Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #1 Skrevet 16. august 2013 Skal i bursdagsselskap i ettermiddag og trenger tips til hva en gutt på 11 år liker og kan ønske seg. Han er ganske ny i familien, så jeg kjenner han ikke så godt, men han er en aktiv og positiv fotballgutt. Noen som har tips om hva som kan falle i smak? Til ca 300-400 kr. Anonymous poster hash: ef82c...669
Bondejenta&lillegutt Skrevet 16. august 2013 #2 Skrevet 16. august 2013 300-400 kr og ett kort så kan han kjøpe det han vil, evntuelt en sånn gavesjekk!?!?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #3 Skrevet 16. august 2013 En bok Et eller annet som har med favorittlaget å gjøre En kuul genser Turutstyr hvis familien driver med sånt Kinobiletter (gavekort) Anonymous poster hash: 74a26...458
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #4 Skrevet 16. august 2013 Om det er en gutt du ikke kjenner så godt, og som er forholdsvis ny i familien, så hadde jeg gått for et gavekort i en sportsbutikk for eksempel Anonymous poster hash: c0b5a...ef7
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #5 Skrevet 16. august 2013 gi penger! Anonymous poster hash: 7dfed...71b
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #6 Skrevet 16. august 2013 Jeg har en gutt på 10 år og en på 12 år, øverst på ønskelisten troner penger, tett etterfulgt av gavekort fra itunes/appstore. Ellers er alt av sportsutstyr populært, kule sykkelbriller, sportsklær, gode drikkeflasker o.l. T-skjorter, gensere o.l. fra merket Outfitters Nation. Bøker er gøy, spør i bokhandelen og få byttelapp. Det er mye bra bøker til ungdommen om dagen. Yngste her fikk en gavepakke med dusjsåpe og deo som luktet godt av mann til sin bursdag og det var kjempestas, brukes hver dag. Ellers er gavekort på kino, sentergavekort på kjøpesenteret o.l veldig trygge gaver å gi. Anonymous poster hash: 3c80d...106
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #7 Skrevet 16. august 2013 Takk for tips alle sammen Det ble en gavepakning med 007 såpe og parfyme damen på parfymeriet forsikret om at han ikke var for ung (jeg var litt i tvil) og tenåringen i huset mener at det var en knall gave, så da får vi håpe den faller i smak. Han er begynt å bli litt jålete og har kjæreste, så da er det jo viktig å lukte godt hi Anonymous poster hash: ef82c...669
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå