Gå til innhold

Spåing


anonymsuperbruker

Anbefalte innlegg

 

 

 

 

 

Kunne du tenke deg å prøve på meg?

Jeg er gravid igjen, dette blir nok siste gang! Spent på kjønn.... Ser du?

Ellers det du får opp....

Venter i spenning:)

Tusen takk<3

Klem fra Aina

 

Hei :)

 

Jeg får opp en gutt på deg. Jeg er ikke helt sikker på om det blir siste gang for deg ;) Masse lykke til! Hold meg gjerne oppdatert!

Spennende!

Hvor mange barn ser du meg med?! Kjønn?!

Klem;)

 

Hei :) Får opp at du får dette barnet og muligens et til. Gutt og jente får jeg opp.

Da ser det ut til at det kommer en lillebror her...

Så da blir det meg og gutta.... Ser ikke helt for meg enda et barn, da må det isåfall skje uplanlagt!... Hva ser du?!

Får du opp noe mer rundt denne gutten, fødselen og tiden etterpå?! Med søsken og om hvordan ting vil bli?!..

Tusen takk....

Det kommer nok ei jente også om ca. 3 år. Skal se nærmere på de andre spørsmålene dine. Kommer tilbake til deg :)

Det er helt supert at du vil se mer på meg!

Klarer du å se noe om antall barn totalt på meg og?! Spent på hva fremtiden bringer.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

Ser du når jeg føder ca Sanna? Føler det skjer før selv men aner ikke. Har termin 29 juli. Og hvordan blir fødselen? Jeg er født 16.04.88 han er født: 02.03.87 har en sønn på 3 år fra før av :) hilsen Jeanette :)

Hei Jeanette :)

Jeg får opp 27. på deg. Jeg tror det blir en kortere og enklere fødsel enn sist. Men det kan jo være at det føles lettere nå fordi du vet litt mer hva du går til. Du er sterk! Så dette greier du veldig fint! :) Får dere ei jente nå?

. Takk for svar Sanna :) håper du har rett :) (tror det jeg også) det stemmer at vi skal ha ei jente nå :)
Du må oppdatere meg når du vet kjønnet :) Og når babyen kom :)
Skal oppdatere deg jeg Sanna! :) men kjønnet er jente som du sa :)
Ah...! Så dere har sett kjønnet på ul? Trodde det bare var en følelse du også hadde. Blir spennende å høre om hun kommer 27. da :) Lykke til! Håper de siste ukene av svangerskapet går fint! :)
ja har vært på både vanlig ul og 3D og sett at det blir ei jente denne gangen :) så der tok du rett! :) skal gi beskjed når hun har kommet ut om hvilken dato det ble. Ser du foresten hvor stor hun ca er når hun kommer?
Det første jeg fikk inn var to - åtte. Altså 2800g. Men det hørtes lite ut....?
. Fikk du opp det før du fikk opp 3 og 6 som du skrev tidligere? Blir spennende å se hva hun veier og når hun kommer :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ser du når jeg føder ca Sanna? Føler det skjer før selv men aner ikke. Har termin 29 juli. Og hvordan blir fødselen? Jeg er født 16.04.88 han er født: 02.03.87 har en sønn på 3 år fra før av :) hilsen Jeanette :)

Hei Jeanette :)

Jeg får opp 27. på deg. Jeg tror det blir en kortere og enklere fødsel enn sist. Men det kan jo være at det føles lettere nå fordi du vet litt mer hva du går til. Du er sterk! Så dette greier du veldig fint! :) Får dere ei jente nå?

