Gå til innhold

Spåing


anonymsuperbruker

Anbefalte innlegg

 

 

Hei sanna!

 

Vil du se på meg? Har termin 9. august og lurer veldig på når babyen kommer. Lurer også på hvordan fødselen blir.

 

Håper du vil se på meg og si ifra om du trenger mer info:)

Hei :) Jeg får opp 12. august som en mulig dato for fødsel. Får inn at babyen kommer ved lunsjtider og at alt går som det skal. Dere kommer inn kvelden/natta før, tror jeg. Litt tregt i begynnelsen, men alt går fint :) Er det ei jente?

Tusen takk!! Jeg er veldig innstilt på før termin siden første kom 2 uker før.. Sikker på at det ikke er 12. juli du ser? Begynner å bli veldig ferdig:)

Og de sier at det er en gutt så blir overrasket om det dukker opp en jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Kan du se litt på meg også?

Vi prøver på andremann nå. Kan du se når jeg blir gravid? Om jeg evt. allerede er gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! kunne du ha sett litt på meg kanskje?

Har termin 14.07.13, så det begynner å nærme seg.. Men er veldig lei nå på slutten og lurer på om du kan se når fødselen kommer til å skje? og blir det en kort eller lang fødel? og et spørsmål til - på UL sa de at det blir en jente, men jeg tør ikke stole 100% på det.. Hva tror du?  Takk på forhånd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :) du skreiv at du kunne se de som har gått over også? Jeg har min far som har gått over.. Klarer du å få kontakt med han? Han gikk over for 2 år siden..

 

Jeg er født 290884

Hei :) Jeg sender deg en PM. Kan fort bli personlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Sanna =)

 

Jeg vil gjerne være prøve kanin... =)

 

Jeg lurer på om jeg kommer til å få noen flere barn, når? og evt. hvilket kjønn =)

 

140688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Vi har vært prøvere i snart 1.5 år uten hell, ser alle rundt meg som blir gravid ved første forsøk som er litt tungt. Frykter at noe er galt. Vil gjerne være prøve kanin, og Hadde satt så utrolig pris på om du kunne sett på meg???

 

Informasjon: født 180885, han 020180.

 

Tusen takk.

 

Steph

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Hei igjen :) du skreiv at du kunne se de som har gått over også? Jeg har min far som har gått over.. Klarer du å få kontakt med han? Han gikk over for 2 år siden..

 

Jeg er født 290884

Hei :) Jeg sender deg en PM. Kan fort bli personlig.

 

tusen takk, svarte deg tilbake på en ny pm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Født 06.11.83 har et barn fra før. Gravid på ny, ser du hvor langt jeg er på vei hva slags kjønn det er og om alt vil gå bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Jeg er litt fraværende pga. fint vær og besøk :) Jeg skal se på dere når det blir litt regnvær igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Kunne du tenke deg å prøve på meg?

Jeg er gravid igjen, dette blir nok siste gang! Spent på kjønn.... Ser du?

Ellers det du får opp....

Venter i spenning:)

Tusen takk<3

Klem fra Aina

 

Hei :)

 

Jeg får opp en gutt på deg. Jeg er ikke helt sikker på om det blir siste gang for deg ;) Masse lykke til! Hold meg gjerne oppdatert!

Spennende!

Hvor mange barn ser du meg med?! Kjønn?!

Klem;)

 

Hei :) Får opp at du får dette barnet og muligens et til. Gutt og jente får jeg opp.

Da ser det ut til at det kommer en lillebror her...

Så da blir det meg og gutta.... Ser ikke helt for meg enda et barn, da må det isåfall skje uplanlagt!... Hva ser du?!

Får du opp noe mer rundt denne gutten, fødselen og tiden etterpå?! Med søsken og om hvordan ting vil bli?!..

Tusen takk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Kan du se på meg også? Lurer på kjønn på babyen i magen og om det bare er en? Lurer også på om jeg vil føde før tiden eller gå på overtid? Tusen takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Kunne du tenke deg å prøve på meg?

Jeg er gravid igjen, dette blir nok siste gang! Spent på kjønn.... Ser du?

Ellers det du får opp....

Venter i spenning:)

Tusen takk<3

Klem fra Aina

Hei :)

 

Jeg får opp en gutt på deg. Jeg er ikke helt sikker på om det blir siste gang for deg ;) Masse lykke til! Hold meg gjerne oppdatert!

Spennende!

Hvor mange barn ser du meg med?! Kjønn?!

Klem;)

 

Hei :) Får opp at du får dette barnet og muligens et til. Gutt og jente får jeg opp.

Da ser det ut til at det kommer en lillebror her...

Så da blir det meg og gutta.... Ser ikke helt for meg enda et barn, da må det isåfall skje uplanlagt!... Hva ser du?!

Får du opp noe mer rundt denne gutten, fødselen og tiden etterpå?! Med søsken og om hvordan ting vil bli?!..

Tusen takk....

 

Det kommer nok ei jente også om ca. 3 år. Skal se nærmere på de andre spørsmålene dine. Kommer tilbake til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Kan du hjelpe meg ?

Jeg ble gravid 17 mars.. Selv er jeg 26 år.

Har vært på 3 ultralyder , og ikke fått vite kjønn, ffor navlesnoren ligger mellom bena. Til tross for at baby er meget aktiv.

Og jeg er så veldig nygjerrig.

Klarer du å se hva den lille babyen er?

Spent på å høre fra deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Prøver meg her jeg. Har termin 5.aug, og lurer på om den lille kanskje kommer før? Lurer også på om det blir like tøff fødsel sist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Kan du hjelpe meg ?

Jeg ble gravid 17 mars.. Selv er jeg 26 år.

Har vært på 3 ultralyder , og ikke fått vite kjønn, ffor navlesnoren ligger mellom bena. Til tross for at baby er meget aktiv.

Og jeg er så veldig nygjerrig.

Klarer du å se hva den lille babyen er?

Spent på å høre fra deg.

Hei

Jeg får opp jente på deg. Det blir spennende å høre hva som skjuler seg i magen din :) Du må holde meg oppdatert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Vi har prøvd på nr 2 siden januar uten hell, og lurer på om du kan se når det vil klaffe og evt kjønn? Tusen takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Prøver meg her jeg. Har termin 5.aug, og lurer på om den lille kanskje kommer før? Lurer også på om det blir like tøff fødsel sist?

Hei :) Jeg får opp 7. august på deg, men det er jo mulig at babyen kommer en annen dag. Kan den komme så tidlig som 27. juli? Får i alle fall opp dette 7-tallet. Er det en gutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for at du så på meg. Har så mye vonter i dag, så tenkte kanskje i dag:) vi vet ikke kjønnet så jeg får oppdatere deg når den lille har kommet:) vet ikke om du får inn søsken, men storebroren min har bursdag 27. Juli:) tusen takk. Dette blir spennende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Hei! Har termin i midten av juli og lurer på om du kan se noe om når d skjer? Om fødselen går greit? Evt andre ting du får opp!

Det er ikke tall og datoer jeg er flinkest med, men jeg prøver meg. Jeg fikk opp et 18-tall på deg. Kan det bli 18. juli? Får opp at det går veldig fint! :) Ikke noe å bekymre seg for. Det går raskt, men ikke for raskt! :) Får du gutt? Lykke til! Du må gjerne oppdatere meg!
Har ultralydtermin 14.7, men ivf terminen er 18.7, så blir spennende å se. Venter nok en gutt ja!

Det hender jeg fanger opp termindatoene (det er datoer som "surrer rundt" i hodet ditt). Så heldige dere er som skal få en gutt! (Jeg har alltid vært litt svak for guttene ;)) Det blir spennende å høre hvilken dato han har tenkt seg som fødselsdato :)

Da er både 14. og 18. Juli passert og lillebror har fortsatt ikke meldt sin ankomst. Får du opp noe ny dato? Håper veldig på at det skal skje noe snart. Får du fortsatt opp at fødselen vil gå greit???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Orker du et spørsmål til om dette med flere barn? Har tre barn og ønsker veldig nr 4. Er det noen sjanse for at det skjer? Lurer også på om hva som ligger i de nærmeste 4-5 årene med tanke på jobb. Er utdannet (moro om du plukker opp hvilket yrke) og jobber med det jeg er utdannet som, men er litt til og fra på om jeg kommer til å prøve meg på noe annet innen jobb. Og får du opp noe angående partneren min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei Sanna :)

kunne du ha sett litt på meg?

begynner å bli et par år siden jeg var her inne jeg også... :)

ser du noen flere barn på meg? evt når ca...?

F.151087

Hilsen GH :)

 dytte :)

 

dytter litt igjen jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei  :)

Har sendt deg en Melding. 

 

Men jeg kan godt være prøvekanin ^_^  Skal på UL i morgen kan du se noe om hva de vil se der? altså kjønn osv? 

Og om det er noe mer du ser som ikke har med graviditeten å gjøre? 

 

Født 110190

 

på forhånd tuusen takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,  

 

Kan du spå meg? Det hadde vært snilt. Blir det fler barn på meg? og hva blir kjønnet ? Klarer du å se når det blir , altså nærmeste framtid?

 

Klem Shivaa

 

 

 

 

 

 

 

 

Hei

 

Det er sikkert ikke så mange her inne som husker meg, men jeg pleide å spå en del her inne før under navnet Sanna28. Jeg har blitt litt eldre nå, så jeg fant ut at jeg måtte forandre litt på tallet ;)

 

Jeg har vært veldig opptatt med studier og jobb, og har rett og slett ikke hatt tid til å spå så mye de siste årene. Nå har jeg sommerferie og bedre tid, så da tenkte jeg å koble meg litt på igjen. Jeg bruker først og fremst intuisjon når jeg "spår", eller "ser/leser", som jeg heller liker å si. Jeg kan få opp bilder, følelser, ord, navn (ikke min sterkeste side, men jeg prøver!), årstall/datoer, steder osv. Jeg har jobbet litt med dyrekommunikasjon og søk etter dyr/personer/gjenstander. Jeg har pleid å være flink til å se kjønn, men det kan jo være flaks også :) Det blir jo stort sett enten gutt eller jente! :D Jeg bruker også tarotkort og andre kort innimellom, men det er mest for å bekrefte det jeg allerede senser. Eventuelt hvis det er en person jeg har vanskelig for å komme inn på.

Jeg er litt rusten nå, så jeg trenger prøvekaniner.

 

Husk: Gi meg SÅ LITE informasjon som mulig!! Jo mindre jeg vet, jo enklere blir det for meg å bruke BARE intuisjonen. Hvis jeg vet for mye, kobler jeg fort inn fantasien i stedet, og da blir det jo bare tull :) Det er mange som spør meg om jeg trenger fødselsdato, navn eller lignende, men det er ikke alltid nødvendig. Et navn er bedre enn dato for meg, men jeg kan også koble meg på nicket ditt. Jeg ser derfor ikke på Anonyme.

 

Av etiske grunner leser jeg ikke andre personer enn den personen som ber om å bli lest. Jeg kan ta kontakt med avdøde. Dersom den avdøde ikke ønsker å bli lest, vil jeg ikke få kontakt. Så enkelt er det :)

 

Noen som melder seg som prøvekanin? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...