Gå til innhold

Hvem er vi?!


Verbena

Anbefalte innlegg

Tenkte det var greit med en tråd med litt info om hvem vi er jeg, så da starter jeg.

 

28år, samboer er like gammel, bor i Trondheim og venter min nr 3 og hans nr 1 (om vi ser på biologien).

 

Hvem er alle dere andre?

Ser vel ut som at Haukeland får det travelt i mars ut fra tråden vår i 1.trimester, men er vi kanskje noen fra andre steder også?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 33, sambo er 30. Vi har ei jente på Snart 4 og en gutt på Snart 2 fra før. Blir vel å føde på Ahus tenker jeg. Første Kom på Haukeland (Storken), nr 2 på ABC på Ullevål (eller teknisk sett Kom han i bilen utenfor der vi bor...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25 og mannen er 29 år. Vi bor utenfor Molde og har en sønn som blir to år om en uke. Sønnen er født på sykehuset i Kr.sund, men regner med jeg ikke kommer meg lengre enn til Molde sykehus med nr to, da sønnen kom relativt kjapt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24, bor i Bodø, er gift og har en gutt på to år.

 

Har ikke vært aktiv på forum tidligere, men kjenner nå at det kanskje kan være greit å ha noen å skravle med om alt dette siden vi har planer om å holde det hemmelig for de fleste ganske lenge denne gangen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 33 år , er gift bor i Trondheim.

Venter nr 2, har ei jente på snart 3 år.

Ikke vært så aktiv på forumet her før, men hadde vært artig å bli kjent med nye mennesker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25, har en gutt på fem og samboer. Bor i Bergen og vi venter en liten gutt til som kommer i september  :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mams87: da tror jeg du har kommet litt feil, dette forumet er for oss som har termin i Mars 2014:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24år samboer er 26år. Bor i Oppland.

Venter nr 2:) Har ei jente på 2år, blir 3år i mars 2014:)

Kommer til å føde på Gjøvik sykehus som sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 30 og mannen min er 35. Vi bor i nordland og har en sønn på 2.5. Vi giftet oss første juni i år. :) Dette blir da vårt andre og siste barn.

 

Liker å være bare en anelse anonym på nett, så siden vi bor på et lite sted opplyser jeg ikke stedsnavn og sykehus. De som eventuelt kjenner meg igjen må gjerne gjøre det, men det er mange gærninger der ute også. :P

 

Jeg er konstant på forumet via mobil. Skikkelig glad i å henge her. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 27 år  og min mann er 29 år og vi er fra Vestfold. Vi venter vårt tredje barn, foreløpig termin 16.03! :)  Vi har to barn på 5 år og 16 mnd :) Nå gleder vi oss mye :) Fødested er vestfold sentralsykehus som med de andre to.

 

Som jeg ser andre skriver her, er dette også min første gang inne på forum, så dette blir spennende! Godt å ha noen å dele dette med når ingen andre vet om den lille hemligheten!!

Endret av Mamma-til3 <3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 37 år og min mann er 33.  Vi bor i Bodø og venter vårt 2 barn  :)  Termin i midten av mars.  Første mann er nå 18 mnd så vil være litt over to når nestemann melder sin ankomst :)   regner med å føde på nordland sentralsykehus som sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

 

Jeg er 28 år og sambo er 29 år.

Dette blir mitt 3. barn og hans 2. barn.

Vi bor i Fredrikstad, så da blir det å føde på SØF.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen,

28 år, gift og bor i Nord-Trøndelag.

Vi har 1 jente fra før, som blir 3 i vinter. Har prøvd på nummer to en stund og vært igjennom 2 SA, så håper denne spiren sitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 30 år, venter barn nr 3 i mars! Har en gutt på 7 og ei jente på 3 fra før. Samboer gjennom 9 år, og nettopp ferdig utdannet førskolelærer. Kjempespennende med ny baby, og alt er jo hemmelig enda, så det er gøy å dele det med noen frem til det offentliggjøres :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisa! Jeg er 32, har en mann på 36 og en liten datter på 10 mnd, så vi får to tette, forhåpentligvis! Bor på Østlandet :) Veldig enig i at det er fææælt å holde på hemmeligheten enda...så godt dere finnes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

 

Jeg er 28 år og sambo er 29 år.

Dette blir mitt 3. barn og hans 2. barn.

Vi bor i Fredrikstad, så da blir det å føde på SØF.

 

Jeg bor også i Fredrikstad:)

 

25 og gift har en liten på 16 mnd som er over det HELE! :P

 

Kommer egentlig fra Stavanger men han kællen fikk meg til å flytte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor i Oslo, jeg er 25 og sambo er 27. Vi har en gutt på 12 måneder. Kommer til å føde på ahus.

Jeg er utdannet førskolelærer og jobber som ped.leder på småbarnsgruppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant i går ut at jeg var gravid, og ble veldig overrasket. Jeg er 30, min kommende mann (bryllup i slutten av aug) er 31, og vi har en sønn på 14 mnd. Vi bor i Oslo, og skal mest sannsynlig føde på Rikshospitalet. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28 år og bor i Oslo med min kjære mann. Sammen har vi en sønn på 4 år, og om alt går etter planen kommer det en liten en til, termin 31. mars 2014. Testa positivt i dag og gleder meg veldig!

..Tenker vi kommer til å ønske oss til Ullevål denne gangen og, får se hva det blir til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29 år gammel, samboer er 25 år! Vi har en nydelig sønn på 2 år. Bor i trønderlag, fødte nr1 på st.olavs hospital, nr 2 vil nok også se verdenslys der. Foreløpig termin er 7.3.2014, veldig spent på dette! Det er så uvirkelig,selv hvor planlagt det var!:) utrulig usikker på hvordan jobben reagerer, hadde en negativ opplevelse når jeg ventet nr 1, gruer meg fryktelig til å spre nyheten!:/ dette legger en demper på gleden...

Er ikke veldig aktiv på forum,men ønsker endre dette:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28 år og bor i Oslo med min kjære mann. Sammen har vi en sønn på 4 år, og om alt går etter planen kommer det en liten en til, termin 31. mars 2014. Testa positivt i dag og gleder meg veldig!

 

..Tenker vi kommer til å ønske oss til Ullevål denne gangen og, får se hva det blir til :)

Jeg er 27, ikke 28.. nevnte jeg at jeg er litt sløv for tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er 29, forlovet med mannen på snart 35, første barnet vårt.   :wub: 10+0 i morgen!  Er utdannet sykepleier. Har heller ikke fortalt det til familie/jobb, men har planer om å si det neste helg, da vi samles nesten hele gjengen ;) Bor på Vestlandet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 24 år, min samboer blir straks 24.. Dette er vårt første barn! Gleder meg vilt! Har ikke vært like flink som dere og holde tett om den store nyheten. Litt vanskelig å holde det skjult når du er mye kvalm. Hehe. Men har selvfølgelig ikke fortalt det til enhver ute på gata. Og guuuud jeg er trøtt om dagen! Tror jeg aldri har hatt et så godt sovehjerte ☺

 

Vi er fra Vestfold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, dette blir min første:-):-) har heller ikne holdt særlig tett;-) vanskelig å skjule denne type glede!

Jeg er 19, han 25. Sammen i 5 år.

Rogaland:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...