Gå til innhold

Spåing


anonymsuperbruker

Anbefalte innlegg

Hei damer

 

Det har vært litt hektisk her de siste dagene, men jeg skal sette meg litt med dere i kveld :) Svarer dere som har skrevet på tråden her først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Har termin i midten av juli og lurer på om du kan se noe om når d skjer? Om fødselen går greit? Evt andre ting du får opp!

Det er ikke tall og datoer jeg er flinkest med, men jeg prøver meg. Jeg fikk opp et 18-tall på deg. Kan det bli 18. juli? Får opp at det går veldig fint! :) Ikke noe å bekymre seg for. Det går raskt, men ikke for raskt! :) Får du gutt? Lykke til! Du må gjerne oppdatere meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei! Har termin i midten av juli og lurer på om du kan se noe om når d skjer? Om fødselen går greit? Evt andre ting du får opp!

Det er ikke tall og datoer jeg er flinkest med, men jeg prøver meg. Jeg fikk opp et 18-tall på deg. Kan det bli 18. juli? Får opp at det går veldig fint! :) Ikke noe å bekymre seg for. Det går raskt, men ikke for raskt! :) Får du gutt? Lykke til! Du må gjerne oppdatere meg!

Har ultralydtermin 14.7, men ivf terminen er 18.7, så blir spennende å se. Venter nok en gutt ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg husker deg og har prøvd å finne deg men fant ikke deg. Kan du spå meg kan du se hvilken kjønn det er i magen min? Født 31.10.1987 og om å kjøpe hus please

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Jeg ble spådd like før jeg ble gravid, og da spurte jeg om det var barn i fremtiden min. Hun sa min første kom til å bli jente og ligne veldig på meg. Har termin den 23.Desember. Kan du se det samme? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei sanna31

Gjerne se på meg også hva er det som gjemmer seg i magen? Termin 13.01.2014

Jeg 250986 far 090886.

Håper du tar deg tid til å se....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:)

 

vi skal ha nr 2 i  november:)

hva får vi? å kommer h*n på termin, før eller etter?:)

 

ser du evt noen fler barn etter denne?=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

ser du når fødsel skjer ?

synnøve :-)

 

Hei

 

Jeg fikk følelsen av at det ikke er så lenge til. Kan det stemme? Har du termin i juli? Får opp et 4-tall. Får også opp et 7-tall. Kan det være 4. juli?

Takk for svar. Jeg har termin 27 juli, men man.ge tror det skjer før.Også på grunn av magens utseende. Spennende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei! Har termin i midten av juli og lurer på om du kan se noe om når d skjer? Om fødselen går greit? Evt andre ting du får opp!

Det er ikke tall og datoer jeg er flinkest med, men jeg prøver meg. Jeg fikk opp et 18-tall på deg. Kan det bli 18. juli? Får opp at det går veldig fint! :) Ikke noe å bekymre seg for. Det går raskt, men ikke for raskt! :) Får du gutt? Lykke til! Du må gjerne oppdatere meg!

Har ultralydtermin 14.7, men ivf terminen er 18.7, så blir spennende å se. Venter nok en gutt ja!

 

Det hender jeg fanger opp termindatoene (det er datoer som "surrer rundt" i hodet ditt). Så heldige dere er som skal få en gutt! (Jeg har alltid vært litt svak for guttene ;)) Det blir spennende å høre hvilken dato han har tenkt seg som fødselsdato :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

ser du når fødsel skjer ?

synnøve :-)

Hei

 

Jeg fikk følelsen av at det ikke er så lenge til. Kan det stemme? Har du termin i juli? Får opp et 4-tall. Får også opp et 7-tall. Kan det være 4. juli?

Takk for svar. Jeg har termin 27 juli, men man.ge tror det skjer før.Også på grunn av magens utseende. Spennende

 

Stemte at det var i juli i alle fall :) 4. juli blir kanskje litt vel tidlig. Kan det bli 14. eller 24.? Du må holde meg oppdatert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:)

 

vi skal ha nr 2 i  november:)

hva får vi? å kommer h*n på termin, før eller etter? :)

 

ser du evt noen fler barn etter denne?=)

Hei

Jeg får opp både 2 og 3 barn på dere. Jeg tror helt sikkert du kan få flere hvis du ønsker det selv :) Jeg får opp gutter på deg. Har lyst til å si tre gutter. Har du gutt fra før av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

hei:)

 

vi skal ha nr 2 i  november:)

hva får vi? å kommer h*n på termin, før eller etter? :)

 

ser du evt noen fler barn etter denne?=)

Hei

Jeg får opp både 2 og 3 barn på dere. Jeg tror helt sikkert du kan få flere hvis du ønsker det selv :) Jeg får opp gutter på deg. Har lyst til å si tre gutter. Har du gutt fra før av?

