Gå til innhold

Spåing


anonymsuperbruker

Anbefalte innlegg

Hei  vil gjærne bli spådd av deg  110396
hva er min fremtid ?
lurer på når jeg eventuelt får min 1 unge, og er det gutt / jente ?
Ossen vil kjærligheten min se ut etterhvert ?
:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei  vil gjærne bli spådd av deg  110396

hva er min fremtid ?

lurer på når jeg eventuelt får min 1 unge, og er det gutt / jente ?

Ossen vil kjærligheten min se ut etterhvert ?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

Åhj :-\ ble bare rot (måtte slette det jeg har skrevet fra før IgjeN, ville ikke virke så masete)

Hvis du ser noe på meg så setter jeg stor pris på om du har tid :) har også sendt pm :)

Da prøver jeg igjen :) er straks i uke 18 og nysgjerrig på alt du kan se om gravidiviteten og ellers om det er noe spennende :D

Mvh fisk

Dytt :)

Hei fisk :)

 

Jeg har ikke sett de andre innleggene (husker ikke hva du skrev), så tar bare utgangspunkt i det du skriver over.

 

Er du sikker på at det er bare en "gullfisk" i magen din? Får opp to på deg! Kan også være at du får to veldig tette? Jeg har jentefølelse på deg. Du må ikke være nervøs for at det

 

Jeg får opp at du har sterk intuisjon selv. Stemmer det? Har dere tenkt å reise i vinter? Får opp en sydentur. Det kan være at dere nettopp har vært på en ferie også. Den ligger tett opptil nåtiden, og jeg er ikke helt sikker på om den har vært eller kommer.

 

Får opp at du snart skal bli tante også! Det kommer en liten gutt i familien :)

 

Er det noe spesielt du ønsker at jeg skal se på?

Tusen takk for svar sanna :D

Jeg vil gjerne skrive videre på pm hvis det går bra?

Mvh fisk

;)

?

Det er ei jente på tur ja, men har ei som blir 2 år og er også fisk :) kanskje det er de to tette du ser!? Ser du flere??

"Du må ikke være nervøs for at det..." du skrev ikke ferdig?

Det har og blir ikke noe tur med oss i vinter, må prøve å få hus og hjem i stand først. -byggeprosjekt og mange rom skal pusses opp. (om vi ikke vinner i lotto og kommer hjem til et ferdig hus da kanskje det hadde blitt en tur ja) ;)

Så spennende, hvem skal få gutten? på min eller samboer sin side?

Du spurte om det er mer jeg vil du skal se på. Dette er noe forkortet så om du ser på pm så er det noen spm der :D

Mvh fisk :)

Og om du ser noe rundt fødselen, når og hvor lang tid+++? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vil skje i fremtiden min? Neste år?

Vil ikke si for mye, men hva skjer i nærmeste fremtid i livet mitt?

Kommer det flere unger en gang senere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) kan du si noe om hva som kommer, når "det" kommer og hvor lang tid det tar? :)

Takk :)

Endret av tingeling00
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei  vil gjærne bli spådd av deg  110396

hva er min fremtid ?

lurer på når jeg eventuelt får min 1 unge, og er det gutt / jente ?

Ossen vil kjærligheten min se ut etterhvert ?

:)

har du tid til og se på min snart ? jeg er så nysjerrig på om du klarer å se noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spør igjen om du kan se på meg:)

 

Får du opp noe om jeg får ett eller flere barn første gang og eventuelt kjønn? Og noe annet rundt mitt første svangerskap?

 

Født 02.10.1990

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Hei å takk for du svarte meg i sta. Er du sikker på det er en gutt? Hadde ønsket meg en jente men det blir flott med 3 gutte og en jente også. Har et litt alvorlig spørsmål som gjelder jenta mi. Hun har vært syk i 7 uker nå å vi har kranglet med legen om å få henne på sykehuset. Hun hadde alle symptomer på en alvorlig sykdom de 14 dagene så ble hun gravid litt bedre. Kan du se om jeg bør tå få henne inn på sykehuset eller er det bare en langvarig greie hun har fått som vil gå over? En annen ting med det bekkene mitt som jeg lurer litt på vil jeg bli mye værre etter fødsel ? Er det bare skader etter andre fødsler eller er det revmatisme. På forhånd tusen takk for svar

