Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #1 Skrevet 3. august 2013 Du merker det med en gang du møter vedkommende. Kjemien er totalkræsj og dere klarer rett og slett ikke å kommunisere eller misforstår hverandre. Dere er på to forskjellige planeter. Hva kjennetegner de du har dårlig kjemi med? Anonymous poster hash: 89d28...960
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #2 Skrevet 3. august 2013 Folk som ikke vet forskjellen på hvordan og hvilke. Anonymous poster hash: 092e0...8c5
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #3 Skrevet 3. august 2013 De som ikke vet hvordan de skal bruke hvem, hvordan, hvilke...... Anonymous poster hash: b4acc...d9e
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #4 Skrevet 3. august 2013 At de er veldig stille og rolige, jeg er det og to veldig rolige går ikke bra sammen:) Og slike som er veldig brautende med spisse albuer er heller ikke noen jeg går bra sammen med, da forsvinner jeg helt. Anonymous poster hash: 12244...8be
Cherries Skrevet 3. august 2013 #5 Skrevet 3. august 2013 Hmm, er vel ingen kjennetegn når det gjelder kjemi... For det kan jo være hvem som helst uavhengig av alt, bortsett fra denne "kjemien" da. Men kommer ikke overens med folk som mener at deres måte å gjøre hva som helst på, er den eneste riktige måten. Og som er nedlatende mot meg.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #6 Skrevet 3. august 2013 Folk som snakker på innpust og utpust. Anonymous poster hash: 08227...bec
Poetika med K Skrevet 3. august 2013 #7 Skrevet 3. august 2013 Ironisk nok - de jeg kræsjer mest med ender som regel opp som mine beste venner. Som regel sterke personligheter som er mer like meg enn jeg liker å innrømme.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #8 Skrevet 3. august 2013 Har problemer med folk som er statusjegere og ikke er flaue for å vise det- som kan brette ut i det vide og det brede om hvor "vellykka" dem er. Og folk som på en eller annen måte bare må fortelle deg hvordan du heller skal løse/fikse/ordne ting selv om de ikke har snøring på hva det dreier seg om. Chriiiist!! Har en sånn i familien, vi har ingenting å prate om! Anonymous poster hash: 80787...c24
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #9 Skrevet 3. august 2013 Veldig selvsikre mennesker som gjerne er de som snakker mest og høyest og mener selv at de alltid har rett. Disse personene er ofte sjef/leder eller påtar seg en viktigere rolle på arbeidsplassen enn det de har fått tildelt. De lager også sine egne lover og regler og får seg til å tro at disse skal gjelde alle. Disse er det umulig for meg som er sjenert og føler meg mindre verdt å komme overens med. Og de merker fort at de lett kan kjøre over meg og gjør det gjerne. Jeg merker den dårlige energien med en gang de kommer inn døra og krymper sammen. Anonymous poster hash: be1e6...d49
Gjest SHOC Skrevet 3. august 2013 #10 Skrevet 3. august 2013 Folk uten egne meninger, som alltid snakker andre etter munnen.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #11 Skrevet 3. august 2013 Kan ta et eksempel; et familiemedlem av samboeren.. hun kunne fortelle meg at paracet var LIVSFARLIG i svangerskap, og det var jo heeelt forferdelig at jeg tok det(etter legens anbefaling når jeg var gørrsjuk) Hun kunne fortelle meg at jeg brukte feil flasker til lillemor, hun fikk vondt i magen av melka hun fikk, måtte bruke dr.brown fordi da slapp hun luft i magen. Da stod jeg å sa til dama at de nye aventflaskene har lufting, men det er uansett melkeallergi, så har nada med flaskene å gjøre. Hun stod på sitt, hun visste best fordi hun hadde tross alt jobba på barneavd på et sykehus!!!!!(sannheten er at hun satt KUN med papirer, og kun i tilknytning til b.avd...ikke sykepleier el no) And it goes on and on.... Hele fremtoninga til dama gjør meg dårlig Anonymous poster hash: ada7d...da2
