Gå til innhold

marsbaby 2014 ;)


beibilykke

Anbefalte innlegg

Hallo :-) jeg har bestemt meg for en ekstra ul i morgen...klarer ikke helt å slippe taket og bare være glad, så må rett og slett gjøre d pga d psykiske. :-) hehe..føler meg nesten litt dum og håpløs over ikke å klare å senke skuldrene helt, men sånn er d bare. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo :-) jeg har bestemt meg for en ekstra ul i morgen...klarer ikke helt å slippe taket og bare være glad, så må rett og slett gjøre d pga d psykiske. :-) hehe..føler meg nesten litt dum og håpløs over ikke å klare å senke skuldrene helt, men sånn er d bare. :-)

Hehe, jeg er helt med deg på den!! :) jeg skal til jordmor i dag og se om hun finner hjertelyden, så tenker jeg at jeg tar ny ul neste fredag når jeg er 14+1 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her inne også :) 12 + 2 i dag og en uke til UL nr.2.

 

 

Miss Alma: 31 år fra Bergen. Termin: 28.2.2014. Venter sprellebaby nummer 1

Mietutto: 23 år fra Bergen. Termin 01.03.2014. Venter fantunge nr 1

Snart 3 barnsmor!: 32 år. Termin 05.03.2014. Venter apekatt nr.3 :)

Vintervarme : 29år, Oslo. Termin 23.02.2014. Spent 1.gangsfødende :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Miss Alma: 31 år fra Bergen. Termin: 28.2.2014. Venter sprellebaby nummer 1

Mietutto: 23 år fra Bergen. Termin 01.03.2014. Venter fantunge nr 1

Snart 3 barnsmor!: 32 år. Termin 05.03.2014. Venter apekatt nr.3

Vintervarme : 29år, Oslo. Termin 23.02.2014. Spent 1.gangsfødende :-)

Beibi2010:) : 32 år. Termin 01.03.2014.. Alle gode ting er 3:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!!:) vi var også på ultralyd i dag. Sært!!

Men alt var helt glimrende sa han, og vi fikk se veldig fine bilder av Frø ♥

Nå er jeg heldigvis mye mer rolig, og føler meg trygg nok til å si til flere at jrg er gravid. Tenk at d er et helt lite liv inni meg...den tanken kommer jeg nok aldri til å forstå noe av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Miss Alma: 31 år fra Bergen. Termin: 28.2.2014. Venter sprellebaby nummer 1

Mietutto: 23 år fra Bergen. Termin 01.03.2014. Venter fantunge nr 1

Snart 3 barnsmor!: 32 år. Termin 05.03.2014. Venter apekatt nr.3

Vintervarme : 29år, Oslo. Termin 26.02.2014. Spent 1.gangsfødende :-)

Beibi2010:) : 32 år. Termin 01.03.2014.. Alle gode ting er 3:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det går mye mer opp for oss når vi kjenner bevegelsene :) så kjekt at du hadde en fin ul, alltid gøy å se nurket :) :)

Endret av mietutto
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss Alma: 31 år fra Bergen. Termin: 28.2.2014. Venter sprellebaby nummer 1 Mietutto: 23 år fra Bergen. Termin 01.03.2014. Venter fantunge nr 1 Snart 3 barnsmor!: 32 år. Termin 05.03.2014. Venter apekatt nr.3 Vintervarme : 29år, Oslo. Termin 26.02.2014. Spent 1.gangsfødende :-) Beibi2010:) : 32 år. Termin 01.03.2014.. Alle gode ting er 3:)

Beibilykke:25 år .termin 01.03.2014 venter nr 2 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss Alma: 31 år fra Bergen. Termin: 28.2.2014. Venter sprellebaby nummer 1 Mietutto: 23 år fra Bergen. Termin 01.03.2014. Venter fantunge nr 1 Snart 3 barnsmor!: 32 år. Termin 05.03.2014. Venter apekatt nr.3 Vintervarme : 29år, Oslo. Termin 26.02.2014. Spent 1.gangsfødende :-) Beibi2010:) : 32 år. Termin 01.03.2014.. Alle gode ting er 3:)
Beibilykke:25 år .termin 01.03.2014 venter nr 2 ;)          

En til, please. 38 og venter barn nummer fire. Termin 04.03.2014.

 

13+0 i dag og sikkert lovlig i 2 trimester :)   Føles herlig! 