. Takk for svar Sanna :) håper du har rett :) (tror det jeg også) det stemmer at vi skal ha ei jente nå :)
Du må oppdatere meg når du vet kjønnet :) Og når babyen kom :)
Skal oppdatere deg jeg Sanna! :) men kjønnet er jente som du sa :)
Ah...! Så dere har sett kjønnet på ul? Trodde det bare var en følelse du også hadde. Blir spennende å høre om hun kommer 27. da :) Lykke til! Håper de siste ukene av svangerskapet går fint! :)
ja har vært på både vanlig ul og 3D og sett at det blir ei jente denne gangen :) så der tok du rett! :) skal gi beskjed når hun har kommet ut om hvilken dato det ble. Ser du foresten hvor stor hun ca er når hun kommer?
Det første jeg fikk inn var to - åtte. Altså 2800g. Men det hørtes lite ut....?
. Fikk du opp det før du fikk opp 3 og 6 som du skrev tidligere? Blir spennende å se hva hun veier og når hun kommer :)
nei nå skrev jeg på feil. Det var ei anna ei her inne som spurte etter vekt - så det var henne jeg koblet meg opp på da jeg skrev 2.8
. Åja :) blir fort litt surr når det er så mange spørsmål :)

Jeg mister litt oversikten her inne... Skjønner ikke hvorfor sidene ikke er laget på en litt annen måte. Det blir fort uoversiktelig, synes jeg. Men men.. Får opp over 3 kg på babyen din, så holder på 3.6.

Hei Sanna. Jeg fødte en nydelig jente i går. Så da stemte ikke datoen helt. Men du fikk opp 3 og 6 når det gjaldt hvor stor hun kom til å bli. Der traff du blink :) Jenta vår er 3650 g stor :) Takk for at du så på meg. Vi storkoser oss med det nye familiemedlemet :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Lurte på om du kunne se litt på meg.. 

 

Venter en gutt, og lurer på om han holder seg der inne til termin? Og hvordan det går med blodtrykket mitt..

 

Ser du flere barn på oss?

 

Er født 10.10.78

 

På forhånd takk!!  :)  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Sanna. Jeg fødte en nydelig jente i går. Så da stemte ikke datoen helt. Men du fikk opp 3 og 6 når det gjaldt hvor stor hun kom til å bli. Der traff du blink :) Jenta vår er 3650 g stor :) Takk for at du så på meg. Vi storkoser oss med det nye familiemedlemet :)

 

Hei. Så hyggelig med tilbakemelding! Stor og fin jente! Datoer er vanskelig. Hun kom 24.? Kos dere masse!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Vil du se på meg? Er jeg gravid? Ev. Når blir det og ser du kjønn?

Hei Åse. Jeg får opp to jenter på deg. Har du ei jente fra før av? Jeg er litt usikker på om du er gravid nå eller om du blir det veldig snart. Jeg får opp september/oktober som veldig gode måneder for deg. Får opp en gutt også på deg nå, men jeg tror han kommer senere. Har du tenkt å begynne å studere til høsten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Kan du se på meg også? Lurer på kjønn på babyen i magen og om det bare er en? Lurer også på om jeg vil føde før tiden eller gå på overtid? Tusen takk:)

Hei :)

 

Jeg får inn gutt på deg. Jeg får intuitivt opp ett barn, men det kan jeg ta feil på. Får opp litt vekslende rundt datoen. Får inn "to dager før - to dager etter". Ikke lenge før og ikke lenge etter. Rundt termin får jeg opp. Er termindatoen noe med nitall? 19.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Kunne du tenke deg å prøve på meg?

Jeg er gravid igjen, dette blir nok siste gang! Spent på kjønn.... Ser du?

Ellers det du får opp....

Venter i spenning:)

Tusen takk<3

Klem fra Aina

Hei :)

 

Jeg får opp en gutt på deg. Jeg er ikke helt sikker på om det blir siste gang for deg ;) Masse lykke til! Hold meg gjerne oppdatert!

Spennende!

Hvor mange barn ser du meg med?! Kjønn?!

Klem;)

 

Hei :) Får opp at du får dette barnet og muligens et til. Gutt og jente får jeg opp.

Da ser det ut til at det kommer en lillebror her...

Så da blir det meg og gutta.... Ser ikke helt for meg enda et barn, da må det isåfall skje uplanlagt!... Hva ser du?!