 

Har du termin i slutten av november? Fikk følelsen av at det blir desemberbarn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Sanna31.

 

Tusen taklk for svar.Jeg har bare en jente fra før og to gutter. Jeg ønsker meg veldig en jente til, så kanskje det er neste da. Hvis vi er så heldige at det blir en til.

Da blir det nok jente neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Kunne du ha sett om jeg er gravid? Og hvis jeg er det, blir det en eller to?

 

Hilsen Marit :)

Hei

 

Ja, jeg tror du er gravid, jeg! :) Får opp en baby. Litt usikker på kjønn, men heller mot jente. Du må holde meg oppdatert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke glem meg da Sanna :)))

Hei :) Hva var det du skrev...? Jeg må se om jeg finner deg igjen her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke glem meg heller vil gjerne at du spår meg ang kjønn på barnet i magen. Født 31.10.1987 du har spådd med i 2010 da jeg var gravid med andre barnet og du sa riktig ang kjønn men så sa du at jeg kommer til å få et barn til om 3 til 4 år og det er riktig er gravid nå. Ser du kjønn da?? Takk

Endret av ønsker nr 3!!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

ser du når fødsel skjer ?

synnøve :-)

 

Hei

 

Jeg fikk følelsen av at det ikke er så lenge til. Kan det stemme? Har du termin i juli? Får opp et 4-tall. Får også opp et 7-tall. Kan det være 4. juli?

skal prøve å huske å oppdatere deg :-)

 

Takk for svar. Jeg har termin 27 juli, men man.ge tror det skjer før.Også på grunn av magens utseende. Spennende

Stemte at det var i juli i alle fall :) 4. juli blir kanskje litt vel tidlig. Kan det bli 14. eller 24.? Du må holde meg oppdatert!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sanna, dette skrev jeg :) Hei Sanna  lurte på om du kunne prøve å se litt på meg? Jeg er i uke 35 nå. Så begynner og bli spent på når lille babyen vår vil ut? Når tror du den kommer og hvordan blir fødselen? Dette er vårt andre barn Jeg er født 16.04.88 Han er født: 02.03.87 og sønnen vår er født: 03.03.10 Hilsen Jeanette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne du tenke deg å prøve på meg?

 

 

Jeg er gravid igjen, dette blir nok siste gang! Spent på kjønn.... Ser du?

 

Ellers det du får opp....

 

 

Venter i spenning:)

Tusen takk<3

 

 

Klem fra Aina

Endret av vekt81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

hei:)

 

vi skal ha nr 2 i  november:)

hva får vi? å kommer h*n på termin, før eller etter? :)

 

ser du evt noen fler barn etter denne?=)

Hei

Jeg får opp både 2 og 3 barn på dere. Jeg tror helt sikkert du kan få flere hvis du ønsker det selv :) Jeg får opp gutter på deg. Har lyst til å si tre gutter. Har du gutt fra før av?

 

Har du termin i slutten av november? Fikk følelsen av at det blir desemberbarn :)

 

nei har nok en jente fra før:)

 

termin er i slutten ja, 20 nov, så overtidsato er satt 1 desember :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sanna :)

kunne du ha sett litt på meg?

begynner å bli et par år siden jeg var her inne jeg også... :)

ser du noen flere barn på meg? evt når ca...?

F.151087

Hilsen GH :)

 dytte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

ser du når fødsel skjer ?

synnøve :-)

Hei

 

Jeg fikk følelsen av at det ikke er så lenge til. Kan det stemme? Har du termin i juli? Får opp et 4-tall. Får også opp et 7-tall. Kan det være 4. juli?

Ser du noe på fødselsvekt ? :-)

 

skal prøve å huske å oppdatere deg :-)

Takk for svar. Jeg har termin 27 juli, men man.ge tror det skjer før.Også på grunn av magens utseende. Spennende

Stemte at det var i juli i alle fall :) 4. juli blir kanskje litt vel tidlig. Kan det bli 14. eller 24.? Du må holde meg oppdatert!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...