Det blir en spesiell uke for meg, og planlegger å feire neste helg. Det var i min fjortende uke jeg mistet spiren min sist, og jeg kommer til å juble av lettelse når jeg passerer den milepælen. Beklager, leste at flere ikke var så begeistret for å høre om senaborter, og jeg skriver det ikke for å skremme. Dette er bare en skjellsettende opplevelse for meg, og jeg kommer til å bli så glad, så glad  når uken er omme.

 

Ha en fin søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å ha deg inn her på 2. Trimester En til, please :) skjønner godt du vil feire, blir nok godt for deg å komme over den milepælen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vintervarme : 29år, Oslo. Termin 26.02.2014. Spent 1.gangsfødende :-)

Miss Alma: 31 år fra Bergen. Termin: 28.2.2014. Venter sprellebaby nummer 1

Mietutto: 23 år fra Bergen. Termin 01.03.2014. Venter fantunge nr 1

Beibi2010:) : 32 år. Termin 01.03.2014.. Alle gode ting er 3:)
Beibilykke:25 år .termin 01.03.2014 venter nr 2 ;)

En til, please. 38 og venter barn nummer fire. Termin 04.03.2014.

Snart 3 barnsmor!: 32 år. Termin 05.03.2014. Venter apekatt nr.3

K&K <3: 30 år, Sogn og Fjordane. Termin 3.-8 mars 2014.

 

Måtte bare omorganisere listen litt ;)

 

Er så utrolig spent, så nå erklærer jeg meg selv for 2. trimester :) Jeg har ikke vært til UL ennå, så har ikke helt nøyaktig termin dato. Men regner med det blir innenfor første uken i mars. Gleder meg bare mer og mer til å møte den lille.

Merker heldigvis at den verste paniken er forbi, merker at livmoren vokser og har bare rett og slett god følelsen for at alt skal gå bra fremover. Skal til første time hos jordmor på fredag, så utrolig spent på om vi får høre hjertelyd. (Vet det er vanskelig så tidelig, men krysser fingrene).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, jeg tror jeg er helt grønn, men jeg trykker og kjenner etter men jeg kan faktisk ikke kjenne livmoren... men vet at knøttet lever i beste velgående, for når jeg hører med doppleren, så dunker h*n i den flere ganger :) aner ikke heøt hva jeg skal kjenne når jeg prøver å kjenne på livmoren... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintervarme : 29år, Oslo. Termin 26.02.2014. Spent 1.gangsfødende :-)

Miss Alma: 31 år fra Bergen. Termin: 28.2.2014. Venter sprellebaby nummer 1

Mietutto: 23 år fra Bergen. Termin 01.03.2014. Venter fantunge nr 1

Beibi2010:) : 32 år. Termin 01.03.2014.. Alle gode ting er 3:)
Beibilykke:25 år .termin 01.03.2014 venter nr 2  ;)

En til, please. 38 og venter barn nummer fire. Termin 04.03.2014.

Snart 3 barnsmor!: 32 år. Termin 05.03.2014. Venter apekatt nr.3

K&K <3: 30 år, Sogn og Fjordane. Termin 3.-8 mars 2014.

Verbena 28år, Trondheim. Termin 06.03.2014 

 

Da var jeg på lista her inne jeg også. Hadde ultralyd nr 3 på tirsdag og da så vi en meget aktiv liten turner så alt er bra. Kjenner bekkenløsninga er på god vei her så forsøker å ta det så rolig som mulig samtidig som jeg er mye i bevegelse. Blir det mer vondt iløpet av uka så blir det legetime på fredag tenker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, jeg tror jeg er helt grønn, men jeg trykker og kjenner etter men jeg kan faktisk ikke kjenne livmoren... men vet at knøttet lever i beste velgående, for når jeg hører med doppleren, så dunker h*n i den flere ganger :) aner ikke heøt hva jeg skal kjenne når jeg prøver å kjenne på livmoren... :/

Hehehe, jeg også er helt grønn. OG kjenner heller ikke noe. Men det kommer nok snart tenker jeg ! Nå gleder jeg meg til å kjenne det sparke jeg . Det er liksom neste skritt... tror jeg? 

Ellers er formen helt finfin, jeg kan absolutt ikke klage på formen min. Har ikke vært noe plaget, bare murmeldyr i et par uker. Men  så mye rart som skjer med kroppen !! Negler vokser i rekordfart, luktesansen min er som nabobikkja sin, jeg har desverre fått noe urein hud, jeg er tørst oftere, og ellers er jeg oppblåst til tider...OG fått litt babyhår ved hårfestet,som ikke helt vet hvor skal gjøre av seg.