Får du opp noe mer rundt denne gutten, fødselen og tiden etterpå?! Med søsken og om hvordan ting vil bli?!..

Tusen takk....

 

Hei :) Så moro med en gutt til! Gratulerer!! :) Jeg får opp ei jente på deg også. Hun kommer i 2015 eller 2016. Vinterjente.

Angående gutten. Jeg får ham opp som en frisk, stor og sterk gutt. Litt som "prototypen" på lano-ungen. Har dere krøller i familien? Får ham opp ganske lys i håret med litt krøll. Jeg tror han blir en aktiv, sporty, morsom og litt filosoferende gutt. Glad i bøker og naturen. Veldig ulik storebroren, får jeg opp her nå. Jeg vet jo ikke hvordan han er. Men tror de blir to ulike typer, men likevel veldig gode venner. Kanskje ikke perlevenner hele tiden de første 10-15 årene, men som voksne vil de stå hverandre veldig nær.

En av guttene blir veldig musikalsk. Jeg er litt usikker på hvem av dem det er, men vil tro den eldste. Gitar og sang får jeg inn. Kan det stemme? Er han musikalsk/rytmisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for at du så på meg. Har så mye vonter i dag, så tenkte kanskje i dag:) vi vet ikke kjønnet så jeg får oppdatere deg når den lille har kommet:) vet ikke om du får inn søsken, men storebroren min har bursdag 27. Juli:) tusen takk. Dette blir spennende:)

Hei

Har babyen din kommet?

Det kan hende du tenkte på broren din da jeg koblet meg på deg, og at det var derfor jeg fikk inn datoen hans. Det kan jo hende babyen titter ut på bursdagen til onkel, da :) Men da må babyen komme i løpet av dagen. Kan det bli 7. august?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Vi har prøvd på nr 2 siden januar uten hell, og lurer på om du kan se når det vil klaffe og evt kjønn? Tusen takk:)

Hei :) Så kjedelig at det ikke har klaffet enda, men ikke gi opp! Det kommer en baby til dere. Får opp ei jente. Tror hun kommer i april/mai neste år. Skal vi se... da bør du bli gravid i september/oktober en gang. Skal dere til legen før det? Får opp noe rundt en legetime, og at dere får noe hjelp der. Masse lykke til! Hold meg gjerne oppdatert utover høsten. Husk at jeg kan ta feil, og det kan godt hende du blir gravid før september selv om jeg fikk opp det som en god måned for dere nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Det er sikkert ikke så mange her inne som husker meg, men jeg pleide å spå en del her inne før under navnet Sanna28. Jeg har blitt litt eldre nå, så jeg fant ut at jeg måtte forandre litt på tallet ;)

 

Jeg har vært veldig opptatt med studier og jobb, og har rett og slett ikke hatt tid til å spå så mye de siste årene. Nå har jeg sommerferie og bedre tid, så da tenkte jeg å koble meg litt på igjen. Jeg bruker først og fremst intuisjon når jeg "spår", eller "ser/leser", som jeg heller liker å si. Jeg kan få opp bilder, følelser, ord, navn (ikke min sterkeste side, men jeg prøver!), årstall/datoer, steder osv. Jeg har jobbet litt med dyrekommunikasjon og søk etter dyr/personer/gjenstander. Jeg har pleid å være flink til å se kjønn, men det kan jo være flaks også :) Det blir jo stort sett enten gutt eller jente! :D Jeg bruker også tarotkort og andre kort innimellom, men det er mest for å bekrefte det jeg allerede senser. Eventuelt hvis det er en person jeg har vanskelig for å komme inn på.

Jeg er litt rusten nå, så jeg trenger prøvekaniner.

 

Husk: Gi meg SÅ LITE informasjon som mulig!! Jo mindre jeg vet, jo enklere blir det for meg å bruke BARE intuisjonen. Hvis jeg vet for mye, kobler jeg fort inn fantasien i stedet, og da blir det jo bare tull :) Det er mange som spør meg om jeg trenger fødselsdato, navn eller lignende, men det er ikke alltid nødvendig. Et navn er bedre enn dato for meg, men jeg kan også koble meg på nicket ditt. Jeg ser derfor ikke på Anonyme.

