beibilykke Skrevet 13. august 2013 #76 Skrevet 13. august 2013 Min far skulle på apoteket i utlandet for å spørre etter en krem/salve mot neglesopp, hvor han sier " I have mushrooms on my toe, can you help me?" Haha. Ler når jeg ser for meg en tå med masse voksende sopp ut fra neglen.. æsj.. fungus var vel mer ordet han skulle brukt
skinnfilla Skrevet 13. august 2013 #77 Skrevet 13. august 2013 OG! - En kompis fortalte at han hade hatt med seg ei dame på hotelrommet etter en kveld på byen. Det lå an til å bli et heftig ons helt til hu skulle ned å su*e han. Hun skrapa hele tiden borti med tennene, og han mislikte hele greia, og spør til slutt, dritt lei; "Hva driver du med?" - HvorPÅ hun titter opp og svarer ; "Jeg går på BI" ! da hadde i alle fall jeg dødd "konstant"! ha ha! Nå døde jeg hvert fall!
*SommerFrisk* Skrevet 13. august 2013 #78 Skrevet 13. august 2013 Ok, nå skal jeg ta for meg søsteren min. Om noen kjenner meg igjen så får det bare være: Hver gang hun er på sydentur, så skjer det noe vittig med henne. Forskjellige turer, er nummerert 1: De var i syden, og hadde tatt seg en svømmert i det innendørse bassenget, de to andre hun reiste med var fedige, men min søster er treg, og ville ha nok en runde så de andre stod på kanten og ventet.Da hun omsider kom opp av bassenget, løftet hun armene opp til håret og strøk hendene gjennom det hvorpå hun sier , "ja, dette var deilig"... ikke noe problem i det egentlig, sett bortfra at bikinien hennes var under puppene, og de duvet i det fri. 2: De skal reise fra hotellet midt på natten, og hadde hatt en fuktig kveld. Et rugbyteam de hadde kommet i snakk med fikk med seg at de skulle dra.En mann stod trøtt og henslengt inntil et gjerde da de ankom lobbyen, hvor min søster flater ut på alle fire.... ligger paddefalt på magen, kikker seg febrilsk rundt, og tar for seg han henslengte mannen inntil gjerdet ;" Is it you!!? Who has PISSED all over the Place!?"
*SommerFrisk* Skrevet 13. august 2013 #79 Skrevet 13. august 2013 OG! - En kompis fortalte at han hade hatt med seg ei dame på hotelrommet etter en kveld på byen. Det lå an til å bli et heftig ons helt til hu skulle ned å su*e han. Hun skrapa hele tiden borti med tennene, og han mislikte hele greia, og spør til slutt, dritt lei; "Hva driver du med?" - HvorPÅ hun titter opp og svarer ; "Jeg går på BI" ! da hadde i alle fall jeg dødd "konstant"! ha ha! Nå døde jeg hvert fall! Jeg trudde nesten ikke på det da han fortalte det, og hadde det ikke vært for at det var han, så hadde jeg aldri trudd det var sant. ha ha ha
Bustetroll Skrevet 13. august 2013 Forfatter #80 Skrevet 13. august 2013 Kom på enda en.En venninne av en venninne som jeg møtte for første gang."Seriøst, dette er skikkelig ekkelt.. Men det er noen afrikanere som driver å spiser katter!!! De sitter å knager på beinet eller noe sånn.. De tygger i alle fall katt".Jeg trodde jeg skulle dø, og måtte forklare henne hva "katt" egentlig var
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #81 Skrevet 13. august 2013 En kompis var i Spania, og ville tømme lommeboka for småpenger før han skulle dra hjem. Gikk inn på en butikk og kjøpte småting for nøyaktig det han hadde av penger, la pengene på disken til han i butikken og fortalte han høgt og tydelig - Now I'm black (som i blakk)... Anonymous poster hash: 7ef5d...a85
*SommerFrisk* Skrevet 13. august 2013 #82 Skrevet 13. august 2013 og mannen min da vi var yngre, på engelsk i ett annet land såklart... i en skobutikk så hadde han prøvd x-antall sko, hvor selgeren til slutt lurer på hvilke sko av de han har prøvd han likte best: Og mannen min svarer"I think I'll og for the Pjuums"... Jeg døde noe så inn i natta da. Det var puma sko! the pjuums...?Ja, og pumasko er usexy, kan skylde på at dette er fryktelig mange år siden!!!
*SommerFrisk* Skrevet 13. august 2013 #83 Skrevet 13. august 2013 En kompis var i Spania, og ville tømme lommeboka for småpenger før han skulle dra hjem. Gikk inn på en butikk og kjøpte småting for nøyaktig det han hadde av penger, la pengene på disken til han i butikken og fortalte han høgt og tydelig - Now I'm black (som i blakk)... Anonymous poster hash: 7ef5d...a85 Åneiiiiiii!
