Gå til innhold

Spåing


anonymsuperbruker

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol

Er du fortsatt her inne? 

Jeg: 180177.

 

Lurer på hvor mange barn jeg ender opp med?

Og kan du se noe i forhold til jobb og studier?

Dytter litt på denne jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

Hei Sanna!

Jeg fant ut for en uke siden at jeg er gravid (for første gang, i første pp) og er livredd for å miste!

Kan du se om dette svangerskapet går bra ?

og eventuelt om det blir gutt eller jente? :)

dytter litt jeg også :)

 

dytter igjen :P er nå 6 uker på vei, men fortsatt redd for å miste! Kan vi trygt fortelle nyheten til familiene på julaften? og er det gutt eller jente i magen? Eller kanskje fler? :P Håper du har tid snart :)

 

Jeg får ikke opp at det er noe galt med deg eller den lille, men det kan man aldri garantere. Jeg krysser fingrene for dere. Vil tro det går helt normalt og fint. Får mest opp jente på deg, men er litt usikker. Kan se på deg igjen når du har kommet litt lenger i svangerskapet. Får opp et barn nå, men det ligger et barn til på dere. Har lyst til å si ei jente til. 2016 får jeg opp.

 

Når dere velger å fortelle det til familien er jo opp til dere. Noen forteller det til de nærmeste allerede dagen etter de har testet positivt, mens andre venter 8 uker, 12 uker eller lenger. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

Hei. Lurte på om du kunne se noe på meg?

Dytt dytt
Dytter mer jeg

Hei :)

 

Er du gravid nå...? Får opp tallet 8. Kan det stemme at du er rundt 8 uker på vei? Det kan også være en dato jeg får opp. Får opp ei lita jente på deg.

Er det noe spesielt du vil at jeg skal se på?

Jeg vet ikke om jeg er gravid.. Har hatt en liten blødning rundt da jeg venta mens... Hehe.. Klarer du å se mer om rundt det med baby og gravid? Ser du noe om jobb eller skole?

Tusen takk for svar!!

Klarer du å se mer? Blir så himla nyskjerrig😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

 

 

Hei

 

Det er sikkert ikke så mange her inne som husker meg, men jeg pleide å spå en del her inne før under navnet Sanna28. Jeg har blitt litt eldre nå, så jeg fant ut at jeg måtte forandre litt på tallet ;)

 

Jeg har vært veldig opptatt med studier og jobb, og har rett og slett ikke hatt tid til å spå så mye de siste årene. Nå har jeg sommerferie og bedre tid, så da tenkte jeg å koble meg litt på igjen. Jeg bruker først og fremst intuisjon når jeg "spår", eller "ser/leser", som jeg heller liker å si. Jeg kan få opp bilder, følelser, ord, navn (ikke min sterkeste side, men jeg prøver!), årstall/datoer, steder osv. Jeg har jobbet litt med dyrekommunikasjon og søk etter dyr/personer/gjenstander. Jeg har pleid å være flink til å se kjønn, men det kan jo være flaks også :) Det blir jo stort sett enten gutt eller jente! :D Jeg bruker også tarotkort og andre kort innimellom, men det er mest for å bekrefte det jeg allerede senser. Eventuelt hvis det er en person jeg har vanskelig for å komme inn på.

Jeg er litt rusten nå, så jeg trenger prøvekaniner.

 

Husk: Gi meg SÅ LITE informasjon som mulig!! Jo mindre jeg vet, jo enklere blir det for meg å bruke BARE intuisjonen. Hvis jeg vet for mye, kobler jeg fort inn fantasien i stedet, og da blir det jo bare tull :) Det er mange som spør meg om jeg trenger fødselsdato, navn eller lignende, men det er ikke alltid nødvendig. Et navn er bedre enn dato for meg, men jeg kan også koble meg på nicket ditt. Jeg ser derfor ikke på Anonyme.

 

Av etiske grunner leser jeg ikke andre personer enn den personen som ber om å bli lest. Jeg kan ta kontakt med avdøde. Dersom den avdøde ikke ønsker å bli lest, vil jeg ikke få kontakt. Så enkelt er det :)

 

Noen som melder seg som prøvekanin? :)

 

Jeg husker deg! :D

Du pleide å ha gode svar ;)

 

Så, hvor mange barn får jeg da? Og hvilke kjønn?

Har 1 sønn født i 2010. Er ikke sammen med barnefar.

 

Sammen med en mann født 11.07.87. Er dette mannen jeg skal være med?

 

Jeg er selv født 11.10.88

 

ÅH så spent :)

 

Jeg har også noen spørsmål om utdanning, men du kan ta dette først.

Evt hvis du får opp noen generelle greier.

 

 

Dytte :D

 

Hei

 

Jeg får opp en del rundt deg, men jeg må sortere tankene litt nå. Jeg får opp at du og den mannen du er sammen med nå får barn sammen. Har han et barn fra før av også?

 

Får deg opp i studier denne høsten eller neste år. Får opp et studie på 3 år. Du tar muligens en pause pga. graviditet. Får opp at du er ferdig om ca. 5 år.

 

Får opp ny bolig med deg, han du er sammen med og barna deres.

 

Jeg får opp 5 barn i huset. 3 felles?

 

Skal se hva annet som dukker opp her i løpet av kvelden :)

 

 

 

Wow :P

 

Han har ikke et barn fra før. Han var involvert i en sak hvor en jente ble gravid, og han var muligens far. Det viste seg å være en annen sitt barn.

 

Jeg tar opp noen fag denne høsten, og satser på utdanning neste høst. Jeg sliter med lærevansker i et bestemt fag, så jeg HÅPER så inderlig at jeg klarer å komme inn på universitet eller høyskole neste høst. Alt avhenger av om jeg endelig klarer å bestå dette faget jeg sliter med.

Jeg er tallblind ( dyskalkuli) og har slitt med å bestå matte i årevis. 

Men forhåpentligvis stemmer det at jeg studerer neste høst. Jeg vipper veldig frem og tilbake på hva jeg skal studere. 

 

Jeg bor i en bolig nå, men skal etter planen flytte ut etter nyttår. Jeg vet ikke hvor jeg skal bo, jeg har kun leiekontrakt for ett år i dette huset. Så hvor jeg ender boligmessig, er veldig uvisst. Og litt skremmende, ettersom jeg ikke vet hvor jeg ender opp med å bo.

Han er fra Danmark. Vi vet enda ikke om vi ender i Norge eller i Danmark.

 

5 barn? Jøsses. Det blir travle greier. Foreløpig er det kun 1 barn i huset. Jeg ønsker 2 til, og han ønsker kun 1 til. ( Håper han blir med på en tredje :P )

 

Så dette neste barnet kommer innen de neste 5 år altså?

 

Takk for at du er så snill og ser på meg! Du er så god!!!

 

 

 

DYTT :D

 

Hei :)

 

Det kan hende jeg tar feil mht. antall barn. Fikk opp at han hadde barn fra før av, men det hadde han ikke. Jeg tror helt sikkert dere skal igjennom 2 graviditeter sammen. Den siste kan hende blir tvillinger (men ikke si det til ham - da er det ikke sikkert han blir med på å prøve på nr. 2!! Hehe...!)

Hvordan gikk det med eksamen? Har du startet på studier? jeg får mest inn jobb på deg nå. Får sterk følelse av at du må lære deg de danske tallene ;) Altså flytting til Danmark. Får inn februar neste år.

 

 

Hehe morsomt at du sier det!

For jeg har som sagt 1 barn fra før. Og jeg vil gjerne ha 2 til, mens han vil kun ha 1 barn.

Så han har sagt " Den eneste måten vi får to barn, er tvillinger!"

Samtidig har jeg også lurt på om det er prøvingen på en tredjemann ( hvis jeg får overtalt ham), som ender i tvillinger ;)

Får du noe inn om når jeg blir gravid med ham?

 

Eksamen er i slutten av november, og jeg er veldig nervøs. Denne eksamen er helt nødvendig for at jeg kan starte utdannelse i august 2014. Jeg håper håper håper :)

Ja, akkurat nå er det kun jobb. Skole og studier blir det først til høsten, håper jeg.

 

Han er i søkeprosessen for å finne arbeid i Norge, men jeg har også en liten magefølelse på at vi ender i Danmark til slutt. Spennende :)

 

Hellanedussen så god du er! :D

Tusen hjertelig! 

GOD klem til deg!

Du er til stor hjelp!

 

 

 

En aldri så liten dytt :)

Tar du forresten betalte, private "timer" også? 

På mail eller telefon?

 

 

 

Dytt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Hei.

Jeg ønsker veldig å bli spådd; ) lurer på om jeg er gravid. Eventuelt når? Gutt/jente?:) kan du si litt om fremtiden min?:)

Dytter litt:)
Dytter litt igjen:) håper du har tid til å svare:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hei

 

Det er sikkert ikke så mange her inne som husker meg, men jeg pleide å spå en del her inne før under navnet Sanna28. Jeg har blitt litt eldre nå, så jeg fant ut at jeg måtte forandre litt på tallet ;)

 

Jeg har vært veldig opptatt med studier og jobb, og har rett og slett ikke hatt tid til å spå så mye de siste årene. Nå har jeg sommerferie og bedre tid, så da tenkte jeg å koble meg litt på igjen. Jeg bruker først og fremst intuisjon når jeg "spår", eller "ser/leser", som jeg heller liker å si. Jeg kan få opp bilder, følelser, ord, navn (ikke min sterkeste side, men jeg prøver!), årstall/datoer, steder osv. Jeg har jobbet litt med dyrekommunikasjon og søk etter dyr/personer/gjenstander. Jeg har pleid å være flink til å se kjønn, men det kan jo være flaks også :) Det blir jo stort sett enten gutt eller jente! :D Jeg bruker også tarotkort og andre kort innimellom, men det er mest for å bekrefte det jeg allerede senser. Eventuelt hvis det er en person jeg har vanskelig for å komme inn på.

Jeg er litt rusten nå, så jeg trenger prøvekaniner.

 

Husk: Gi meg SÅ LITE informasjon som mulig!! Jo mindre jeg vet, jo enklere blir det for meg å bruke BARE intuisjonen. Hvis jeg vet for mye, kobler jeg fort inn fantasien i stedet, og da blir det jo bare tull :) Det er mange som spør meg om jeg trenger fødselsdato, navn eller lignende, men det er ikke alltid nødvendig. Et navn er bedre enn dato for meg, men jeg kan også koble meg på nicket ditt. Jeg ser derfor ikke på Anonyme.

 

Av etiske grunner leser jeg ikke andre personer enn den personen som ber om å bli lest. Jeg kan ta kontakt med avdøde. Dersom den avdøde ikke ønsker å bli lest, vil jeg ikke få kontakt. Så enkelt er det :)

 

Noen som melder seg som prøvekanin? :)

 

Jeg husker deg! :D

Du pleide å ha gode svar ;)

 

Så, hvor mange barn får jeg da? Og hvilke kjønn?

Har 1 sønn født i 2010. Er ikke sammen med barnefar.

 

Sammen med en mann født 11.07.87. Er dette mannen jeg skal være med?

 

Jeg er selv født 11.10.88

 

ÅH så spent :)

 

Jeg har også noen spørsmål om utdanning, men du kan ta dette først.

Evt hvis du får opp noen generelle greier.

 

 

Dytte :D

 

Hei

 

Jeg får opp en del rundt deg, men jeg må sortere tankene litt nå. Jeg får opp at du og den mannen du er sammen med nå får barn sammen. Har han et barn fra før av også?

 

Får deg opp i studier denne høsten eller neste år. Får opp et studie på 3 år. Du tar muligens en pause pga. graviditet. Får opp at du er ferdig om ca. 5 år.

 

Får opp ny bolig med deg, han du er sammen med og barna deres.

 

Jeg får opp 5 barn i huset. 3 felles?

 

Skal se hva annet som dukker opp her i løpet av kvelden :)

 

 

 

Wow :P

 

Han har ikke et barn fra før. Han var involvert i en sak hvor en jente ble gravid, og han var muligens far. Det viste seg å være en annen sitt barn.

 

Jeg tar opp noen fag denne høsten, og satser på utdanning neste høst. Jeg sliter med lærevansker i et bestemt fag, så jeg HÅPER så inderlig at jeg klarer å komme inn på universitet eller høyskole neste høst. Alt avhenger av om jeg endelig klarer å bestå dette faget jeg sliter med.

Jeg er tallblind ( dyskalkuli) og har slitt med å bestå matte i årevis. 

Men forhåpentligvis stemmer det at jeg studerer neste høst. Jeg vipper veldig frem og tilbake på hva jeg skal studere. 

 

Jeg bor i en bolig nå, men skal etter planen flytte ut etter nyttår. Jeg vet ikke hvor jeg skal bo, jeg har kun leiekontrakt for ett år i dette huset. Så hvor jeg ender boligmessig, er veldig uvisst. Og litt skremmende, ettersom jeg ikke vet hvor jeg ender opp med å bo.

Han er fra Danmark. Vi vet enda ikke om vi ender i Norge eller i Danmark.

 

5 barn? Jøsses. Det blir travle greier. Foreløpig er det kun 1 barn i huset. Jeg ønsker 2 til, og han ønsker kun 1 til. ( Håper han blir med på en tredje :P )

 

Så dette neste barnet kommer innen de neste 5 år altså?

 

Takk for at du er så snill og ser på meg! Du er så god!!!

 

 

 

DYTT :D

 

Hei :)

 

Det kan hende jeg tar feil mht. antall barn. Fikk opp at han hadde barn fra før av, men det hadde han ikke. Jeg tror helt sikkert dere skal igjennom 2 graviditeter sammen. Den siste kan hende blir tvillinger (men ikke si det til ham - da er det ikke sikkert han blir med på å prøve på nr. 2!! Hehe...!)

Hvordan gikk det med eksamen? Har du startet på studier? jeg får mest inn jobb på deg nå. Får sterk følelse av at du må lære deg de danske tallene ;) Altså flytting til Danmark. Får inn februar neste år.

 

 

Hehe morsomt at du sier det!

For jeg har som sagt 1 barn fra før. Og jeg vil gjerne ha 2 til, mens han vil kun ha 1 barn.

Så han har sagt " Den eneste måten vi får to barn, er tvillinger!"

Samtidig har jeg også lurt på om det er prøvingen på en tredjemann ( hvis jeg får overtalt ham), som ender i tvillinger ;)

Får du noe inn om når jeg blir gravid med ham?

 

Eksamen er i slutten av november, og jeg er veldig nervøs. Denne eksamen er helt nødvendig for at jeg kan starte utdannelse i august 2014. Jeg håper håper håper :)

Ja, akkurat nå er det kun jobb. Skole og studier blir det først til høsten, håper jeg.

 

Han er i søkeprosessen for å finne arbeid i Norge, men jeg har også en liten magefølelse på at vi ender i Danmark til slutt. Spennende :)

 

Hellanedussen så god du er! :D

Tusen hjertelig! 

GOD klem til deg!

Du er til stor hjelp!

 

 

 

En aldri så liten dytt :)

Tar du forresten betalte, private "timer" også? 

På mail eller telefon?

 

 

 

Dytt :)

 

Nei. Jeg er ikke "proff" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hei

 

Det er sikkert ikke så mange her inne som husker meg, men jeg pleide å spå en del her inne før under navnet Sanna28. Jeg har blitt litt eldre nå, så jeg fant ut at jeg måtte forandre litt på tallet ;)

 

Jeg har vært veldig opptatt med studier og jobb, og har rett og slett ikke hatt tid til å spå så mye de siste årene. Nå har jeg sommerferie og bedre tid, så da tenkte jeg å koble meg litt på igjen. Jeg bruker først og fremst intuisjon når jeg "spår", eller "ser/leser", som jeg heller liker å si. Jeg kan få opp bilder, følelser, ord, navn (ikke min sterkeste side, men jeg prøver!), årstall/datoer, steder osv. Jeg har jobbet litt med dyrekommunikasjon og søk etter dyr/personer/gjenstander. Jeg har pleid å være flink til å se kjønn, men det kan jo være flaks også :) Det blir jo stort sett enten gutt eller jente! :D Jeg bruker også tarotkort og andre kort innimellom, men det er mest for å bekrefte det jeg allerede senser. Eventuelt hvis det er en person jeg har vanskelig for å komme inn på.

Jeg er litt rusten nå, så jeg trenger prøvekaniner.

 

Husk: Gi meg SÅ LITE informasjon som mulig!! Jo mindre jeg vet, jo enklere blir det for meg å bruke BARE intuisjonen. Hvis jeg vet for mye, kobler jeg fort inn fantasien i stedet, og da blir det jo bare tull :) Det er mange som spør meg om jeg trenger fødselsdato, navn eller lignende, men det er ikke alltid nødvendig. Et navn er bedre enn dato for meg, men jeg kan også koble meg på nicket ditt. Jeg ser derfor ikke på Anonyme.

 

Av etiske grunner leser jeg ikke andre personer enn den personen som ber om å bli lest. Jeg kan ta kontakt med avdøde. Dersom den avdøde ikke ønsker å bli lest, vil jeg ikke få kontakt. Så enkelt er det :)

 

Noen som melder seg som prøvekanin? :)

 

Jeg husker deg! :D

Du pleide å ha gode svar ;)

 

Så, hvor mange barn får jeg da? Og hvilke kjønn?

Har 1 sønn født i 2010. Er ikke sammen med barnefar.

 

Sammen med en mann født 11.07.87. Er dette mannen jeg skal være med?

 

Jeg er selv født 11.10.88

 

ÅH så spent :)

 

Jeg har også noen spørsmål om utdanning, men du kan ta dette først.

Evt hvis du får opp noen generelle greier.

 

 

Dytte :D

 

Hei

 

Jeg får opp en del rundt deg, men jeg må sortere tankene litt nå. Jeg får opp at du og den mannen du er sammen med nå får barn sammen. Har han et barn fra før av også?

 

Får deg opp i studier denne høsten eller neste år. Får opp et studie på 3 år. Du tar muligens en pause pga. graviditet. Får opp at du er ferdig om ca. 5 år.

 

Får opp ny bolig med deg, han du er sammen med og barna deres.

 

Jeg får opp 5 barn i huset. 3 felles?

 

Skal se hva annet som dukker opp her i løpet av kvelden :)

 

 

 

Wow :P

 

Han har ikke et barn fra før. Han var involvert i en sak hvor en jente ble gravid, og han var muligens far. Det viste seg å være en annen sitt barn.

 

Jeg tar opp noen fag denne høsten, og satser på utdanning neste høst. Jeg sliter med lærevansker i et bestemt fag, så jeg HÅPER så inderlig at jeg klarer å komme inn på universitet eller høyskole neste høst. Alt avhenger av om jeg endelig klarer å bestå dette faget jeg sliter med.

Jeg er tallblind ( dyskalkuli) og har slitt med å bestå matte i årevis. 

Men forhåpentligvis stemmer det at jeg studerer neste høst. Jeg vipper veldig frem og tilbake på hva jeg skal studere. 

 

Jeg bor i en bolig nå, men skal etter planen flytte ut etter nyttår. Jeg vet ikke hvor jeg skal bo, jeg har kun leiekontrakt for ett år i dette huset. Så hvor jeg ender boligmessig, er veldig uvisst. Og litt skremmende, ettersom jeg ikke vet hvor jeg ender opp med å bo.

Han er fra Danmark. Vi vet enda ikke om vi ender i Norge eller i Danmark.

 

5 barn? Jøsses. Det blir travle greier. Foreløpig er det kun 1 barn i huset. Jeg ønsker 2 til, og han ønsker kun 1 til. ( Håper han blir med på en tredje :P )

 

Så dette neste barnet kommer innen de neste 5 år altså?

 

Takk for at du er så snill og ser på meg! Du er så god!!!