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #12 Skrevet 3. august 2013 Veldig selvsikre mennesker som gjerne er de som snakker mest og høyest og mener selv at de alltid har rett. Disse personene er ofte sjef/leder eller påtar seg en viktigere rolle på arbeidsplassen enn det de har fått tildelt. De lager også sine egne lover og regler og får seg til å tro at disse skal gjelde alle. Disse er det umulig for meg som er sjenert og føler meg mindre verdt å komme overens med. Og de merker fort at de lett kan kjøre over meg og gjør det gjerne. Jeg merker den dårlige energien med en gang de kommer inn døra og krymper sammen. Anonymous poster hash: be1e6...d49 Jeg har noen slike på jobben min jeg også. Jeg vet jeg er dyktig i jobben min, men jeg blir helt usynlig sammenliknet med de som alltid skal rope høyest og ta mest ansvar. Det er ingen som vil innrømme at det er spisse albuer på arbeidsplassen, men det er det jo. Det er jo et begrenset sett med "mellomleder" stillinger, så da blir det jo som regel de personene du beskriver som kommer seg frem på arbeidsplassen. Når jeg først er inne på arbeid, så liker jeg heller ikke mannfolk i 40-50 årene som holder tilbake informasjon, ikke inviterer meg med på nødvendige møter og som kjører sololøp for at de ikke skal "miste" makt. Jeg kommer heller ikke så godt overens med personer som hele tiden skal snakke og som aldri slipper andre til i samtalen eller viser interesse for å høre på hva andre har å si. Merkelig nok er slike personer ofte veldig populære fordi de er så omgjengelige, morsomme og de har alltid en historie å fortelle. Men jeg blir litt sliten av det...gøy til å begynne med, men så får jeg nok. Anonymous poster hash: e4322...e8e
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #13 Skrevet 3. august 2013 Sånne damer som er litt ekstra damete på en sånn rar måte... går i "flagrende" klær, masse parfyme osv. De befinner seg som regel på en annen planet enn meg. Anonymous poster hash: 9d769...9b8
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #14 Skrevet 3. august 2013 Hvordan mennesker? Hva er det med folk nå for tida? Lærer de ikke noe på skolen? HVORDAN mennesker høres jo fullstendig idiotisk ut. Jeg kommer ihvertfall ikke overens med mennesker som er så dumme at de skriver 'hvordan mennesker' istede for 'hvilke mennesker'. Anonymous poster hash: 77131...1cc
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #15 Skrevet 3. august 2013 Sånne som deg, HI...ville aldri hatt kjemi. Du fremstår som mindre begavet! Hvordan mennesker?? HVILKE!!! Anonymous poster hash: 83311...847
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #16 Skrevet 3. august 2013 jeg tror nok jeg kommer overens med de fleste mennesker, men kjenner at mennesker som må rettferdiggjøre sine egne valg ved å trykke ned andres, har jeg lite til overs for Anonymous poster hash: e520e...7bc
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #17 Skrevet 3. august 2013 Folk som syter og klager men aldri gjør noe forsøk på å gjøre noe med saken, og i tillegg kommer med alle mulige unnskyldninger hvis andre kommer med forslag til hvordan de kan forbedre situasjonen. Jeg kan klage og syte med de beste, men etterpå gjør jeg i hver fall et forsøk på å forandre ting, selv om enkelte ting ikke kan fikses. Anonymous poster hash: 3804c...d85
Elsker livet Skrevet 3. august 2013 #18 Skrevet 3. august 2013 Jeg sliter kanskje litt med de som alltid må følge strømmen, si akkurat det de tror du vil høre og ikke viser at de har egne bevisste meninger. De som er veldig fordomsfulle og må tråkke ned andre for å hevde seg selv er også lite tiltalende. Besserwissere som det lyser lang vei at ikke har peiling på hva de snakker om irriterer meg. Folk må gjøre det som er riktig for dem, selv om det ikke alltid er politisk korrekt. De må stole på sin egen dømmekraft.