 

Av etiske grunner leser jeg ikke andre personer enn den personen som ber om å bli lest. Jeg kan ta kontakt med avdøde. Dersom den avdøde ikke ønsker å bli lest, vil jeg ikke få kontakt. Så enkelt er det :)

 

Noen som melder seg som prøvekanin? :)

Hei

 

Tråden begynner å bli ganske lang, og jeg mister fort oversikten når jeg sitter og spår her inne. Noen av dere "helgarderer" dere ved å skrive både her og pm. For å ikke blande enda mer, fokuserer jeg på dere som skriver i tråden. Jeg prøver å få med meg de fleste, men det hender at noen blir glemt. Det er ikke alltid jeg jobber like systematisk. Jeg tar de jeg intuitivt får opp noe på først.

 

Sommeren har gått fortere enn jeg hadde tenkt, og det har vært ganske hektisk her også. Det er ganske krevende å være "koblet på", så jeg tar stort sett 3-4 i slengen før jeg må ha en pause. Det er heller ikke hver dag jeg har tid eller mulighet til å være her inne. Håper dere har forståelse for det.

Husk at dette er noe jeg gjør på fritiden min uten å ta betalt for det :) Dersom dere veldig gjerne ønsker å bli spådd på dagen, vil jeg anbefale dere å kontakte noen som jobber med dette (men da må man betale for spåinga).

 

Dytt gjerne på tråden dersom dere føler dere glemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Hei :)

Vil du se på meg? Er jeg gravid? Ev. Når blir det og ser du kjønn?

Hei Åse. Jeg får opp to jenter på deg. Har du ei jente fra før av? Jeg er litt usikker på om du er gravid nå eller om du blir det veldig snart. Jeg får opp september/oktober som veldig gode måneder for deg. Får opp en gutt også på deg nå, men jeg tror han kommer senere. Har du tenkt å begynne å studere til høsten?

Hei :) takk for svar.

Jeg har en gutt fra før av. Åh jaja vi får smøre oss med tolmodighet. Hadde så ønsket meg et vårbarn, men alt kan jo skje... Kanskje det blir to sommerjenter hehe føler så mange symptomer på graviditet, men klarer ikke helt å tro den sitter nå.

Ja! Jeg hadde søkt skole, men kom dessverre ikke inn. Var mange søkere så jeg havnet langt nede på ventelisten og takket nei til å stå på den.

Ser du forresten noe ang. jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei :)

Vil du se på meg? Er jeg gravid? Ev. Når blir det og ser du kjønn?

Hei Åse. Jeg får opp to jenter på deg. Har du ei jente fra før av? Jeg er litt usikker på om du er gravid nå eller om du blir det veldig snart. Jeg får opp september/oktober som veldig gode måneder for deg. Får opp en gutt også på deg nå, men jeg tror han kommer senere. Har du tenkt å begynne å studere til høsten?

Hei :) takk for svar.

Jeg har en gutt fra før av. Åh jaja vi får smøre oss med tolmodighet. Hadde så ønsket meg et vårbarn, men alt kan jo skje... Kanskje det blir to sommerjenter hehe føler så mange symptomer på graviditet, men klarer ikke helt å tro den sitter nå.

Ja! Jeg hadde søkt skole, men kom dessverre ikke inn. Var mange søkere så jeg havnet langt nede på ventelisten og takket nei til å stå på den.

Ser du forresten noe ang. jobb?

 

Hei :) Blir det ikke vårbarn om du blir gravid i september, da? Kan bli baby i mai :) Fikk inn gutten på deg etterpå, og var litt usikker på hvor jeg skulle plassere ham :) Tenkte at det kanskje var han du hadde fra før av, men så gjorde jeg om og skrev at han ville komme senere. Da tror jeg det kommer to jenter på rappen hos dere. De kommer tett. Hvis det ikke blir tvillinger, da...?? Er det tvillinger i familiene deres?

 

Jeg var så sikker på at du skulle studere til høsten. Får opp studiesituasjon rundt deg. Jeg er litt usikker på jobb. Jobber du nå? Får opp noe som er litt usikkert rundt arbeidet ditt. Det ligger en kontrakt lenger fram i tid. Oktober/november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Hei :)

Vil du se på meg? Er jeg gravid? Ev. Når blir det og ser du kjønn?

Hei Åse. Jeg får opp to jenter på deg. Har du ei jente fra før av? Jeg er litt usikker på om du er gravid nå eller om du blir det veldig snart. Jeg får opp september/oktober som veldig gode måneder for deg. Får opp en gutt også på deg nå, men jeg tror han kommer senere. Har du tenkt å begynne å studere til høsten?
Hei :) takk for svar.

Jeg har en gutt fra før av. Åh jaja vi får smøre oss med tolmodighet. Hadde så ønsket meg et vårbarn, men alt kan jo skje... Kanskje det blir to sommerjenter hehe føler så mange symptomer på graviditet, men klarer ikke helt å tro den sitter nå.

Ja! Jeg hadde søkt skole, men kom dessverre ikke inn. Var mange søkere så jeg havnet langt nede på ventelisten og takket nei til å stå på den.

Ser du forresten noe ang. jobb?

Hei :) Blir det ikke vårbarn om du blir gravid i september, da? Kan bli baby i mai :) Fikk inn gutten på deg etterpå, og var litt usikker på hvor jeg skulle plassere ham :) Tenkte at det kanskje var han du hadde fra før av, men så gjorde jeg om og skrev at han ville komme senere. Da tror jeg det kommer to jenter på rappen hos dere. De kommer tett. Hvis det ikke blir tvillinger, da...?? Er det tvillinger i familiene deres?

 

Jeg var så sikker på at du skulle studere til høsten. Får opp studiesituasjon rundt deg. Jeg er litt usikker på jobb. Jobber du nå? Får opp noe som er litt usikkert rundt arbeidet ditt. Det ligger en kontrakt lenger fram i tid. Oktober/november.

Jo det er det hehe :) oi, ja det blir veldig spennende. Vi er nemlig veldig usikkre på om vi ønsker 2 eller 3 ;)

Lillegull er på ferie en natt hos besteforeldrene og kommer hjem i kveld, el morgen. Kanskje det var det du følte hehe

 

Ja jeg jobber nå, men er veldig usikker på om jeg skal kontakte gamlejobbben jeg hadde før denne. Trives ikke så veldig, men det var en det ikke fullt så hyggelige ting på den andre oxo. Er jo helt feil tid å bytte jobb ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

Kunne du tenke deg å prøve på meg?

Jeg er gravid igjen, dette blir nok siste gang! Spent på kjønn.... Ser du?

Ellers det du får opp....

Venter i spenning:)

Tusen takk<3

Klem fra Aina

 

Hei :)

 

Jeg får opp en gutt på deg. Jeg er ikke helt sikker på om det blir siste gang for deg ;) Masse lykke til! Hold meg gjerne oppdatert!

Spennende!

Hvor mange barn ser du meg med?! Kjønn?!

Klem;)

 

Hei :) Får opp at du får dette barnet og muligens et til. Gutt og jente får jeg opp.

Da ser det ut til at det kommer en lillebror her...

Så da blir det meg og gutta.... Ser ikke helt for meg enda et barn, da må det isåfall skje uplanlagt!... Hva ser du?!

Får du opp noe mer rundt denne gutten, fødselen og tiden etterpå?! Med søsken og om hvordan ting vil bli?!..

Tusen takk....

Hei :) Så moro med en gutt til! Gratulerer!! :) Jeg får opp ei jente på deg også. Hun kommer i 2015 eller 2016. Vinterjente.

 

Angående gutten. Jeg får ham opp som en frisk, stor og sterk gutt. Litt som "prototypen" på lano-ungen. Har dere krøller i familien? Får ham opp ganske lys i håret med litt krøll. Jeg tror han blir en aktiv, sporty, morsom og litt filosoferende gutt. Glad i bøker og naturen. Veldig ulik storebroren, får jeg opp her nå. Jeg vet jo ikke hvordan han er. Men tror de blir to ulike typer, men likevel veldig gode venner. Kanskje ikke perlevenner hele tiden de første 10-15 årene, men som voksne vil de stå hverandre veldig nær.

En av guttene blir veldig musikalsk. Jeg er litt usikker på hvem av dem det er, men vil tro den eldste. Gitar og sang får jeg inn. Kan det stemme? Er han musikalsk/rytmisk?

Hei igjen...

Takk for nok en titt:)

 

Jeg har litt fall i håret, så det ligger vel noe der....Ser du noe ifht fødsel og vekt? Jeg har to gutter hos meg i dag, en på ni og en på fem, de to er veldig ulike, så spent på neste....jeg kan se for meg en av guttene med gitar, men ingen som er der nå i dag... Den eldste er mer på fotball, den yngste er veldig spontan, åpen og en skikkelig hjerteknuser... Veldig ulike med gode kvaliteter begge to....

 

Ser du om denne neste graviditeten vil skje uplanlagt? Jeg hadde egentlig forespeilet meg tre, men blir det gutt så er jeg troendes til å prøve på en nr. 4... Høres fryktelig skummelt ut, så vi får se....

 

Klem fra meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sanna. Jeg fødte en nydelig jente i går. Så da stemte ikke datoen helt. Men du fikk opp 3 og 6 når det gjaldt hvor stor hun kom til å bli. Der traff du blink :) Jenta vår er 3650 g stor :) Takk for at du så på meg. Vi storkoser oss med det nye familiemedlemet :)

 

 

Hei. Så hyggelig med tilbakemelding! Stor og fin jente! Datoer er vanskelig. Hun kom 24.? Kos dere masse!! :)
ja hun kom den 24 :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Orker du et spørsmål til om dette med flere barn? Har tre barn og ønsker veldig nr 4. Er det noen sjanse for at det skjer? Lurer også på om hva som ligger i de nærmeste 4-5 årene med tanke på jobb. Er utdannet (moro om du plukker opp hvilket yrke) og jobber med det jeg er utdannet som, men er litt til og fra på om jeg kommer til å prøve meg på noe annet innen jobb. Og får du opp noe angående partneren min?

*dytt* Har du tid til meg også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Tusen takk for at du så på meg. Har så mye vonter i dag, så tenkte kanskje i dag:) vi vet ikke kjønnet så jeg får oppdatere deg når den lille har kommet:) vet ikke om du får inn søsken, men storebroren min har bursdag 27. Juli:) tusen takk. Dette blir spennende:)

Hei

Har babyen din kommet?

Det kan hende du tenkte på broren din da jeg koblet meg på deg, og at det var derfor jeg fikk inn datoen hans. Det kan jo hende babyen titter ut på bursdagen til onkel, da :) Men da må babyen komme i løpet av dagen. Kan det bli 7. august?[/quot. Ingen baby her enda:( virker som den lille klamrer seg fast:) håper på at den lille kommer før 7. Aug, men tror nok ikke jeg er så heldig at den kommer før termin nei. Oppdaterer deg når den lille kommer :) igjen takk for at du så på meg. Synes dette er veldig spennende. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kan du se når jeg kommer til å føde?

Hei :) Jeg aner ikke hvor langt du har kommet, men får opp august. Rundt 18.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei!

Kan du se når jeg kommer til å føde?

Hei :) Jeg aner ikke hvor langt du har kommet, men får opp august. Rundt 18.?

 

Ikke dårlig :) Jeg har termin 11. august, så det kan stemme ganske bra, selv om jeg hadde håpet du skulle si litt før :P

Takk for svar, så skal jeg oppdatere når jeg har født :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...