Det kan godt hende at jeg tar feil på kjønnet. Skal bli spennende å høre etter UL. Jeg er ikke lege eller medisinutdannet, og jeg er litt forsiktig med å spå sykdommer. Død er noe jeg ALDRI spår! Men jeg kan ta inn smerter og hvor folk har vondt. Da jeg koblet meg på deg i sta, kjente jeg selv på kroppen hvor smertene dine sitter. Men sikkert ikke like vondt som du kjenner det. (Også går det jo bort på meg når jeg kobler meg av, da) Merkelig følelse! :) Dette sier jeg som privatperson, ikke som klarsynt: Generelt synes jeg legene i Norge er litt for slappe - du må som mamma stå på for å få de undersøkelsene du/dere har krav på. Ikke gi opp. Stå på og få henne skikkelig undersøkt. Det er mest sannsynlig ikke noe, men det er mye bedre å finne ut det enn å finne ut for sent at det kanskje var noe annet!! Ikke gi dere! Det er jo også en ekstra psykisk belastning og bekymring for deg - og det er ikke bra nå som du er gravid. Hils fra meg og si det til legen(e). Bytt ev. sykehus/legekontor/lege! Det er fritt sykehusvalg her. I verste fall: gå til privat lege.

 

Jeg prøvde å koble meg på henne. Har hun mye vondt i hodet? Har lyst til å ta meg til hodet/øynene/ørene/øverste del av nesepartiet. Sprenger det der? Fikk også opp noe med blodet hennes. Er det for mye eller lite av noe... for tynt? Har hun blødd mye neseblod?

 

Angående bekkenet ditt er jeg litt usikker. Jeg tror du vil trenge litt tid på å trene deg opp etter fødsel, men får ikke opp noe reumatisk på deg. Men jeg kan godt sjekke det litt senere.

Hun har hatt vondt i hele kroppen og hode etter hun begynte å bedres. Synes det er rart når du sier det med blodet for dt jeg tror/ trodde det var er en sykdom som tetter igjen arterier mot hjerte. Kwasakis sundrom ( har sikkert ikke hørt noe om den sykdommen 😃)Men hun kan kanskje ha lavt jern også. Takk igjen 😊
. Kan du få inn om det er noe galt med bodårer/blodet?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Du har sett på meg tidligere ift kjønn og der fikk du rett. Lurer på om du kan se noe ang fødsel, om det blir før etter termin evt. dato?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Hei.

Jeg ønsker veldig å bli spådd; ) lurer på om jeg er gravid. Eventuelt når? Gutt/jente?:) kan du si litt om fremtiden min?:)

Dytter litt:)
Dytter litt igjen:) håper du har tid til å svare:)
:)
dytter litt igjen:) river meg snart i håret. Syns det tar for lang tid før jeg kan ta test. Så hadde satt urolig stor pris på om du kan se litt på meg snart:) syns det er utrolig bra gjort av deg å bruke din fritid på dette. Tror nok mange setter utrolig stor pris på det:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vil skje i fremtiden min? Neste år?

Vil ikke si for mye, men hva skjer i nærmeste fremtid i livet mitt?

Kommer det flere unger en gang senere?

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Alt er heldigvis bra med babyen etter slaget :) Kan du få opp noe mer nå ang kjønn? Og evt noe om familie / bo situasjon? Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnen Collargol

 

Er du fortsatt her inne? 

Jeg: 180177.

 

Lurer på hvor mange barn jeg ender opp med?

Og kan du se noe i forhold til jobb og studier?

Dytter litt på denne jeg ;)

 

Har satt inn et egg i dag så er så spent på om det blir en baby utav det. Synes det er utrolig spennende å følge med på denne tråden, virker som om du er veldig dyktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :) Alt er heldigvis bra med babyen etter slaget :) Kan du få opp noe mer nå ang kjønn? Og evt noe om familie / bo situasjon? Klem

Hei igjen :)

 

Så godt å høre. Har lyst til å si jente. Skal se på det andre senere. Dytt på tråden hvis jeg glemmer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sanna31!

Jeg husker deg! Er en stund siden jeg har vert her nå, men dukker opp innimellom.

Jeg har akkurat vert på en jobbintervju på en jobb jeg gjerne vil ha. Ser du noe ang dette og event flere barn og hus?

 

På forhånd tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva vil skje i fremtiden min? Neste år?

Vil ikke si for mye, men hva skjer i nærmeste fremtid i livet mitt?

Kommer det flere unger en gang senere?

 

:)

 

 

 

Dytter... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

. Dytter litt på det siste spørsmålet 😉

 

Hei å takk for du svarte meg i sta. Er du sikker på det er en gutt? Hadde ønsket meg en jente men det blir flott med 3 gutte og en jente også. Har et litt alvorlig spørsmål som gjelder jenta mi. Hun har vært syk i 7 uker nå å vi har kranglet med legen om å få henne på sykehuset. Hun hadde alle symptomer på en alvorlig sykdom de 14 dagene så ble hun gravid litt bedre. Kan du se om jeg bør tå få henne inn på sykehuset eller er det bare en langvarig greie hun har fått som vil gå over? En annen ting med det bekkene mitt som jeg lurer litt på vil jeg bli mye værre etter fødsel ? Er det bare skader etter andre fødsler eller er det revmatisme. På forhånd tusen takk for svar

Det kan godt hende at jeg tar feil på kjønnet. Skal bli spennende å høre etter UL. Jeg er ikke lege eller medisinutdannet, og jeg er litt forsiktig med å spå sykdommer. Død er noe jeg ALDRI spår! Men jeg kan ta inn smerter og hvor folk har vondt. Da jeg koblet meg på deg i sta, kjente jeg selv på kroppen hvor smertene dine sitter. Men sikkert ikke like vondt som du kjenner det. (Også går det jo bort på meg når jeg kobler meg av, da) Merkelig følelse! :) Dette sier jeg som privatperson, ikke som klarsynt: Generelt synes jeg legene i Norge er litt for slappe - du må som mamma stå på for å få de undersøkelsene du/dere har krav på. Ikke gi opp. Stå på og få henne skikkelig undersøkt. Det er mest sannsynlig ikke noe, men det er mye bedre å finne ut det enn å finne ut for sent at det kanskje var noe annet!! Ikke gi dere! Det er jo også en ekstra psykisk belastning og bekymring for deg - og det er ikke bra nå som du er gravid. Hils fra meg og si det til legen(e). Bytt ev. sykehus/legekontor/lege! Det er fritt sykehusvalg her. I verste fall: gå til privat lege.

 

Jeg prøvde å koble meg på henne. Har hun mye vondt i hodet? Har lyst til å ta meg til hodet/øynene/ørene/øverste del av nesepartiet. Sprenger det der? Fikk også opp noe med blodet hennes. Er det for mye eller lite av noe... for tynt? Har hun blødd mye neseblod?

 

Angående bekkenet ditt er jeg litt usikker. Jeg tror du vil trenge litt tid på å trene deg opp etter fødsel, men får ikke opp noe reumatisk på deg. Men jeg kan godt sjekke det litt senere.

Hun har hatt vondt i hele kroppen og hode etter hun begynte å bedres. Synes det er rart når du sier det med blodet for dt jeg tror/ trodde det var er en sykdom som tetter igjen arterier mot hjerte. Kwasakis sundrom ( har sikkert ikke hørt noe om den sykdommen 😃)Men hun kan kanskje ha lavt jern også. Takk igjen 😊
. Kan du få inn om det er noe galt med bodårer/blodet?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Jeg har også lyst :D 

 

blir det gutt eller jente?

født 02.11.95

Jeg får inn gutt på deg :) Hold meg gjerne oppdatert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei Sanna...

Kunne du sett på meg...?

Fødselen nærmer seg..., iallfall terminen(30nov). Ser du noe rundt denne?

Hvordan vil ting være i etterkant?

Videre....vil jeg være "fornøyd" med de tre barna jeg får? Eller kjører vi på igjen? Vet jeg bestemmer det selv;)

Klem fra Aina

Ps. Min gode snille farmor døde i juni, får/har du mulighet til å få kontakt med henne?

:)

 

Termin nærmer seg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei, Jeg har også lyst :D 

 

blir det gutt eller jente?

født 02.11.95

Jeg får inn gutt på deg :) Hold meg gjerne oppdatert!

 

Takk Sanna :D Jeg har på følelsen at det er gutt ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjenn :) du sa tidligere at du fikk opp 1 til kanskje.. Klarer du å se mer tydeligere nå på meg?

Jeg er født 290884

Han er født. 021285

 

Har ingen barn med samboer, mn håper sterkt at jeg vil få det en dag :)

 

Mvh lene

Dytter :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva vil skje i fremtiden min? Neste år?

Vil ikke si for mye, men hva skjer i nærmeste fremtid i livet mitt?

Kommer det flere unger en gang senere?

 

:)

 

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

Hei. Lurte på om du kunne se noe på meg?

Dytt dytt
Dytter mer jeg

Hei :)

 

Er du gravid nå...? Får opp tallet 8. Kan det stemme at du er rundt 8 uker på vei? Det kan også være en dato jeg får opp. Får opp ei lita jente på deg.

Er det noe spesielt du vil at jeg skal se på?

Jeg vet ikke om jeg er gravid.. Har hatt en liten blødning rundt da jeg venta mens... Hehe.. Klarer du å se mer om rundt det med baby og gravid? Ser du noe om jobb eller skole?

Tusen takk for svar!!

Huff nå føler jeg at jeg maser men dytter litt😊

Dult og dytt😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...