LittLykkelig Skrevet 3. august 2013 #19 Skrevet 3. august 2013 Jeg selv er omgjengelig, var for andres signaler og rund i kantene. Kolliderer veldig med folk som har skarpe kanter, snakker i ett sett, dårlig sosiale antenner, påståelige og belærende og generelt lite lydhøre for andre. Synes ikke det gjelder å stikke seg mest mulig frem med spisse albuer, så slike folk irriterer meg. Egentlig de fleste med dårlige sosiale antenner.
kornmokjeksergodt Skrevet 3. august 2013 #20 Skrevet 3. august 2013 Hehe , jeg steilet over skrivefeilen din jeg også. Men de menneskene som jeg kommer dårligst overens med er de som på død og liv må gni det inn når de oppdager en feil. Og spesielt de som velger å gjøre det anonymt.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #21 Skrevet 3. august 2013 Kommer ikke godt overens med de som må rette på andre!! Liker ikke de som elsker å være midtpunktet, som skriker og skråler. Heller ikke de som må bruke en time på badet før de kan vise seg utenfor husets fire vegger. Anonymous poster hash: 09692...6f5
kornmokjeksergodt Skrevet 3. august 2013 #22 Skrevet 3. august 2013 Sånne som deg, HI...ville aldri hatt kjemi. Du fremstår som mindre begavet! Hvordan mennesker?? HVILKE!!! Anonymous poster hash: 83311...847 [/acr onym] Den var stygg....
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #23 Skrevet 3. august 2013 Mennesker som tror de er verdensmestre, altså de som tror de kan alt og vet alt bedre enn alle andre.... Folk som retter på andre. F eks hvis noen sier noe som kanskje ikke er 100% korrekt, men likevel slik at man skjønner hva de mener, så må disse alltid kommentere hva som eventuelt er 100% riktig, og ofte i en nedlatende tone. Folk som tror de er bedre enn alle andre, uansett hva det gjelder. Folk som er nedlatende og ser ned på andre. Uintelligente folk som ikke har noe å bidra med i en diskusjon. Folk som bare tenker på utseende, trening, vellykkethet på alle arenaer. Folk som ikke har egne meninger, men som alltid er enig med deg.... Folk som endrer mening etter hvem de snakker med... Litt som de over. Disse er som regel alltid enig med de som mener det som er mest "populært". Har noen sånne på arbeid. Smiskere. Falske folk. Gjennomskues utrolig raskt. Egentlig går jeg overens med de fleste folk, men ofte kan det dukke opp folk som innehar flere av de egenskapene jeg har listet opp over. Da blir det stopp fra min side. Anonymous poster hash: 24d18...a6c
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #24 Skrevet 3. august 2013 Beklager på det sterkeste skrivefeil/måte å snakke på som provoserer enkelte, men skrivefeil har vel de fleste her på forumet. Når ble det å skrive innlegg helt feilfritt et stempel om en person er udugelig eller ikke? Tror jeg slo spikeren på hodet og fikk frem hvordan mennesker kan være mot hverandre på grunn av at vi noen ganger skriver slik vi snakker, og ikke er oppe til eksamen. Og da er vi tilbake til temaet. Kjerringer som henger inne på forumene her dag og natt, uten noe spennende liv eller interesser, og har et enormt behov for å rakke ned på andre på grunn av småfeil, sliter jeg med å takle. Når disse kommer ut av den møllspiste sofaen sin, og møter meg face to face, er de ikke så tøffe i trynet som de forsøker å være på nett. Ofte sliter de med vekt, dårlig hud, elendig sexliv (dersom de har en mann) og har store komplekser for at de droppet utdannelse. Belærende besservissere med dårlig selvtillit er vel stikkordet. Not my cup of tea. Og takk til dere som backer opp på at denne type tilbakemeldinger er lavmål. Anonymous poster hash: 89d28...960
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #25 Skrevet 3. august 2013 Folk som er hyggelige men som har et svært avslørende non verbalt kroppsspråk som viser at de kanskje ikke er så hyggelige likevel om dere skjønner.. Anonymous poster hash: 7b03f...8cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå