Gå til innhold

Hei Jenter :) hvordan går det med alle :)


Ventende2

Anbefalte innlegg

ganske tom side dette så tenkte kanskje vi kan prøve å bli litt kjent :) 

 

37 år gammel dame fra Rælingen

Har en datter på snart 15 år som er konfirmant i år

Har prøvd de siste årene og få nr 2 men viste seg å bli litt vanskelig 

så etter 2 mislykkede forsøk IVF behandlig så bestemte vi oss for en liten pause 

å da fant kroppen ut at det var på tide for uten at vi ante noen ting så skjedde det naturlig og sjokke og gleden ble stor . selv om frykten for å miste er størst nå så lever det et lite håp om at dette skal gå bra å det gjør jo det enn så lenge :) 

 

så snart kan jeg vel puste lettet ut jeg også :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ganske tom side dette så tenkte kanskje vi kan prøve å bli litt kjent :)

 

37 år gammel dame fra Rælingen

Har en datter på snart 15 år som er konfirmant i år

Har prøvd de siste årene og få nr 2 men viste seg å bli litt vanskelig 

så etter 2 mislykkede forsøk IVF behandlig så bestemte vi oss for en liten pause 

å da fant kroppen ut at det var på tide for uten at vi ante noen ting så skjedde det naturlig og sjokke og gleden ble stor . selv om frykten for å miste er størst nå så lever det et lite håp om at dette skal gå bra å det gjør jo det enn så lenge :)

 

så snart kan jeg vel puste lettet ut jeg også :)

 

Hei,

 

37 år gammel fra Bodø  :P   Så vi ligger ganske likt i løypa.  Har en liten en på 18 mnd fra før så her blir det to tette...om alt går bra da ;)   Foreløpig tyder alt på det, men vil nok ikke slappe av før jeg har sett nurket sprelle på ultralyd.  

 

Var i samme båt som deg med førstemann, men vi slapp unna ivf helt da han lurte seg inn mens vi ventet på plass  :wub:.  Denne gangen prøvde vi som normalt og jammen satt det ikke på fjerde forsøk :D.  Går ennå med en følelse at dette var litt for lett men prøver å tenke positivt.

 

Gleder meg og til jeg kan puste lettet ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...