 

 

 

DYTT :D

 

Hei :)

 

Det kan hende jeg tar feil mht. antall barn. Fikk opp at han hadde barn fra før av, men det hadde han ikke. Jeg tror helt sikkert dere skal igjennom 2 graviditeter sammen. Den siste kan hende blir tvillinger (men ikke si det til ham - da er det ikke sikkert han blir med på å prøve på nr. 2!! Hehe...!)

Hvordan gikk det med eksamen? Har du startet på studier? jeg får mest inn jobb på deg nå. Får sterk følelse av at du må lære deg de danske tallene ;) Altså flytting til Danmark. Får inn februar neste år.

 

 

Hehe morsomt at du sier det!

For jeg har som sagt 1 barn fra før. Og jeg vil gjerne ha 2 til, mens han vil kun ha 1 barn.

Så han har sagt " Den eneste måten vi får to barn, er tvillinger!"

Samtidig har jeg også lurt på om det er prøvingen på en tredjemann ( hvis jeg får overtalt ham), som ender i tvillinger ;)

Får du noe inn om når jeg blir gravid med ham?

 

Eksamen er i slutten av november, og jeg er veldig nervøs. Denne eksamen er helt nødvendig for at jeg kan starte utdannelse i august 2014. Jeg håper håper håper :)

Ja, akkurat nå er det kun jobb. Skole og studier blir det først til høsten, håper jeg.

 

Han er i søkeprosessen for å finne arbeid i Norge, men jeg har også en liten magefølelse på at vi ender i Danmark til slutt. Spennende :)

 

Hellanedussen så god du er! :D

Tusen hjertelig! 

GOD klem til deg!

Du er til stor hjelp!

 

 

 

En aldri så liten dytt :)

Tar du forresten betalte, private "timer" også? 

På mail eller telefon?

 

 

 

Dytt :)

 

Nei. Jeg er ikke "proff" :P

 

 

 

Hehe okei! Kunne jo være. Du virker veldig god :)

Håper du har mulighet til å se på spørsmålene jeg kom med i tråden vår :)

Takker! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Hei!husker deg godt her jeg også....vil du se på meg?får jeg flere barn?født 28.04.82

ser ut som du har hoppet over meg....
håper du har tid til meg også snart
prøver igjen
kan du være så snill og se på meg snart....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Hei!husker deg godt her jeg også....vil du se på meg?får jeg flere barn?født 28.04.82

ser ut som du har hoppet over meg....
håper du har tid til meg også snart
prøver igjen
kan du være så snill og se på meg snart....

 

Som sagt tidligere, er dette noe jeg gjør på fritida mi. Hvis du trenger svar på noe raskt, vil jeg anbefale en betalingstjeneste. Det driver ikke jeg med. Det er litt tilfeldig hvem jeg ser på og hvem jeg får opp noe på. Det er ikke sånn at jeg bevisst "hopper over" noen i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

Hei!husker deg godt her jeg også....vil du se på meg?får jeg flere barn?født 28.04.82 okey,beklager tenkte at du prøvde og se på alle som skrev i tråden din...skrev første gangen til den i sept uten og fått svar så har bare dytte opp på denne tråden.Trenger ikke noe fort svar jeg nei

 

ser ut som du har hoppet over meg....
håper du har tid til meg også snart
prøver igjen
kan du være så snill og se på meg snart....

Som sagt tidligere, er dette noe jeg gjør på fritida mi. Hvis du trenger svar på noe raskt, vil jeg anbefale en betalingstjeneste. Det driver ikke jeg med. Det er litt tilfeldig hvem jeg ser på og hvem jeg får opp noe på. Det er ikke sånn at jeg bevisst "hopper over" noen i tråden.
okey tenkte at du prøvde og se på alle som skrev i tråden din og først gangen jeg skrev var i sept,tenkt du hadde opp over med.Beklager.Vet du bruker fritiden din til dette og det er vel flere enn meg som setter utrolig stor pris på at du bruker fritiden din til og se på oss.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Hei sanna :-) en liten oppdatering fra meg. Det stemte det du sa om at en annen dame rundt meg ble gravid. En god venninne fortalte meg nettopp at hun var blitt gravid.

Får du opp noe nytt rundt graviditeten min?

Hei

Takk for tilbakemelding. Så hyggelig! Er det noe spesielt du vil at jeg skal se på?

Bare sånn generelt egentlig. Kommer jeg til å få en tøff fødsel? Komplikasjoner? Noe jeg bør passe på feks? Alt du får inn tas i mot med stor takk :-)

 

Hei :) Det er vanskelig å se hvordan selve fødselen blir - og hvordan du takler det. En fødsel er vel uansett vond, men noen er verre enn andre... Tror du får en veldig vanlig fødsel, og jeg tror du er en person som takler smerter ganske bra, så jeg tror det blir en veldig fin opplevelse. Får opp at det går relativt raskt. Fra lunsj til 3-skiftet starter, fikk jeg opp. 3-4 timer, så er han (?) ute! :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Vil du være så snill å se for meg? Blir det i det hele tatt barn på oss to? Evt.når?

 

På forhånd takk om fu tar deg tid :)

Hei :) Jeg får opp at det drøyer litt med dere. Får inn en frustrasjon rundt deg, og jeg skjønner det godt. Virker som dere allerede har ventet og lengtet en god stund allerede. Får inn neste høst som en god periode for dere. Tror dere vil få hjelp før dere blir gravide. Får inn en liten gutt. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Prøver å dytte litt :)

Ser du om jeg har en gutt eller jente i magen? Line :)

 

Hei :) Jeg får inn jente på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på antall bebier i magen, kjønn og om langvarig bekkenproblemene bli bedre på forhånd takk for svar

Hei :) Jeg får inn en gutt på deg. Får inn en baby. Du må nok være forsiktig framover og ta det med ro. Får inn en del smerter på venstre side + bak i ryggen/rumpa. Du må ta vare på deg selv og prioritere lett trening og ro. Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

Hei!husker deg godt her jeg også....vil du se på meg?får jeg flere barn?født 28.04.82 okey,beklager tenkte at du prøvde og se på alle som skrev i tråden din...skrev første gangen til den i sept uten og fått svar så har bare dytte opp på denne tråden.Trenger ikke noe fort svar jeg nei

ser ut som du har hoppet over meg....
håper du har tid til meg også snart
prøver igjen
kan du være så snill og se på meg snart....
Som sagt tidligere, er dette noe jeg gjør på fritida mi. Hvis du trenger svar på noe raskt, vil jeg anbefale en betalingstjeneste. Det driver ikke jeg med. Det er litt tilfeldig hvem jeg ser på og hvem jeg får opp noe på. Det er ikke sånn at jeg bevisst "hopper over" noen i tråden.
okey tenkte at du prøvde og se på alle som skrev i tråden din og først gangen jeg skrev var i sept,tenkt du hadde opp over med.Beklager.Vet du bruker fritiden din til dette og det er vel flere enn meg som setter utrolig stor pris på at du bruker fritiden din til og se på oss.

 

Prøver å se på alle, men kan ikke ha noen garanti at jeg ser på alle. Det har jeg verken tid eller krefter til. Det krever en del å koble seg på. Men: for å få tid til så mange som mulig i tråden, har jeg prioritert bort PM. (Det er mange som skriver både her og på PM, så da blir det fort rot i energiene osv. Det er ikke fordi jeg ikke liker PM, men for å holde det litt ryddig i hodet mitt når jeg "jobber").

 

Skal vi se hva jeg får opp på deg...

Jeg får ikke opp at du er gravid nå eller at du blir det de første 3 månedene. Men det ligger et barn til på dere neste år. Mot slutten av 2014, får jeg deg opp med mage :) Tror du har en god periode juni/juli neste år. Hvis dere vil ha flere barn, da. Det er jo opp til dere å bestemme. Litt usikker på kjønn. Får opp mye maskulint rundt deg, men har lyst til å si at det kommer ei lita jente i familien også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har skrevet noen ganger her uten at du har sett meg. Prøver igjen:-) kan du se hva du får opp på meg?

Liker tråden din!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden likte jeg! :) Kan du se om det er en jente eller gutt som ligger i magen min? :)

Endret av MiniMuffin♥Liten i magen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...