Kom liksom skyllende over meg. Kvalm, TRØTT, overfølsom for lukter, osv. Føler meg litt sånn oppgitt, for det er ekstra slitsomt å "late som ingenting" når man føler seg så shitty^^ Jeg har iallefall ingen planer om å fortelle på jobb at jeg er gravid så tidlig som dette.. men hvis denne kvalmen fortsetter, så må jeg sykemeldes... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg - synes det med jobben er litt vanskelig. Jeg jobber jo med folk som er kjempeflinke til å lese mennesker (helsesektor). Men klart å holde maska enda - bare skylder på at jeg er litt trøtt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EnBlåToRosaOgEnTil

Helt enig med deg - synes det med jobben er litt vanskelig. Jeg jobber jo med folk som er kjempeflinke til å lese mennesker (helsesektor). Men klart å holde maska enda - bare skylder på at jeg er litt trøtt ;)

Er det jeg skylder på også^^ Det er greit å ha to unger fra før også, for jeg skylder på at minstemor på snart 3 kommer inn til meg om natta osv :P jobber også med mennesker (tiltak for funksjonshemmede), så det er mye helsepersonell på min arbeidsplass også ^^ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I sjokk her. Fant ut i går at jeg er gravid med termin 12 mai. Jeg er 37 år og det er 8 år siden sist jeg fikk barn. Var ikke planlagt men hjertelig velkommen.. bare ikke gått helt opp for meg og jeg er litt redd pga alderen min. Kun vært gravid med min første og nå denne lille spiren..



Anonymous poster hash: 84e75...d07
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...