Selv om det ikke er PLAGER, gleder jeg meg liksom til å merke Frø litt mer !! :) :)  Nå henger h*n på kjøleskapet, ser fortsatt ut som en iten fossil synes jeg. Tenk så spennende d blir i uke 18, på ultralyd !! og desøke sykehuset, jeg har aldri vært der før :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, godt å høre at det ikke bare er meg ;) nå har jeg nettopp vært oå kontroll hos jordmor... hørt hjertelyden og fått masse info... men formen?? Gud bedre meg... er så syyyykt dårli.. i dag måtte jeg gå hjem fra jobb, kan ikke løpe å spy når jeg jobber i barnehage føler jeg... holder meg hjemme i morgen og... missuner dere som ikke er dårli, håper jeg slipper unna dette snart :) ellers så teller jeg omtrent dager til OUL... gleder meg sånn til å se om det er en jente eller gutt, og til å igjen se at barnet er friskt og raskt, noe jeg har fått bekreftet tidligere på tidli ul :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så kjedelig du er dårlig. . :( jeg jobber også i bhg, og er spent på hvordan ryggen holder.jrg har tidligere hatt smerter i korsrygg/bekken når jeg har hatt mensen, og merker dette litt nå..håper d bare er forbigående !:) åå,jrg må kanskje ringe jordmor snart?når er d vanlig med første time der egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er grådi kjedeli... :( men de gangene jeg klarer å tenke på knøttet jeg får om 6 mnd så er det til å overleve ;)

Nå har jeg vært heldi med ryggen så langt i sv.skapet... men var sykemldt før jeg ble gravid pga prolaps, så spørs hvor lenge ryggen holder nå...

Vet ikke helt når det er normalt..uke 14 kanskje? Jeg har bare gåtr nå siden det passet nå egentli..men nå skal jeg ikke inn før om 10-11 uker utenom OUL da :) står forresten på forslags skjemaet til kontroller at uke 16 er første kontroll der, men det velger man selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til jordmor i uke 16. Fikk ikke tidligere. Egentlig fikk jeg mye seinere, men jeg "klagde" og sa jeg ville komme til før og da flyttet de meg til uke 16. Nå er det snart 2 uker til. Og en hel mnd til ordinær ultralyd...ææææ ;)

 

Så det er mange barnehagefolk her :) Morro :)

Håper du snart blir bedre Mietutto, jeg har også vært en av de heldige skjønner jeg....

 

Har dere begynt å få mage? Jeg har hatt enorm kveldsmage siste par ukene, men de siste par dagene føler jeg at den er blitt litt større om dagen også :) Koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg veldig til time hos jordmor på fredag, da er jeg hvertfall 13+0, fikk høre at de ville ha oss på kontroll i uke 13 - uke 14. Selv om vi egentlig har bestemt at vi ikke skal på tidlig ul blir jeg bare mer og mer usikker på det, synes det er fryketlig lenge å vente til uke 17-18. Hadde vært utrolig kjekt med en termin dato og vite at alt ser bra ut :)

Var til samtale med sjefen i dag, kommer til å få vikar fom 1. des. De ønsker at jeg skal få tid til opplæring og evt. avlastning mot slutten, og det passer ganske bra. Verre blir det når jobben min plutselig kommer i avisa og jeg egentlig ikke har lyst til å fortelle det til gud og hverman helt ennå.

Spørs om de jeg omgår mest med kommer til å spør snart :) Føler jeg har tilsvarende mage jeg ville tenkt var 5 mnd på kvelden. På med jogge buksen og magen bare slipper seg fri...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unner alle dere som har vært heldige å være det :) hva gjør man ikke for å få en liten tass? :)

Jeg har ikke fått mage...dvs, jeg har mage fra før av :( så tror det er leeenge til jeg kan se selv at jeg er gravid...

Nå er jeg der at siden tidli ul var fin og hjertelyden er så sterk og fin så er jeg ikke redd for å si det til noen lenger :) eneste er at jeg sier det ikke på jobb enda, vil vente så lenge som mulig med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk telefon fra sykehuset i går pga dårlige prøveresultat av duotest, og takker ja til morkakeprøve. Huff, ikke lett dette her. Men det SKAL gå bra!


Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...