Gå til innhold

MAI 2014 baby


Swopie87-StoreSøs+LilleSøs

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Gratulerer! Jeg testet positivt i går, en uke før mensen :) ifølge terminkalkulatoren er termin 7 mai neste år. Dette er min første :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her fikk jeg positiv test i går :) måtte ta to for sikkerhetsskyld! Tre uke siden vi bestemte oss for å prøve på nr. 2, så forventet noen mnd med prøving.

 

Terminen er 3. mai utifra kalkulatoren. Jeg fikk påvist smalt bekken etter forrige fødsel (som endte med keisersnitt), og må ha keisersnitt denne gangen også, så blir vel født før termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet nettopp positivt!! Menstermin er 7.mai:) Håper spiren sitter denne gangen da jeg hadde en SA i mai, og føler ikke jeg kan slappe av før jeg nærmer meg 12 uker. Men er ihvertfall gravid!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis alle Mai mammaer! Slenger meg på her jeg også:) Testet faktisk svakt pos allerede 19 aug (trodde det ikke selv) . Hadde regnet meg frem til å ha el rundt 14.aug, men må ha hatt det tidligere en antatt. Uansett en gleeeede å endelig teste pos:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer masse, :) stor klem ; of jeg tør ikke prove å teste nå, men.

Har fått lit blod på papiret i går og litt i dag ( vet ikke om det er fra TR, eller tegn på at egget har festet seg???) Har mens. smerter. Frykter for at jeg får TR. :angry:

 

Hjelp jeg ønsker en baby, mer en noensinne!!!!!!!!!!!

 

Håper jeg kommmer her i morgen med en god nyhet!!!

Hvordan gikk det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi ta en liten presentasjonsrunde på oss i mai-gjengen? Jeg kan begynne, hehe!

 

Alder: Jeg er 28, sambo 27

Uker: 4+1

PP: en SA i 4 pp (uke 6) og nå satt spiren i 3. pp :)

Førstegangs?: JA!!

Bosted: London

Symptomer: manglet ømme pupper før mensen (pleier å ha det), men kommet litt nå de siste dagene, småkvalm, litt murringer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alder: Jeg er 26, mannen 28.

Uker: 4+5

PP: på LilleGull satt den på 1pp, nå på 3pp.

Førstegangs: Nei, jente på 19mnd.

Bosted: Romerike

Symptomer: Uggen og småkvalm, veldig emosjonell, trøtt hele tiden, ømme pupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter å ha prøvd lenge fikk vi endelig et blått kryss 24/8!! Beregnet termin 1 mai 2014 :) Vi krysser fingre og tår for at dette skal gå bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha prøvd lenge fikk vi endelig et blått kryss 24/8!! Beregnet termin 1 mai 2014 :) Vi krysser fingre og tår for at dette skal gå bra:)

Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv test og termin 14 mai. Veldig glad og spent. Ble gravid 1. pp etter at jeg mistet i juni. Håper så att spiren sitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet å prøve liiitt nå i August, og fikk positiv test idag etter 100 pisse pauser iløpet av de siste to dagene.,

Er det flere enn meg som faktisk føler seg liv redde, eller er jeg den eneste? :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt litt ømme pupper og murringer i magen de siste dagene som begynte 2 dager etter festeblødning på tirsdag. Er også litt bekymret. Hadde en MA for 2 mnd siden og er redd for at jeg ska miste igjen. Ska på ultralyd rundt uke 7 og tror ikke jeg får slappet helt av før etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt litt ømme pupper og murringer i magen de siste dagene som begynte 2 dager etter festeblødning på tirsdag. Er også litt bekymret. Hadde en MA for 2 mnd siden og er redd for at jeg ska miste igjen. Ska på ultralyd rundt uke 7 og tror ikke jeg får slappet helt av før etter det.

Krysser fingrene for deg! Dette skal gå bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

I følge terminkalkulator har jeg termin 6.mai. 

Bor i Oslo, 34, andre fra Oslo her inne`?

 

Gratulerer til alle med liten spire :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er rimelig sikker på at jeg er med her - med menstermin 20 mai (!) har kort syklus og er på 9 eller 10 dpo i dag. Har enda ikke testet ;) murringer, liten antydning til litt brunt i utfolden dag 6, kvalme, trøtthet, større bryst, kvise og hodepine.

 

Gleder meg til liten baby i mai- og tenker at så lenge man føler seg elendig så et alt vel med spiren i magen :)

 

30 år, mannen er 33

Termin 20 mai

Pp 6, men SA i pp 2 og 4.

En gutt fra før på 18 mnd

 

Måtte alle gode ting være tre og at spiren holder seg i magen i 9 mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...