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #84 Skrevet 13. august 2013 En tidligere venninne av meg påsto hardnakket at hun hadde tatt Tyrkisk bad et par dager før hjemreisen fra Tyrkia, og at de da hadde skrubbet av henne all brunfargen hun hadde oppnådd i løpet av to uker. Så det skulle hun da aldri gjøre igjen... Jeg har aldri gjort det selv, men på det hotellet vi var på, sa massøren selv at om vi skulle ta ordentlig tyrkisk bad så burde vi gjøre det de første dagene, for ellers kom vi til å miste mye av brunfargen. True story Ja, det er en gansk kjent sak at tyrkisk bad fjerner det øverste hudlaget, og bør derfor gjøres først i ferien. Da får man dyp og fin farge visstnok. Tar man det etterpå blir det som å flasse. Anonymous poster hash: 34fa1...b11
min<3 Skrevet 13. august 2013 #85 Skrevet 13. august 2013 OG! - En kompis fortalte at han hade hatt med seg ei dame på hotelrommet etter en kveld på byen. Det lå an til å bli et heftig ons helt til hu skulle ned å su*e han. Hun skrapa hele tiden borti med tennene, og han mislikte hele greia, og spør til slutt, dritt lei; "Hva driver du med?" - HvorPÅ hun titter opp og svarer ; "Jeg går på BI" ! da hadde i alle fall jeg dødd "konstant"! Hahahahaha
skinnfilla Skrevet 13. august 2013 #86 Skrevet 13. august 2013 Jeg hadde lyst på ostekake, og mannen sa: kan du ikke lage det da? Vi har jo ost og kjeks . Joda, men man lager ikke ostekake av norvegia og mariekjeks, såpass trudde jeg han hadde fått med seg Haha, mmm skikkelig godt,
Voilà Skrevet 13. august 2013 #87 Skrevet 13. august 2013 En venninne spurte meg en gang hvorfor Bergens kalles "Byen mellom de syv fjell", for det var jo bare to fjell der - Fløyen og Ulrikken. Skal sies at denne jenten alltid har bodd i Bergen, og det er ikke så vanskelig å få øye på byfjellene. Samme venninne spurte hva ingrediensene i mais (fra boks) var, for hun ville lage sin helt egen mais! En annen skjønte ikke hvorfor danskene ikke snakker mer likt norsk. Hun hadde fått med seg at Norge og Danmark var i union før, men det stoppet visst der...
Mammaen til VNB Skrevet 13. august 2013 #88 Skrevet 13. august 2013 Her ei venninne -filletante- til datteren min som skulle fortelle hvor lite hun kunne om barn og alt rundt barn.... "Den eneste barnesangen jeg kan er -to og ro og edderkopp-!" Trodde vi skulle ledd oss fillete når hun innså at det var en god blanding av TO barnesanger og hun husket tydeligvis ingen av dem...
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 13. august 2013 #89 Skrevet 13. august 2013 En tidligere venninne av meg påsto hardnakket at hun hadde tatt Tyrkisk bad et par dager før hjemreisen fra Tyrkia, og at de da hadde skrubbet av henne all brunfargen hun hadde oppnådd i løpet av to uker. Så det skulle hun da aldri gjøre igjen... Jeg har aldri gjort det selv, men på det hotellet vi var på, sa massøren selv at om vi skulle ta ordentlig tyrkisk bad så burde vi gjøre det de første dagene, for ellers kom vi til å miste mye av brunfargen. True story På de tyrkiske bad jeg har vært på, har skrubbingen ikke vært verre enn en omgang med hampvott i dusjen. Brunfargen ligger jo litt ned i huden, og det skal vel litt til for å skrubbe bort dette. Selvbruning legger seg jo helt ytterst i huden og kan derfor vaskes/skrubbes av. De anbefaler ofte å ta tyrkisk bad i.starten av ferien for å få vekk døde hudceller og oppnå en jevn brunfarge. Jeg skal ikke banne på det, men jeg er bra sikker på at folk flest trygt kan ta tyrkisk bad uten å bli helt hvite igjen, slik hun insinuerte (hun er veldig bleik i utgangspunktet) Og personlig er jeg blåhvit og ekkel, men får litt farge i syden, og har etter flere runder i tyrkisk bad ikke mistet
Bustetroll Skrevet 13. august 2013 Forfatter #90 Skrevet 13. august 2013 (endret) Her ei venninne -filletante- til datteren min som skulle fortelle hvor lite hun kunne om barn og alt rundt barn.... "Den eneste barnesangen jeg kan er -to og ro og edderkopp-!" Trodde vi skulle ledd oss fillete når hun innså at det var en god blanding av TO barnesanger og hun husket tydeligvis ingen av dem... Haha, ex'en min klarte også det en gang. han husket kun èn barnesang, og det var "lille Petter Jacob!" Endret 13. august 2013 av Skeptisimo
Sol-regn-latter Skrevet 13. august 2013 #92 Skrevet 13. august 2013 Vi pusset opp gangen og skulle bestille skyvedørsgarderobe. Siden gangen ikke var så stor sa jeg: det holder med to skyvedører, hvis vi velger tre blir de altfor små og det vil jeg ikke. Min kjære mann svarte: vi kan jo ta bare en også da, så blir den ikke så liten! Det ble to da.
rytme Skrevet 13. august 2013 #93 Skrevet 13. august 2013 Jeg snakket med en kompis om bøker en gang. Så anbefalte han en bokserie som heter "Tidshjulet". Jeg takket for tipset men forklarte at jeg nettopp hadde begynt på en ny serie som het "The Wheel of Time" så jeg kunne ikke lese serien han tipset om med det første....
Himmel og hav Skrevet 13. august 2013 #94 Skrevet 13. august 2013 Jeg påsto, visstnok, for mange år siden, at jeg ikkesyntes at boksing, golf og andre kampsporter hadde noe i OL å gjøre. Til mitt forsvar er det mye slåing i golf også...
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #95 Skrevet 13. august 2013 Mamma har en venninne som har engelsk mor, og dermed har hatt litt vanskelig for å lære seg alle norske fremmedord opp gjennom årene.... De har spilt håndball sammen, og det er der en del av disse gullkornene har oppstått 1. Hun hadde kjøpt seg nye håndklær, og ville skryte til butikken da hun var innom ved en senere anledning; "Disse håndklærne er helt supre, de observerer vannet veldig raskt" 2. På håndballbanen etter at treneren har pekt og forklart med ei tavle; "Så da blir det slik at jeg berører meg herfra til hit". 3. Også i håndballhallen, etter å ha irritert seg på et par ungdommer på tribunen som satt og bråkte. Hun gikk opp til dem og ba dem pent om å være litt stille. Hun fikk en krass kommentar og latter tilbake. Da presterte hun å si; "Sitter du her og produserer voksne folk". 4. Hun vet selv at hun roter med disse fremmedordene, så hun får ofte litt kommentarer og latter på ting hun har sagt. Da sier hun bare; "Ja, det er jo meg i et nøkkelhull". Anonymous poster hash: 50b35...712
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 13. august 2013 #96 Skrevet 13. august 2013 En tidligere venninne av meg påsto hardnakket at hun hadde tatt Tyrkisk bad et par dager før hjemreisen fra Tyrkia, og at de da hadde skrubbet av henne all brunfargen hun hadde oppnådd i løpet av to uker. Så det skulle hun da aldri gjøre igjen... Jeg har aldri gjort det selv, men på det hotellet vi var på, sa massøren selv at om vi skulle ta ordentlig tyrkisk bad så burde vi gjøre det de første dagene, for ellers kom vi til å miste mye av brunfargen. True story På de tyrkiske bad jeg har vært på, har skrubbingen ikke vært verre enn en omgang med hampvott i dusjen. Brunfargen ligger jo litt ned i huden, og det skal vel litt til for å skrubbe bort dette. Selvbruning legger seg jo helt ytterst i huden og kan derfor vaskes/skrubbes av. De anbefaler ofte å ta tyrkisk bad i.starten av ferien for å få vekk døde hudceller og oppnå en jevn brunfarge. Jeg skal ikke banne på det, men jeg er bra sikker på at folk flest trygt kan ta tyrkisk bad uten å bli helt hvite igjen, slik hun insinuerte (hun er veldig bleik i utgangspunktet) Og personlig er jeg blåhvit og ekkel, men får litt farge i syden, og har etter flere runder i tyrkisk bad ikke mistet Ok. Jeg gir meg uten videre diskusjon. Jeg har som sagt ikke erfart det selv. Men basert på infoen fra den kjekke massøren, kunne nok jeg også sagt noe lignende din venninne
Reddiken Skrevet 13. august 2013 #97 Skrevet 13. august 2013 Vi var på trilletur med søskenvogna, og minsta begynner å bli ganske jevnstor med broren. Vi slår av en prat med noen feriefolk, og den ene spør om barna er tvillinger, hvorpå jeg svarer: "nei, de er bror og søster..." Fikk ikke med meg hva jeg hadde sagt før min fornøyde samboer lattermild fikk meg til å tenke gjennom svaret :-)
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #98 Skrevet 13. august 2013 Ei venninne og jeg skulle reise alene til syden for første gang (18år) og min mor blir med i banken for å veksle valuta. Damen i banken spør: hvilket land skal dere til? Min venninne: syden! Husker ikke hva pengene i Hellas (det var dit vi skulle) het før euroen kom, men uansett, da vi fikk alle pengene i hånda, kikket hun med store øyne og sa: hvor mye øl får vi for dissa, a? Mamma blei litt skeptisk om å sende oss på tur Anonymous poster hash: 307ad...8fc
Bustetroll Skrevet 13. august 2013 Forfatter #99 Skrevet 13. august 2013 Enda en fra meg selv.Sangen "how you remind me", mente jeg var så rasistisk, da han sang: Never made it as a wise man, couldent count it as a poor man stealing. Tired of living like a BLACK man.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #100 Skrevet 13. august 2013 Min venninne badet i bassenget en gang hun var i syden. Etter hvert kom det en svensk gutt bort til henne og sa: Du är jävligt snygg Venninna mi ble kjempefornærmet, og sendte han et stygt blikk. Tenk å si til henne at hun var jævlig stygg!!! Anonymous poster hash: 1fba9...7cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå